Kontrolka systému řízení emisí
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 04 říj 2006, 15:40
Re: zastaralej
Ten motor co mam ja zacli delat 2001 ! Ma o 30% mensi spotrebu oleje, ovsem na ukor paliva, chces li aby to jelo musis ji hold pridat. Jinak kamos co ma 1.6 16V tak do kila na sprint jsem rychlejsi v kilo triceti odpadam ale stodevadast jede.Zastarale motory..pche no i kdyz ted po te story s tou super kontrolkou mas mozna pravdu. Njn co se da delat ted mam tohle, a to musi jeste nejak ten patek vydrzet. Pak bude A3 nebo BMW1 protoze opel a jeho prima kontrolky me fakt nebavi
- Reklama
Re: motor
No jo, ale špatný spalování, de facto i emise budeš mít i případě poškození snímače otáček vačky. Jednotka si dokáže brát náhradní signál ze snímače klikové hřídele, ale závada tam je, i když se autí chová normálně...MartasDzejnak píše:To mozna ano. Nicmene model 2003 ji ma rozhodne na AGR i lambdy. Navic pokud by bylo neco s motorem [ kolisani otacek, chcipani, vysoka spotreba, hluk, nadmerny dym, problemy se stratem nebo co ja vim vsechno tak ano...] ale to auto jede furt STEJNE a uz pres 3000 km ! Mylis ze kdyby s tim neco bylo tak by to bylo takove jak to popisuju.....Ja myslim ze urcite ne! Nicmene az najedu dalsich 12tisic s touhle kontrolkou dam vedet
Ta kontrolka tam není jen pro srandu.....
END
Já myslel co se týče 8ventilů 75koňových,že to jsou nejhorší motory na poměr výkon/spotřeba udrzba to jo novější motor se sice víc sere,víc elelktroniky,ale 16ventily jsou 100koně a to se mě nechce věřit že 16ventila poseres na sprint z opětadvacet koníků slabším motorem,leda že by nechal zatáhlou ručku
1,4 16V zetkový motor má 90koní,sice je to čmelák ale když řadíš tak ten 1,6 8V musí posrat i jednačtverka
1,4 16V zetkový motor má 90koní,sice je to čmelák ale když řadíš tak ten 1,6 8V musí posrat i jednačtverka
piskin píše:Já myslel co se týče 8ventilů 75koňových,že to jsou nejhorší motory na poměr výkon/spotřeba udrzba to jo novější motor se sice víc sere,víc elelktroniky,ale 16ventily jsou 100koně a to se mě nechce věřit že 16ventila poseres na sprint z opětadvacet koníků slabším motorem,leda že by nechal zatáhlou ručku
1,4 16V zetkový motor má 90koní,sice je to čmelák ale když řadíš tak ten 1,6 8V musí posrat i jednačtverka
takže si to prvně ujasníme ok?... v astře sou 2 osmivetilový motory... X16szr a z16se 55kW/128nm a 62kW/ 138nm takže 1.4 16V z toho vynech ta má se svejma 66kW/125nm problém s x16szr takže z16se je pro ní více než rovnocenej soupeř
jo a nevšim sem si že by někdo psal že 1.6 8V psal že porazí 1.6 16V .. psal jen že sní drží do nějaký rychlosti krok... a to ber že jo... 16V výrrazně poodjíždí až ve větších rychlostech ( jinak poskládáný převody..
a když už si nakous spotřebu tak http://www.astra4ever.cz/spotreby-motor ... e-t61.html si porovnej
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 04 říj 2006, 15:40
RE:
No to te vyvedu.
1. 62 Kw neni 75 koni ale 82a a neco.
2. 8v mnohem snas a rychleji vytocis nez 16v
3. kdyz vykuchas stredovi tlumic vyfokuvoho potrubi, nasadis porasdny lauf mas razem 90 koni. A natankuju shell V Power, tak te ubespecuju ze na rozjezd nejaka 1.6 16V me proste neda
4. Neni to sice 200 koni [coz je podle me tak akorat] ale taky mi to jede obstojne
1. 62 Kw neni 75 koni ale 82a a neco.
2. 8v mnohem snas a rychleji vytocis nez 16v
3. kdyz vykuchas stredovi tlumic vyfokuvoho potrubi, nasadis porasdny lauf mas razem 90 koni. A natankuju shell V Power, tak te ubespecuju ze na rozjezd nejaka 1.6 16V me proste neda
4. Neni to sice 200 koni [coz je podle me tak akorat] ale taky mi to jede obstojne
Re: zastaralej
MartasDzejnak píše:Ten motor co mam ja zacli delat 2001 ! Ma o 30% mensi spotrebu oleje, ovsem na ukor paliva, chces li aby to jelo musis ji hold pridat. Jinak kamos co ma 1.6 16V tak do kila na sprint jsem rychlejsi v kilo triceti odpadam ale stodevadast jede.Zastarale motory..pche no i kdyz ted po te story s tou super kontrolkou mas mozna pravdu. Njn co se da delat ted mam tohle, a to musi jeste nejak ten patek vydrzet. Pak bude A3 nebo BMW1 protoze opel a jeho prima kontrolky me fakt nebavi
To je pro manliho o sprintech .jen se mi nechtělo věřit že odpich má lepší než 16V.Jinak jsem rád že jste mě poučily,astru nemám zas tak douho a musím uznat,že je daleko lepší než mé předchozí auto tvz"smejd španělsk
ý"Seat Ibiza.Nebrat
Re: zastaralej
I BMW a Audi maj ty samy kontrolky a vyserou se IMHO stejne casto jak u Opla (alespon z moji zkusenosti).MartasDzejnak píše:Pak bude A3 nebo BMW1 protoze opel a jeho prima kontrolky me fakt nebavi
Jo prevody delaj divy, ja jel za Zafirou 2.0DTI+chip a kdyz jsme oba meli zarazenou 5 pri 130 tak jsem mu nebyl schopnej presvedcive ujet (ma vyrazne kratsi 5 rychlost). Jenze pri nejakejch 150 jako kdyz mavne kouzelnym proutkem zmizel ve zpetnym zrcatku.16V výrrazně poodjíždí až ve větších rychlostech ( jinak poskládáný převody..
Moc nevěřím,že X16SZR s 55kW/128nm vezme 1.4 16V 66kw/125nm kterou máš v otáčkách??? 3nm rozdíl v krouťáku a 15 koní propad výkonu....Až moc svůj motor pokaždý vychvaluješ bych řekl....manli2 píše: takže si to prvně ujasníme ok?... v astře sou 2 osmivetilový motory... X16szr a z16se 55kW/128nm a 62kW/ 138nm takže 1.4 16V z toho vynech ta má se svejma 66kW/125nm problém s x16szr takže z16se je pro ní více než rovnocenej soupeř
jo a nevšim sem si že by někdo psal že 1.6 8V psal že porazí 1.6 16V .. psal jen že sní drží do nějaký rychlosti krok... a to ber že jo... 16V výrrazně poodjíždí až ve větších rychlostech ( jinak poskládáný převody..
Astra G 5dv, 1.4 16V Z14XE, r.v.2001
Ono jde predevsim o prubeh tech dvou parametru a ne o maximalni hodnoty. Do pomerne vysokejch otacek ma 1.6 8v navrch. Coz znamena, ze predevsim v nizsich rychlostech, kde jsou kvalty pomerne daleko od sebe a tudiz pri prerazeni znatelne spadnou otacky ma 1.6 8v navrch. V rychlostech odpovidajicich vytocene 4 a 5 bude "roztocena" 1.4 16v ve vyhode, protoze si tam bez problemu clovek nakvedla patricnej stupen a dostane se otackama do oblasti kde ma stejny nebo vyssi vykon nez 1.6 8v.
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 04 říj 2006, 15:40
RE:
Jo jo přesně tak Jinak s tim o A3 a BMW 1 jsi me docela dostal ! Znami co maji Audi nebo BMW nemeli nikdy vetsi problem ! A to je to co ja od auta chci, komfort, hezky design, rychlost a predevsim aby se nesralo! Nemuzu rict ze opel me nekdy nechal ve stichu ale myslim si ze audi nebo bmw je proste nekde jinde.
PS: jinak prosim piste zkusenosti a problemy s uvedenou kontrolkou
díky, Martin
PS: jinak prosim piste zkusenosti a problemy s uvedenou kontrolkou
díky, Martin