Svítí žlutá kontrolka motoru
Tom chces rict ze mam rozpulit motor?Ci sundat viko Vacek?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- Reklama
Víko vaček a pak celou hlavu. Zabrousit dříky ventilů, srovnat hlavu, dát nové těsnění a nasadit hlavu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
ale auto ma najeto 25,800 km..
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Problém je už z výroby. Konstruktéři udělali chybu a dimenzovali špatně vůle ventilů. U někoho se to projeví brzy a u někoho třeba po 100.000 km. Nejčastější je to u aut s kterými jezdí ženské. Podtáčí motor, ten se pak špatně proplachuje a usazuje se hodně karbonu. Pak se začnou dříky ventilů přidírat.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Takze co mi doporucujes?Ted udelat?Co bys udelal jako prvni?Vyndat vstriky?
vycistit,a pak ty ventily?
vycistit,a pak ty ventily?
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Nesetkal jsem se ještě aby byl někdy špatný vstřik u čtyřbodového vstřikování. U jednobodového mockrát. Takže bych vstřiky vyloučil. Zkus tomu změřit tlaky. Ale není to moc směrodatné. Zrovna když je budeš měřit, tak můžou ventily chodit jak mají a tlaky budou v pořádku. Já bych asi sundal hlavu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Ok takze sundat hlavu a???
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
halav
Kámo je to tak, zakarbonovany motor a pridiraji se ventily, proto to jede na ty 3 valce. Sundat hlavu, jedine reseni. Je to hruza, ale je to tak. To jsou ty slavne oply. Ale je to strasne, co to jsou potom za motory ze?
nojo no at zije opel
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Romane, představ si, že mně jeden idiot v servise vymontoval vstřiky u Astry 1,4 16V (čtyřbodové vstřiky) prej jsou zakarbonované! protože přes ně jde vzduch!! idiot! a ještě mně domrvil hydroštely - dobytek, teď mám motor, jako bych měl diesel! mám podobné problémy jako má Majklus, tak proto píšu, lištou to není (to by byly jinší závady), svíčky to být můžou, jen se na ně podívat, to je otázka pár minut (ale to už se asi díval, doufám), hlavně aby mu neodešel kat, to je drahá věc!RomanK píše:Nesetkal jsem se ještě aby byl někdy špatný vstřik u čtyřbodového vstřikování. U jednobodového mockrát. Takže bych vstřiky vyloučil. Zkus tomu změřit tlaky. Ale není to moc směrodatné. Zrovna když je budeš měřit, tak můžou ventily chodit jak mají a tlaky budou v pořádku. Já bych asi sundal hlavu.
mno, ale když to tak vezmeš, tak ty Opel motory stojí za veliký kulový! páč když to nevytáčíš, tak ti odejde buďto motor, nebo katalyzátor a u těchto motorů je to včetně parohů a stojí to pomalu půlku co auto! takže Opel je auto na dvě věci, ale ne dobrý kup.. tož tak asi můj názor..Mirek MH píše:Myslím si,že je to tím,jak se s tím jezdí...pokud se to nevytáčí a ještě třeba jezdí na krátké vzdálenosti,je hotovo.Každá věc chce své,já měl 1.4 /16V a jezdila i na krátké vzdálenosti,ale když byl motor teplý,točil jsem ho a žádné problémy nebyly.
Já myslím,že je to všude stejný.Dnešní benzín se musí točit,není to pro starší lidi ....Oliver píše:mno, ale když to tak vezmeš, tak ty Opel motory stojí za veliký kulový! páč když to nevytáčíš, tak ti odejde buďto motor, nebo katalyzátor a u těchto motorů je to včetně parohů a stojí to pomalu půlku co auto! takže Opel je auto na dvě věci, ale ne dobrý kup.. tož tak asi můj názor..
Re: motor
No já abych řek pravdu, tak už bych Opel nekoupil, kastle dělaj dobrý, ale ty motory, to je hrůza, to už i ta Škodovka dělá líp!!arnie píše:Ja mam opel taky jen chvili, ale moc spokojen zatim nejsem no. Snad se to brzy zmeni. Myslim, ze na tom vytaceni neco bude.