Výměna termostatu - foto
- Reklama
-
- Příspěvky: 365
- Registrován: 06 lis 2006, 09:20
- Bydliště: Havířov
zahrivani motoru / topeni / termostat
takze DEKUJI radkovi nejen za zalozeni tematu, uz jsem mel delsi dobu problem s NEZAHRIVANIM motrou a NETOPENIM, a ted jak pred mesicem zacly ty zimy tak to bylo hrozny... stacila vymena termostatu a motor se dokonce zahreje, a topi to jak blazen - skvele. jen malickost, na kterou mozna PO vymene termostatu narazite: po asi 10 km po vyjeti ze servisu (ano, i tak snadny ukol jsem radeji sveril profikum - vzali za praci 100kc, coz je skvele) se mi pri cekani na krizovatce na neutral rozsvitila kontrolka ridici jednotky, otacky zacly kolisat kolem 600-700 a moc se tomu nechtelo jet. tak volam do servisu ze co jako s tim - pry kdyz na spatny termostat jedzim dlouho, tak jednotka najede na jiny rezim no a kdyz pak termostat vymenim (a on zacne fungovat opet standartne), tak ridici jednotka z te zmeny najednou neni moc chytra... ale stacilo na chvilku zastavit, vypnout motor a znova nastartovat a je to ok.
ke kapalinam: myslim ze by se barvy nemely michat, ja tam leju modrou (myslim ze proto ze jsem se na te lahvi docetl za je i pro hlinikove motory - ma astra hlinikovy motor, nebo ne?)
ke kapalinam: myslim ze by se barvy nemely michat, ja tam leju modrou (myslim ze proto ze jsem se na te lahvi docetl za je i pro hlinikove motory - ma astra hlinikovy motor, nebo ne?)
astra g 1.8 16v 85kW kombi comfort r.v. 1999 najeto lehce přes 130tkm, motor x18xe1 ---> ford focus II kombi 1.6 16v 74kW r.v. 2005, najeto 40tkm
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
prosím tě to je co zač ten termostat za 326Kč?!?!?!?!?!?! já si ted budu kupovat zn. Wahler - kvalitní německá zn. za 1390,-Kč a to mi eště udělali cenu že jsem stálý zákazník jinak normálně 1590,-Kč a co máš za auto že to nemáš pod rozvody?(motor)Radek.km píše:Tak cena termostatu 326,-Kč neoriginalní ale to je stejně úplně jednoJarin3D píše:zdarek
tak ta cena by me taky zajimala pac co sem se dneska ptal tak za neorigo chteji 1700,-
to me pride nak moc. to dam radsi papundekl pred chladic a bude taky teplo
Osobne bych to tam nedal ani zadarmo, koukni tady na test je tam sice K12, ale smejd to bude stejnej! http://www.velvana.cz/_download/TZ%20te ... 202006.pdfCUBErt píše:Tak ta co mám se jmenuje STARLINE ANTIFREEZE K11, je na bázi etylglykenolu a odpovídá normě VW TL 774 C, mísící poměr je 1:1 na -30°C a je modrá. Tak co myslíte, můžu to tam nalejt ?
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
no jo ale to jsou chladící kapaliny..já si přeci kupuji termostat?!?!!?!?!Marky píše:Osobne bych to tam nedal ani zadarmo, koukni tady na test je tam sice K12, ale smejd to bude stejnej! http://www.velvana.cz/_download/TZ%20te ... 202006.pdfCUBErt píše:Tak ta co mám se jmenuje STARLINE ANTIFREEZE K11, je na bázi etylglykenolu a odpovídá normě VW TL 774 C, mísící poměr je 1:1 na -30°C a je modrá. Tak co myslíte, můžu to tam nalejt ?
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
<s>
EDIT: Necituj tolik příspěvků, Vojta
Přesný název toho termostatu už nevím mám s ním najeto cca 5tis km a pracuje naprosto spolehlivě. Ta cena je pouze za termostat, ty ceny okolo 1500,- a víc jsou včetně toho hliníkového odlitku ten ale není potřeba měnit u všech benzínových mootrů by to měl jít termostat vyměnit samostatně. Já mám motor 1,8 16V 85kW (to je benzín )
PS: žádné "šmejd" díly si do auta nedávám
</s>rychlyradim píše:prosím tě to je co zač ten termostat za 326Kč?!?!?!?!?!?! já si ted budu kupovat zn. Wahler - kvalitní německá zn. za 1390,-Kč a to mi eště udělali cenu že jsem stálý zákazník jinak normálně 1590,-Kč a co máš za auto že to nemáš pod rozvody?(motor)Radek.km píše:Tak cena termostatu 326,-Kč neoriginalní ale to je stejně úplně jednoJarin3D píše:zdarek
tak ta cena by me taky zajimala pac co sem se dneska ptal tak za neorigo chteji 1700,-
to me pride nak moc. to dam radsi papundekl pred chladic a bude taky teplo
EDIT: Necituj tolik příspěvků, Vojta
Přesný název toho termostatu už nevím mám s ním najeto cca 5tis km a pracuje naprosto spolehlivě. Ta cena je pouze za termostat, ty ceny okolo 1500,- a víc jsou včetně toho hliníkového odlitku ten ale není potřeba měnit u všech benzínových mootrů by to měl jít termostat vyměnit samostatně. Já mám motor 1,8 16V 85kW (to je benzín )
PS: žádné "šmejd" díly si do auta nedávám
Astra G 1,8 16V caravan, automat
prosím ťa,kde a aký si to kúpil ten termostat.ja na ňom nejaké číslo?a názov?Radek.km píše:Přesný název toho termostatu už nevím mám s ním najeto cca 5tis km a pracuje naprosto spolehlivě. Ta cena je pouze za termostat, ty ceny okolo 1500,- a víc jsou včetně toho hliníkového odlitku ten ale není potřeba měnit u všech benzínových mootrů by to měl jít termostat vyměnit samostatně. Já mám motor 1,8 16V 85kW (to je benzín )
PS: žádné "šmejd" díly si do auta nedávám
Opel Zafira 1.9 CDTI Z19DTH 150 koni/ chip 176 koni 387 Nm
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
Opel Zafira 1.8 16v X18XE1 Elegance
kopil jsem ho v kroměříži v G-car, název už nevím a jestli na něm bylo něco vylisované to si taky nevzpomínám, přišel jsem do toho obchodu řekl co mám za auto a motor a oni mi podle katalogu našli termostat a objednalifanuc píše: prosím ťa,kde a aký si to kúpil ten termostat.ja na ňom nejaké číslo?a názov?
Astra G 1,8 16V caravan, automat
Termostat
Jenom pro upozornění co se může stát při výměně termostatu.
Taky jsem měnil termostat s mechanikem v garáži a výsledek. Koupil jsem střední kvalitu za 380,-kč. Takový prý taky dávají v Oplu ADOP Ostrava, pokud někdo nechce originál za těch 1000,-kč a více. Jinak jsou i za 180,-kč ale to bych neriskoval. U mého Opla je termostat pod rozvodama na třech šroubech. Na jednom jsme strhli hlavičkua další jsme ani nepovolili. Navštívil jsem Opel a tam se smáli a řekli že šrouby jsou na lepidle a že se musí nejdříve šrouby nahřát a potom je to hračka. Taky jsme ukroutili speciálně tvrzenou golovku z USA. Mechanik co pracoval v USA 10 let nechápal, ještě se mu to nestalo. Opláci museli navařit matici a potom to šlo. Odpojili baterku a já platil kód od rádia 600,-kč navíc.
Nakonec mne to stálo 2600,-kč místo 400,-kč. Teďkom se mi to spíš přehřívá. Sotva stojím na křižovatce a je tam nad 97° a už jede ventilátor. Předtím to tak nedělalo a málokdy se ventilátor sepnul a to bylo jen v Chorvatsku. Takže nevím asi je to v normálu jak kluci píší na fóru ale dejte tam originál. Stojí to za to. Zdarec.
Taky jsem měnil termostat s mechanikem v garáži a výsledek. Koupil jsem střední kvalitu za 380,-kč. Takový prý taky dávají v Oplu ADOP Ostrava, pokud někdo nechce originál za těch 1000,-kč a více. Jinak jsou i za 180,-kč ale to bych neriskoval. U mého Opla je termostat pod rozvodama na třech šroubech. Na jednom jsme strhli hlavičkua další jsme ani nepovolili. Navštívil jsem Opel a tam se smáli a řekli že šrouby jsou na lepidle a že se musí nejdříve šrouby nahřát a potom je to hračka. Taky jsme ukroutili speciálně tvrzenou golovku z USA. Mechanik co pracoval v USA 10 let nechápal, ještě se mu to nestalo. Opláci museli navařit matici a potom to šlo. Odpojili baterku a já platil kód od rádia 600,-kč navíc.
Nakonec mne to stálo 2600,-kč místo 400,-kč. Teďkom se mi to spíš přehřívá. Sotva stojím na křižovatce a je tam nad 97° a už jede ventilátor. Předtím to tak nedělalo a málokdy se ventilátor sepnul a to bylo jen v Chorvatsku. Takže nevím asi je to v normálu jak kluci píší na fóru ale dejte tam originál. Stojí to za to. Zdarec.
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.