Kontrolka systému řízení emisí

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
MartasDzejnak
Příspěvky: 34
Registrován: 04 říj 2006, 15:40

Re: zastaralej

Příspěvek od MartasDzejnak » 26 črc 2007, 18:01

Ten motor co mam ja zacli delat 2001 ! Ma o 30% mensi spotrebu oleje, ovsem na ukor paliva, chces li aby to jelo musis ji hold pridat. Jinak kamos co ma 1.6 16V tak do kila na sprint jsem rychlejsi v kilo triceti odpadam ale stodevadast jede.Zastarale motory..pche :roll: no i kdyz ted po te story s tou super kontrolkou mas mozna pravdu. Njn co se da delat ted mam tohle, a to musi jeste nejak ten patek vydrzet. Pak bude A3 nebo BMW1 protoze opel a jeho prima kontrolky me fakt nebavi 8)

Reklama
 

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 26 črc 2007, 18:04

a já mám tu 1.6 8V co dělali do 2001 :D

pche možná zastaralé ale kam se na ně se spolehlivostí a provozníma nákladama hrabou jejich mladší kolegové
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: motor

Příspěvek od Trdlo » 26 črc 2007, 22:39

MartasDzejnak píše:To mozna ano. Nicmene model 2003 ji ma rozhodne na AGR i lambdy. Navic pokud by bylo neco s motorem [ kolisani otacek, chcipani, vysoka spotreba, hluk, nadmerny dym, problemy se stratem nebo co ja vim vsechno tak ano...] ale to auto jede furt STEJNE a uz pres 3000 km ! Mylis ze kdyby s tim neco bylo tak by to bylo takove jak to popisuju.....Ja myslim ze urcite ne! Nicmene az najedu dalsich 12tisic s touhle kontrolkou dam vedet :D
No jo, ale špatný spalování, de facto i emise budeš mít i případě poškození snímače otáček vačky. Jednotka si dokáže brát náhradní signál ze snímače klikové hřídele, ale závada tam je, i když se autí chová normálně... :?
Ta kontrolka tam není jen pro srandu..... :roll:
END

Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót » 27 črc 2007, 00:17

Já myslel co se týče 8ventilů 75koňových,že to jsou nejhorší motory na poměr výkon/spotřeba udrzba to jo novější motor se sice víc sere,víc elelktroniky,ale 16ventily jsou 100koně a to se mě nechce věřit že 16ventila poseres na sprint z opětadvacet koníků slabším motorem,leda že by nechal zatáhlou ručku :lol: :lol:
1,4 16V zetkový motor má 90koní,sice je to čmelák ale když řadíš tak ten 1,6 8V musí posrat i jednačtverka

Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od Piškót » 27 črc 2007, 00:19

Ale možná se pletu,vyveďte mě z omylu :wink:

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 27 črc 2007, 08:31

piskin píše:Já myslel co se týče 8ventilů 75koňových,že to jsou nejhorší motory na poměr výkon/spotřeba udrzba to jo novější motor se sice víc sere,víc elelktroniky,ale 16ventily jsou 100koně a to se mě nechce věřit že 16ventila poseres na sprint z opětadvacet koníků slabším motorem,leda že by nechal zatáhlou ručku :lol: :lol:
1,4 16V zetkový motor má 90koní,sice je to čmelák ale když řadíš tak ten 1,6 8V musí posrat i jednačtverka


takže si to prvně ujasníme ok?... :D v astře sou 2 osmivetilový motory... X16szr a z16se 55kW/128nm a 62kW/ 138nm :D takže 1.4 16V z toho vynech ta má se svejma 66kW/125nm problém s x16szr takže z16se je pro ní více než rovnocenej soupeř :D :lol:

jo a nevšim sem si že by někdo psal že 1.6 8V psal že porazí 1.6 16V .. psal jen že sní drží do nějaký rychlosti krok... a to ber že jo... :D 16V výrrazně poodjíždí až ve větších rychlostech ( jinak poskládáný převody.. :) :lol:

a když už si nakous spotřebu tak http://www.astra4ever.cz/spotreby-motor ... e-t61.html si porovnej :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

MartasDzejnak
Příspěvky: 34
Registrován: 04 říj 2006, 15:40

RE:

Příspěvek od MartasDzejnak » 27 črc 2007, 09:28

No to te vyvedu.
1. 62 Kw neni 75 koni ale 82a a neco.
2. 8v mnohem snas a rychleji vytocis nez 16v
3. kdyz vykuchas stredovi tlumic vyfokuvoho potrubi, nasadis porasdny lauf mas razem 90 koni. A natankuju shell V Power, tak te ubespecuju ze na rozjezd nejaka 1.6 16V me proste neda 8)
4. Neni to sice 200 koni [coz je podle me tak akorat] ale taky mi to jede obstojne

:D

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 27 črc 2007, 09:28

A co výkon v poměru na hmotnost?
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: RE:

Příspěvek od manli2 » 27 črc 2007, 09:38

MartasDzejnak píše: kdyz vykuchas stredovi tlumic vyfokuvoho potrubi, :D
tak proto ta kontrolka... :D
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: RE:

Příspěvek od manli2 » 27 črc 2007, 09:39

MartasDzejnak píše: 2. 8v mnohem snas a rychleji vytocis nez 16v
:D
to zas tak jednoduchý neni... 8V má maximální hodnoty při nižších otáčkách nic víc :roll:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Piškót
Příspěvky: 232
Registrován: 02 říj 2006, 17:53
Bydliště: Zlínský kraj

Re: zastaralej

Příspěvek od Piškót » 27 črc 2007, 10:09

MartasDzejnak píše:Ten motor co mam ja zacli delat 2001 ! Ma o 30% mensi spotrebu oleje, ovsem na ukor paliva, chces li aby to jelo musis ji hold pridat. Jinak kamos co ma 1.6 16V tak do kila na sprint jsem rychlejsi v kilo triceti odpadam ale stodevadast jede.Zastarale motory..pche :roll: no i kdyz ted po te story s tou super kontrolkou mas mozna pravdu. Njn co se da delat ted mam tohle, a to musi jeste nejak ten patek vydrzet. Pak bude A3 nebo BMW1 protoze opel a jeho prima kontrolky me fakt nebavi 8)

To je pro manliho o sprintech :wink: .jen se mi nechtělo věřit že odpich má lepší než 16V.Jinak jsem rád že jste mě poučily,astru nemám zas tak douho a musím uznat,že je daleko lepší než mé předchozí auto tvz"smejd španělsk
ý"Seat Ibiza.Nebrat :twisted: :twisted:

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Re: zastaralej

Příspěvek od AstraDTI » 27 črc 2007, 10:25

MartasDzejnak píše:Pak bude A3 nebo BMW1 protoze opel a jeho prima kontrolky me fakt nebavi 8)
I BMW a Audi maj ty samy kontrolky a vyserou se IMHO stejne casto jak u Opla (alespon z moji zkusenosti).
16V výrrazně poodjíždí až ve větších rychlostech ( jinak poskládáný převody..
Jo prevody delaj divy, ja jel za Zafirou 2.0DTI+chip a kdyz jsme oba meli zarazenou 5 pri 130 tak jsem mu nebyl schopnej presvedcive ujet (ma vyrazne kratsi 5 rychlost). Jenze pri nejakejch 150 jako kdyz mavne kouzelnym proutkem zmizel ve zpetnym zrcatku.

kai81
Příspěvky: 103
Registrován: 19 kvě 2006, 10:43
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od kai81 » 27 črc 2007, 18:19

manli2 píše: takže si to prvně ujasníme ok?... :D v astře sou 2 osmivetilový motory... X16szr a z16se 55kW/128nm a 62kW/ 138nm :D takže 1.4 16V z toho vynech ta má se svejma 66kW/125nm problém s x16szr takže z16se je pro ní více než rovnocenej soupeř :D :lol:

jo a nevšim sem si že by někdo psal že 1.6 8V psal že porazí 1.6 16V .. psal jen že sní drží do nějaký rychlosti krok... a to ber že jo... :D 16V výrrazně poodjíždí až ve větších rychlostech ( jinak poskládáný převody.. :) :lol:
Moc nevěřím,že X16SZR s 55kW/128nm vezme 1.4 16V 66kw/125nm kterou máš v otáčkách??? :roll: :roll: 3nm rozdíl v krouťáku a 15 koní propad výkonu....Až moc svůj motor pokaždý vychvaluješ bych řekl.... :lol: :lol: :wink:
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 27 črc 2007, 18:28

Ono jde predevsim o prubeh tech dvou parametru a ne o maximalni hodnoty. Do pomerne vysokejch otacek ma 1.6 8v navrch. Coz znamena, ze predevsim v nizsich rychlostech, kde jsou kvalty pomerne daleko od sebe a tudiz pri prerazeni znatelne spadnou otacky ma 1.6 8v navrch. V rychlostech odpovidajicich vytocene 4 a 5 bude "roztocena" 1.4 16v ve vyhode, protoze si tam bez problemu clovek nakvedla patricnej stupen a dostane se otackama do oblasti kde ma stejny nebo vyssi vykon nez 1.6 8v.

MartasDzejnak
Příspěvky: 34
Registrován: 04 říj 2006, 15:40

RE:

Příspěvek od MartasDzejnak » 27 črc 2007, 21:10

Jo jo přesně tak :) Jinak s tim o A3 a BMW 1 jsi me docela dostal ! Znami co maji Audi nebo BMW nemeli nikdy vetsi problem ! A to je to co ja od auta chci, komfort, hezky design, rychlost a predevsim aby se nesralo! Nemuzu rict ze opel me nekdy nechal ve stichu ale myslim si ze audi nebo bmw je proste nekde jinde.

PS: jinak prosim piste zkusenosti a problemy s uvedenou kontrolkou

díky, Martin

Odpovědět