Něco málo o EGR

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od spermin » 28 lis 2012, 16:28

TO JE PROBLÉM NOVICŮ
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... %81N%C3%8D
TADY TOHO JE HABAKUK
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

Trisy
Příspěvky: 67
Registrován: 03 kvě 2012, 19:52
Bydliště: Kostelec u Jihlavy

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Trisy » 28 lis 2012, 19:15

No tak jsem to vyblikal přes pedály a je to chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky

což by teda odpovídalo i tomu co to děla :-) Navrhuje někdo řešení? :-D
Astra G 1.4 16V Hatchback

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od spermin » 28 lis 2012, 22:37

1 ZKONTROLUJ gumové krytky na zapalovací liště a přehoď vadnou svíci
potom dej vědět.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Trisy
Příspěvky: 67
Registrován: 03 kvě 2012, 19:52
Bydliště: Kostelec u Jihlavy

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Trisy » 28 lis 2012, 23:27

Jako mám jí přehodit třeba na první válec? jestli se změní chybová hláška?
Astra G 1.4 16V Hatchback

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od spermin » 29 lis 2012, 13:18

ano, popř. namontuj jinou, pokud máš.
může to být vadná izolace svíce, nebo na liště.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Trisy
Příspěvky: 67
Registrován: 03 kvě 2012, 19:52
Bydliště: Kostelec u Jihlavy

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Trisy » 29 lis 2012, 13:37

Ok mrknu na to a dám vědět. Jsem v tomhle nováček, ale nebojím se experimentovat :-D Takže snad to přežiju a astra taky ;)
Astra G 1.4 16V Hatchback

Trisy
Příspěvky: 67
Registrován: 03 kvě 2012, 19:52
Bydliště: Kostelec u Jihlavy

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Trisy » 30 lis 2012, 13:48

Takže dnes jsem se do toho pustil. Sundal jsem zapalovací lištu a vytočil všechny svíčky abych je zkontroloval, jelikož nevím kde je 4. válec. svíčky jsem přeházel, aby ani jedna nebyla na stejném místě. Zapalovací lištu jsem zkontroloval a z venku se na první pohled jeví že je v pořádku. dal jsem tedy zase vše dokupy. Odpojil jsem baterii (aby se vymazali z paměti chyby, doufám že se to takhle dělá). Vlezl jsem do auta a zkusil jsem si vyblikat chyby. No a ejhle... ta samá chyba 0304 Zapalování válce 4 - výpadky.

Takže jsou dvě možnosti.
1) bud se nevymazali chyby po odpojení baterie
2) chyby se vymazali a prohození svíček na to nemá vliv. Takže závada stále přetrvává


jestli je to varianta 2 tak to je v řiti, jelikož to vypadá na zapalovací lištu.
Astra G 1.4 16V Hatchback

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od denny » 30 lis 2012, 15:08

Nebo máš mechanickou závadu motoru na 4.válci.

Trisy
Příspěvky: 67
Registrován: 03 kvě 2012, 19:52
Bydliště: Kostelec u Jihlavy

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Trisy » 30 lis 2012, 15:58

To by nepsalo závadu zapalování válce podle mě :) ikdyž zdá se mi, že to poslední dobou dost žere olej.

Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==
Astra G 1.4 16V Hatchback

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od spermin » 30 lis 2012, 17:43

svičky neřeš, nevím který je 4 válec, sundal bych z lišty na krajních válcích
tu gumu a zkusil to projet, zda bude cukat, potom nasadit 1 gumu a znova,
a když to začne, máš pravděpodobně problém.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Trisy
Příspěvky: 67
Registrován: 03 kvě 2012, 19:52
Bydliště: Kostelec u Jihlavy

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Trisy » 30 lis 2012, 17:47

Astra G 1.4 16V Hatchback

Trisy
Příspěvky: 67
Registrován: 03 kvě 2012, 19:52
Bydliště: Kostelec u Jihlavy

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Trisy » 30 lis 2012, 17:49

spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.
Astra G 1.4 16V Hatchback

Ferda mravenec
Příspěvky: 71
Registrován: 08 bře 2009, 19:23
Bydliště: Ostrava

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od Ferda mravenec » 30 lis 2012, 18:33

Vše mi je celkem jasné, ale jaká jsou ta negativa při vyřazení EGR u benzínových motorů? Já jsem zaslepil EGR ventil, cukání a chcípání motoru před křižovatkou přestalo, ale asi mám větší spotřebu benzínu.
ASTRA HB 1.6 16V 2003 / Z 16 XE

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od denny » 01 pro 2012, 09:50

Trisy píše:To by nepsalo závadu zapalování válce podle mě :) ikdyž zdá se mi, že to poslední dobou dost žere olej.

Takže nevím co dál. Mám zkusit koupit teda nové svíčky?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... JrkKNZHw==
Bohužel nemáš pravdu,psalo by to chybu vynechání zapalování,protože ti tam nehoří směs a křivka zapalovacího impulsu je deformovaná.Zkus si tu přečíst spoustu přízpěvků o přidírajících se nebo podpálených ventilech.
Zcela vadnou lištu najdeš tak,že ji zapojenou vyndáš,dáš do ní svíčky a testem zapalování |TECH II,Bosch KTS ,OPcom apod\po jednotlivých zapínání zapalování fyzicky vidíš,jestli hazí jiskru všechny válce,pokud ano,je v pořádku.
Pro kontrolu práce jednotlivých válců už budeš potřebovat motortester s funkcí kontrola kulatosti chodu motoru-tam se projeví vykonaná práce jednotlivých válců.Pokud jeden začne se tzv vézt,tak je chyba ve spalovacím prostoru.Zkušený mechanik většinou ani tento motortester nepotřebuje,pozná to hned podle chování motoru.

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Něco málo o EGR

Příspěvek od denny » 01 pro 2012, 09:55

Trisy píše:spíš mi nejde na rozum, jaktože to hned po odpojení baterie začalo hlásit tu samou chybu. když jsem ani nenastartoval.
Buď je to chyba trvalá-přerušený obvod na primáru nebo je již nepřítomná,ale zůstává v paměti.Po odpojení baterie se chyby samy nemažou!!!
Zůstávají v paměti závad.Musel bys absolvovat 20 bezchybných startů.Paměť vymázneš pouze pomocí diag.

Odpovědět