Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Zdravim vsechny astraky,
po vymene AGR ventilu, ktery vyresil cukani auta s lehce seslapnutym plynem a jizde po rovince se na astre objevil bohuzel dalsi podobny problem.
Kdyz se benzin. motor lehce zahreje (cca 5-10minut jizdy) je v nizkych otackach 1000-2800 hrozne liny. Napriklad pri rozjezdu po prerazeni 1->2 muzu slapat na plyn jak chci(hodne/malo) ale motor huci, je slyset, ze nejede spravne. Zni to, jakoby jel jen na tri valce. Kolem 2500-2800 to najednou skubne a motor dostane zase zpet tah a jede jak vino. Blby je, ze se to pri rozjezdech, atd. musi dost tocit a sem tam se to stane i ve vyssich otackach. Napriklad pri podrazeni 4->3 pri predjizdeni motor nedostane silu a je nutne nekdy i vicekrat dat nohu z plynu a zase znovu seslapnout, potom vetsinou uz naskoci a jede normalne.
Dokazal by me nekdo nakopnout co zkusit krome servisu opel?
Diky,
Phill
Jinak jeste k AGR ventilu - pro diagnostiku rozbiteho AGR ventilu se mi osvedcilo z nej proste vytahnout napajeni a jezdit. Pokud tedy nekdo vaha, zda je v haji AGR ventil, neni nic jednodussiho nez to vyzkouset.
po vymene AGR ventilu, ktery vyresil cukani auta s lehce seslapnutym plynem a jizde po rovince se na astre objevil bohuzel dalsi podobny problem.
Kdyz se benzin. motor lehce zahreje (cca 5-10minut jizdy) je v nizkych otackach 1000-2800 hrozne liny. Napriklad pri rozjezdu po prerazeni 1->2 muzu slapat na plyn jak chci(hodne/malo) ale motor huci, je slyset, ze nejede spravne. Zni to, jakoby jel jen na tri valce. Kolem 2500-2800 to najednou skubne a motor dostane zase zpet tah a jede jak vino. Blby je, ze se to pri rozjezdech, atd. musi dost tocit a sem tam se to stane i ve vyssich otackach. Napriklad pri podrazeni 4->3 pri predjizdeni motor nedostane silu a je nutne nekdy i vicekrat dat nohu z plynu a zase znovu seslapnout, potom vetsinou uz naskoci a jede normalne.
Dokazal by me nekdo nakopnout co zkusit krome servisu opel?
Diky,
Phill
Jinak jeste k AGR ventilu - pro diagnostiku rozbiteho AGR ventilu se mi osvedcilo z nej proste vytahnout napajeni a jezdit. Pokud tedy nekdo vaha, zda je v haji AGR ventil, neni nic jednodussiho nez to vyzkouset.
- Reklama
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: 31 črc 2006, 08:49
cukání
začal bych diagnostikou a taky bych napsal co je to za motor, potom bych zkusil zapalovací lištu.
Tak jsem dal konecne Astru v Plzni do servisu. Samozrejme, ze ne na Rokycanskou do Opla, ale do Radcic do http://www.autokellyservis.cz/hodek/ .
Tam nejdriv zjistili, ze nefunguje termostat a motor je moc studenej. Po jeho vymene, jeste ten samy den, vzali nahradni zapalovaci listu a vymenili ji. Zjistili, ze astra uz neskube, zavolali mi, objednali a za dva dny jsem to mel opraveny.
Ted jezdi auto jak nove. Za praci si rekli mnohem min nez v autorizovanym Oplu a vypadali, ze tomu i rozumi
Tam nejdriv zjistili, ze nefunguje termostat a motor je moc studenej. Po jeho vymene, jeste ten samy den, vzali nahradni zapalovaci listu a vymenili ji. Zjistili, ze astra uz neskube, zavolali mi, objednali a za dva dny jsem to mel opraveny.
Ted jezdi auto jak nove. Za praci si rekli mnohem min nez v autorizovanym Oplu a vypadali, ze tomu i rozumi
tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!
Tak proč si to nenecháš spravit? Zkoušel jsi měnit ty lambdy?Oliver píše:tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
tak na hodka jsem zatim slysel jen samou chvalu ale vlastni zkusenost nemamphill píše:www.autokellyservis.cz/hodek
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Jo, a ty si myslíš, že oni to v sevise i umí??!! když jsem tam byl, tak ani nedokázali říct, proč nezhasne ta kontrolka s tím autíček a francouzákem!! pokud ti tato kontrolka nezhasne po otočení klíčem zapalování cca do 2-4 sec. ještě před startováním a zhasne až po nastartování, tak máš závadu v ŘJ!! a oni to ani neví! to je síla, pak jezdi do servisu, jenom tě připraví o peníze a nevyřeší téměř nic.Salám píše:Tak proč si to nenecháš spravit? Zkoušel jsi měnit ty lambdy?Oliver píše:tak já mám podobný závady, jenomže u mne je to až se motor zahřeje, ne až na 80°C , ale cca tak po 3 - 5 Km při mírně sešlápnutém plynu auto cuká, někdy to vyhodí chybu elektroniky, pak to vždy vymažu (a vždy to hlásí stále stejnou závadu - P0136) je to něco s lambdou, jo a motor žere jako prase, cca 8,3L/100Km!!
Mam take podobnej problem z skubanim
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Taky mám podobný problém, auto v nízkých otáčkách cuká,že vypadám jako autoškola. Od vyšších otáček se vytáčí bez problému, a žádná kontrolka nesvítí. na diagnostice to napsalo chybu čidla otáček a ta chyba nešla vůbec smazat. Otáčkoměr ukazuje normálně, tak než vyhodím prašule za nějaké čidlo nevíte někdo něco bližšího a může to způsobovat vadné čidlo otáček?
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Jééva vyměň čidlo a budeš bez problémů, nevím co řešíš, pokud jsi tam neměl ještě nějakou jinou chybu...
EX Coupe 2001 2.2 Z22SE
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Čidlo otáček, nebo snímač otáček? Jaké bylo číslo chyby? Jinak jde pravděpodobně o čidlo otáček klikové hřídele.
END
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
no a to je právě ono jaké čidlo? psalo to snímač otáček ale to je které? snímač na vačce? su z toho trochu jelen čísla jsem si nevšiml
Zafira Elegance 1.8 16V - klima, 4X airbag , el. okna + zrcátka, nast. sedadlo řidiče, ABS + TC alarm + central DO + paeger
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
https://www.astra-g.cz/galerie/muna/
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
To je špatný, ten kdo to diagnostikoval měl jít dál a říct ti, které čidlo to je... Takhle se těžko radí, já ti napíšu vem tohle a bude to zrovna jiný. Pak budeš nadávat mně...
Nech to znova napíchnout, určitě je v tvém okolí někdo z fora s diag. ať neplatíš balík v oplu.
Nech to znova napíchnout, určitě je v tvém okolí někdo z fora s diag. ať neplatíš balík v oplu.
END
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
ahoj,mam ten samej problém s cukáním při přidání plynu.koupil jsem nové svíčky (denso) a po ujetí asi 1000 km začalo auto opět cukat,skusil jsem zaslepit egr ventil,cukalo to stale,vyčistil jsem klapku i krokoví motorek +egr a výsledek žadný.V kopci jsem chtěl předjed traktor a spíš jsem ho předskakal než se to chytlo.A na rovině kolem 3tis. otáček začne opět cukat a dusí se.na diagnostice nic není ta ukazuje vše ok.Jěště mě napadá jestli to nedělá podtlakový regulator nebo nějaké čidlo s ním spojené
astra G 1,6 16v XE 2002
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Hodně poškubávání způsobují vadné DIS moduly, tedy zapalovací rampa. Zkus si od někoho půjčit jinou a uvidíš. A svíčky, mám odzkoušeno že nejlíp fungují originál Opel.
Pracuji v Opel servisu
a nestydím se za to
a nestydím se za to