Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
phill
Příspěvky: 14
Registrován: 11 zář 2006, 20:54

Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od phill » 21 srp 2007, 09:59

Zdravim vsechny astraky,

po vymene AGR ventilu, ktery vyresil cukani auta s lehce seslapnutym plynem a jizde po rovince se na astre objevil bohuzel dalsi podobny problem.

Kdyz se benzin. motor lehce zahreje (cca 5-10minut jizdy) je v nizkych otackach 1000-2800 hrozne liny. Napriklad pri rozjezdu po prerazeni 1->2 muzu slapat na plyn jak chci(hodne/malo) ale motor huci, je slyset, ze nejede spravne. Zni to, jakoby jel jen na tri valce. Kolem 2500-2800 to najednou skubne a motor dostane zase zpet tah a jede jak vino. Blby je, ze se to pri rozjezdech, atd. musi dost tocit a sem tam se to stane i ve vyssich otackach. Napriklad pri podrazeni 4->3 pri predjizdeni motor nedostane silu a je nutne nekdy i vicekrat dat nohu z plynu a zase znovu seslapnout, potom vetsinou uz naskoci a jede normalne.

Dokazal by me nekdo nakopnout co zkusit krome servisu opel?

Diky,
Phill


Jinak jeste k AGR ventilu - pro diagnostiku rozbiteho AGR ventilu se mi osvedcilo z nej proste vytahnout napajeni a jezdit. Pokud tedy nekdo vaha, zda je v haji AGR ventil, neni nic jednodussiho nez to vyzkouset.

Reklama
 

Pavel Brno
Příspěvky: 108
Registrován: 31 črc 2006, 08:49

cukání

Příspěvek od Pavel Brno » 24 srp 2007, 09:37

začal bych diagnostikou a taky bych napsal co je to za motor, potom bych zkusil zapalovací lištu.

phill
Příspěvky: 14
Registrován: 11 zář 2006, 20:54

Příspěvek od phill » 14 lis 2007, 11:39

Tak jsem dal konecne Astru v Plzni do servisu. Samozrejme, ze ne na Rokycanskou do Opla, ale do Radcic do http://www.autokellyservis.cz/hodek/ .

Tam nejdriv zjistili, ze nefunguje termostat a motor je moc studenej. Po jeho vymene, jeste ten samy den, vzali nahradni zapalovaci listu a vymenili ji. Zjistili, ze astra uz neskube, zavolali mi, objednali a za dva dny jsem to mel opraveny.

Ted jezdi auto jak nove. Za praci si rekli mnohem min nez v autorizovanym Oplu a vypadali, ze tomu i rozumi :)

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 14 lis 2007, 17:53

tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 14 lis 2007, 18:02

Oliver píše:tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!
Tak proč si to nenecháš spravit? Zkoušel jsi měnit ty lambdy?

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 14 lis 2007, 18:12

tak na hodka jsem zatim slysel jen samou chvalu ale vlastni zkusenost nemam :!:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 14 lis 2007, 18:49

Salám píše:
Oliver píše:tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!
Tak proč si to nenecháš spravit? Zkoušel jsi měnit ty lambdy?
Jo, a ty si myslíš, že oni to v sevise i umí??!! když jsem tam byl, tak ani nedokázali říct, proč nezhasne ta kontrolka s tím autíček a francouzákem!! pokud ti tato kontrolka nezhasne po otočení klíčem zapalování cca do 2-4 sec. ještě před startováním a zhasne až po nastartování, tak máš závadu v ŘJ!! a oni to ani neví! to je síla, pak jezdi do servisu, jenom tě připraví o peníze a nevyřeší téměř nic.

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 14 lis 2007, 19:08

Mam take podobnej problem z skubanim :cry:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
muna
Příspěvky: 238
Registrován: 04 čer 2008, 21:40
Bydliště: Za cedulí Pržno doprava :-)

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od muna » 28 dub 2009, 10:21

Taky mám podobný problém, auto v nízkých otáčkách cuká,že vypadám jako autoškola. Od vyšších otáček se vytáčí bez problému, a žádná kontrolka nesvítí. na diagnostice to napsalo chybu čidla otáček a ta chyba nešla vůbec smazat. Otáčkoměr ukazuje normálně, tak než vyhodím prašule za nějaké čidlo nevíte někdo něco bližšího :? a může to způsobovat vadné čidlo otáček?
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger

https://www.astra-g.cz/galerie/muna/

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od Salám » 28 dub 2009, 11:38

Jééva vyměň čidlo a budeš bez problémů, nevím co řešíš, pokud jsi tam neměl ještě nějakou jinou chybu...

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od Trdlo » 28 dub 2009, 19:54

Čidlo otáček, nebo snímač otáček? Jaké bylo číslo chyby? Jinak jde pravděpodobně o čidlo otáček klikové hřídele.
END

Uživatelský avatar
muna
Příspěvky: 238
Registrován: 04 čer 2008, 21:40
Bydliště: Za cedulí Pržno doprava :-)

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od muna » 28 dub 2009, 22:25

no a to je právě ono jaké čidlo? psalo to snímač otáček ale to je které? snímač na vačce? su z toho trochu jelen :| čísla jsem si nevšiml :roll:
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger

https://www.astra-g.cz/galerie/muna/

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od Trdlo » 28 dub 2009, 23:43

To je špatný, ten kdo to diagnostikoval měl jít dál a říct ti, které čidlo to je... Takhle se těžko radí, já ti napíšu vem tohle a bude to zrovna jiný. Pak budeš nadávat mně...
Nech to znova napíchnout, určitě je v tvém okolí někdo z fora s diag. ať neplatíš balík v oplu.
END

marve1
Příspěvky: 113
Registrován: 29 dub 2009, 11:40
Bydliště: Pilníkov okr.Trutnov

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od marve1 » 29 dub 2009, 12:06

ahoj,mam ten samej problém s cukáním při přidání plynu.koupil jsem nové svíčky (denso) a po ujetí asi 1000 km začalo auto opět cukat,skusil jsem zaslepit egr ventil,cukalo to stale,vyčistil jsem klapku i krokoví motorek +egr a výsledek žadný.V kopci jsem chtěl předjed traktor a spíš jsem ho předskakal než se to chytlo.A na rovině kolem 3tis. otáček začne opět cukat a dusí se.na diagnostice nic není ta ukazuje vše ok.Jěště mě napadá jestli to nedělá podtlakový regulator nebo nějaké čidlo s ním spojené
astra G 1,6 16v XE 2002

gemarc
Příspěvky: 65
Registrován: 25 dub 2009, 21:24

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)

Příspěvek od gemarc » 03 kvě 2009, 15:28

Hodně poškubávání způsobují vadné DIS moduly, tedy zapalovací rampa. Zkus si od někoho půjčit jinou a uvidíš. A svíčky, mám odzkoušeno že nejlíp fungují originál Opel.
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to :)

Odpovědět