Něco málo o EGR
Re: Něco málo o EGR
RJ to zaslepenie rozpozná a bude sa Ti rozsvecovať kontrolka. Ak si to kupoval v Opli, tak si sa mohol spýtať či nie je možné Tvoj EGR vyradiť aktualizáciou softvéru RJ motora. Prípadne skús nájsť niekoho kto sa zaoberá úpravami máp v RJ a dať si EGR deaktivovať u neho.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
- Reklama
Re: Něco málo o EGR
Tak už to neplatí , rozsvítila se kontrolka a auto jakoby ztratilo tah a ta spotřeba na PP JEŽIŠI , (nevím jestli je to EGRem nebo těma svíčkama) Zítra si beru auto do práce a bude se odmontovávat záslepka a půjde tam origo podložka, následovně provedu reset ECU (způsobem zde popsaným, čili odpojením baterie na pár min.) a uvidí se jak to bude jezdit přez veekAlzafir píše:To je fakt, ale bez pokusů nejsou objevy . Takže kdyby to byla moje kára, už bych to zkusil na zkoušku zaslepit a sledoval , co na to bude ECU říkat prostřednictvím kontrolky. Mám dojem , že to Defovi občas svítilo. Takhle s novým, funkčním EGRem bude mít jistotu, co se dít bude, když to bude případně v budoucnu zaslepovat definitivně .
Ale to jen pro pokus. Jinak bych jezdil s tím EGRwm, nakonec si to Def zatím pochvaluje, jak to jezdí .
Ale už mne to začíná pěkně s**t, ve finále mněl Mike a Arwy pravdu
Mobil : 602318645
Re: Něco málo o EGR
kolísanie otáčok voľnobehu + cítiť spaliny v kabíne = prasknutá príruba sania pod egr ventilom
a v opli mi zadre že to sanie cez 900 eur
tak dva týždne hľadania a sanie + aj výfukové zvody z búračky za "padíka" teda ale je to dosť roboty vymeniť ...
a v opli mi zadre že to sanie cez 900 eur
tak dva týždne hľadania a sanie + aj výfukové zvody z búračky za "padíka" teda ale je to dosť roboty vymeniť ...
1.6 16V XEL -
Re: Něco málo o EGR
No tak čtu a čtu a na mou otázku, proč mi výfuk vydával takový divný zvuk, proč mi blikala kontrolka a proč auto nechtělo vůbec jed si už nejspíš dokáži odpovědět. EGR je prostě v hajzlu. No koukal jsem na netu a dá se pořídit za 2200Kč. Není to zas až takový balík, ale má otázka zní, jestli tuto součástku měnit a nebo zda to mám zaslepit?
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Něco málo o EGR
odpoved je jednoducha, pokud na nej mas tak ho kup, pokud ne a nevadi svitici kontrolka na palubce tak ho zaslep, pokud mas motor Z tak lze pres diagnostiku ho vyradit z provozu. jen tak stranou, nemohla ta zavada byt taky tim ze auto jelo na tri valce, tudiz zapalovaci lista?
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: Něco málo o EGR
No myslím si, že na 3 válce auto nejelo. Samotný motor při volnoběhu cvakal normálně, jak před tím, ale ten zvuk, co šel výfukem. Připadalo mi to, jako by výfukové plyny chtěli odcházet jinudy než výfukem. Teď to jede v pohodě, ťuk ťuk, ale myslím, že to nebude záležitost na nějak dlouho, pokud je ten egr v hajzlu. Peníze ještě nějaké mám, tak asik obětuji nějakou tu tisícovku a snad mi to můj mazlík jednou vrátí a už nebude zlobit
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
Re: Něco málo o EGR
zdravim,,,ma egr ventil vliv na vykon motoru????zafira 1,8 16V 92KW......
- p.somik
- Příspěvky: 992
- Registrován: 15 dub 2010, 20:50
- Bydliště: Moravskoslezský
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco málo o EGR
určitě, když jsem ho + sání vyčistil, lépe to táhlo
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC(od 63.000km)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
OP-COM v PL, EN, CZ + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 474000km (LPG od 60.000km)(2017)
Re: Něco málo o EGR
Již delší dobu svítí kontrolka výfukových plynů.Diagnostika zjistila vadný EGR.Po čase šlo auto hůře startovat a týden se projevuje oplíčkem záhadný problém.Ráno nastartuju ujedu kousek přidám plyn a kontrolka začne blikat,motor ztratí výkon ( jakoba jel na 3 válce ).Zastavím vypnu motor chvíli počkám,nastartuju a motor šlape jako hodinky.Jen pořád svítí kontrolka výfukových plynů.Oplíček píše:No myslím si, že na 3 válce auto nejelo. Samotný motor při volnoběhu cvakal normálně, jak před tím, ale ten zvuk, co šel výfukem. Připadalo mi to, jako by výfukové plyny chtěli odcházet jinudy než výfukem. Teď to jede v pohodě, ťuk ťuk, ale myslím, že to nebude záležitost na nějak dlouho, pokud je ten egr v hajzlu. Peníze ještě nějaké mám, tak asik obětuji nějakou tu tisícovku a snad mi to můj mazlík jednou vrátí a už nebude zlobit
Takže dotaz: co byl u Tebe za problém?
Jinak hezké vánoce a rok 2011 v pohodě Všem.
Re: Něco málo o EGR
Ahoj můžu-li tak přidám můj problém. Mám 1.6 8V motor x16szr. Auto žralo vždy málo , necukalo atd. Před nějakou dobou to začalo. Velká spotřeba zhruba o 2 litry a cukání motoru při lehkém tahu do mírného kopce v rozmezí otáček 2800 - 3200. Volnoběh lehce kolísá a je to i slyšet na chodu motoru . Kontrolka motoru mlčí . Občas start motoru na 3 válce (to jen fakt tak asi 3krát). Jednou nenahodil vůbec a na druhý pokus úpně bez problému. V rámci údržby při 100 000km vyměněny svíčky ,kabely, pal. filtr a vzduchový taky. Benzín na pumpách střídám. Na diagnostice počet chyb nula. Lamda a jiná čidla se tváří že je vše O.K. Vyměněn i prostřední a poslední díl výfuku. . . pořád stejný problém. Takže jsem i tak zkusil zaslepit EGR a ,,HELE HO" škubání přestalo. Kontrolka motoru nesvítí ani po zaslepení ( u 8 ventilů se prý nerozsvěcuje). Tak jsem EGR vyčistil ale změna k lepšímu nenastala. Tak jsem blbec koupil nový EGR a škubání nepřestalo. I spotřeba stále jak tank. . . . . . . . Jen mě napadlo jestli by nebylo dobré vyčistit nějakým sajrajtem proti karbonu i potrubí za EGRem. Zahlídl jsem to někde na YouTube - boban tam pucoval EGR a potom i to potrubí za ním. Měl to tak zasraté že tam nebyl žádný průchod nebo jen minimální. A nebo další varianta - Co katalizátor - je ještě původní (najeto nyní 140 000km). Prostě už nevím. Nový EGR je teď zaslepen - sice opět neškube ale není to řešení. Hlavně ta spotřeba mě štve. Jestli někoho něco napadne . . . ,,Pánbůh vám to oplatí na dětech" Čus
Astra G Caravan "100 EDITION" X16SZR
Re: Něco málo o EGR
Já teda musím zaklepat na prkno, sice teda spotřeba do 8 není nic moc, ale při problémech s EGR ani před výměnou ŘJ mi spotřeba nějak závratně nestoupla, ale nemám Comp, takže spotřebu počítám přibližně na pumpě (km/litry)
Ale že by nesvítila elektronika, to teda ne...já to řešil teď nový EGR, ale to jsem očekával prakticky od jara. Teď řeklo EGR definitivně papá. ode mě asi žádná rada. ALe budu držet palce.
Ale že by nesvítila elektronika, to teda ne...já to řešil teď nový EGR, ale to jsem očekával prakticky od jara. Teď řeklo EGR definitivně papá. ode mě asi žádná rada. ALe budu držet palce.
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
Re: Něco málo o EGR
Zdravím
mám problém, stává se mi, že jedu a z ničeho nic se mi rozsvítí kontrolka řízení emisí a auto začne škubat a na neutrál se klepe motor a celé auto, jako kdyby vynechával válec. Pročítal jsem témata a myslím, že by to mohl býte EGR, ale nemůžu ho zaboha nikde najít. Mám 1.4 16V 2004 výroba
Poradí někdo?
mám problém, stává se mi, že jedu a z ničeho nic se mi rozsvítí kontrolka řízení emisí a auto začne škubat a na neutrál se klepe motor a celé auto, jako kdyby vynechával válec. Pročítal jsem témata a myslím, že by to mohl býte EGR, ale nemůžu ho zaboha nikde najít. Mám 1.4 16V 2004 výroba
Poradí někdo?
Astra G 1.4 16V Hatchback
Re: Něco málo o EGR
Sundej kryt motoru a určitě ho najdeš někde na pravý straně (jakoby u řidiče) a vyzkoušíš jestli je to egrem tak, že ho odpojíš z konektoru a zkusíš to projet (kontrolka odpojeného EGRu ti zhasne po jeho opětovném zapojení, teda pokud je to tím)
Mobil : 602318645
Re: Něco málo o EGR
Nevím ale myslím že tam někde bude, já ho mám tam jak je zakroužkováno
Mobil : 602318645