Svítí žlutá kontrolka motoru

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

gvgvgv

Příspěvek od arnie » 01 úno 2008, 22:13

Vymenuji voditka ventilu, protoze se pridiraji ventily ve valci diky karbonu. Proto to jede na 3 valce. A ten karbon se tam usazuje proto, ze se motor dostatecne nevytaci do otacek. Potom se musi srovnat hlava. Urcite se tam jeste neco dela, ale to uz nevim. Stoji to kolem 5 000Kč. Jak jsem se to dovedel, myslel jsem, ze to auto spustim z kopce. Hnus.........

Reklama
 

kukik20
Příspěvky: 126
Registrován: 21 dub 2007, 16:53
Bydliště: Raspenava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kukik20 » 02 úno 2008, 15:51

No mě to jde na 3 jen když je to studeny.No a na technicky mi kamoš řikal že to bude ta lišta.Ja moc v nizkejch otačkach nejezdim.Už mě to auto fakt sere.
Astra G Caravan 1,6 16V,2000

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: gvgvgv

Příspěvek od Trdlo » 03 úno 2008, 22:28

arnie píše:Vymenuji voditka ventilu, protoze se pridiraji ventily ve valci diky karbonu. Proto to jede na 3 valce. A ten karbon se tam usazuje proto, ze se motor dostatecne nevytaci do otacek. Potom se musi srovnat hlava. Urcite se tam jeste neco dela, ale to uz nevim. Stoji to kolem 5 000Kč. Jak jsem se to dovedel, myslel jsem, ze to auto spustim z kopce. Hnus.........
No takže Ti umejou hlavu, stáhnou, vyměněj vodítka, gufera na hydrech, na vačkách a zase daj dokupy? A co spodek motoru? Tam jako už žádnej karbon není? Nezlob se, ale pokud byl evidentně zas... karbonem tak to je jen poloviční práce... :roll:
END

Jets
Příspěvky: 21
Registrován: 08 říj 2008, 22:07
Bydliště: Truskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: dily

Příspěvek od Jets » 14 led 2009, 17:02

arnie píše:Priklanim se k oliverovi, mel jsem skodu Fabia, po celou dobu co jsem ji mel 3roky zadna zavada, prodal jsem ji kvuli hezkym tvarum opela astry G, ale to byla velika chyba!!!!!!! Mam Opla 6 mesicu a mam najezdeno vice po servisech, nez po normalnich cestach. Je to katastrofa, nikdy v zivote bych si uz Opela nekoupil! Je to zmetek prvni tridy. A o tech servisech ani nemluvim.................Bych se musel vytocit! Presne jak rika Oliver, takhle muzu opravovat ai ja, vymenovat dily. Ale kdyz uz ti reknou je to lista, koupis listu, zjisti ze listou to neni, tak at ti za ni vrati penize ne? Kdyz to spatne diagnostikovali! Kde potom jsme????? To muzu menit dily do nekonecna! Jen tahaj z lidi penize, a zadni odbornici to nejsou!!!!! OPEL NEBRAT !!!!! nerikam, kazde auto ma neco, ale tohle uz je extrem. Ted mam pry zakarbonovany motor, rekli v oplu, oprava asi do 10 000Kč. Asi me z toho kramu brzo odvezou!! :cry: :cry: :cry: JE TO HEZKE AUTO, ALE NEHORAZNE SE TO SERE.
Je to teda už stará diskuze, ale:
máme Astru 1,6 16V - předchozí majitel měnil AGR ventil a pak běžná údržba. Na Opel servis v Plzni pěl jenom chválu.
Mě teď začala svítit oranžová kontrolka a jdou 3 válce,.. po tom, co jsem si přečetl, tak nejdřív vyměnim olej, stejně byl před koncem životnosti a byl oplácký. Než jsme auto koupili, tak s nim jezdila ženská po městě 2 roky a její manžel občas i mimo město - to on nám ukazoval, jak auto jde krásně točit, takže ze zanesení ventilů snad strach mít nemusim. No a to já i moje přítelkyně taky hodně točíme motor, jednou za čas na omezovač. Takže to tipuju na ten olej (ještě ke všemu to je 10W40, takže na zimu hustý a v těchhle mrazech to mohlo čidlo vibrací dost pocítit), svíčky už taky budou chtít změnu. Od Opela už tam nedám nic, dám něco lepšího a v neautorizovanym servisu. Přemýšlel jsem o svépomocné výměně, ale jelikož nemám zrovna zvedák nebo jámu někde v teple,.... v téhle zimě se mi nechce kolem auta poskakovat.

V autorizovaných servisech se jinak chovají všichni stejně. Je to podstata jejich podnikání a výdělku. Tchán má fabii a posrala se tam elektronika přístrojového panelu - auto bylo ještě v záruce, takže oprava byla na bedra Škody. Kvůli téhle prkotině byli v servisu 3x, než se to opravilo - postupně měnili jeden díl podruhym. Tak ona to asi platila škoda auto a ne konkretní servis! Stejně tak, když to v záruce nebude, tak to zaplatí zákazník - a o co jde, servis si vydělá tak jako tak - chovají se tak všichni.
Astra 1.6 16V 74kW EcoTec, 2001, caravan
(dříve Citroën AX 1.1i 44kW, 3dv. a Omega A 2.0 i, 1988, caravan - s láskou vzpomínám )

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od Trdlo » 14 led 2009, 20:34

To že ti auto jede na tři, bude nespíš svíčkou, nebo zapalovacím modulem.....
A teď mi vysvětli kde jsi přišel na to, že 10W40 od opla je shit a vůbec že je to špatnej olej na zimu??? :?
Takovýhle nesmysly už jsem dlouho neslyšel.... :roll:
END

Jets
Příspěvky: 21
Registrován: 08 říj 2008, 22:07
Bydliště: Truskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od Jets » 29 črc 2009, 10:56

Trdlo píše:To že ti auto jede na tři, bude nespíš svíčkou, nebo zapalovacím modulem.....
A teď mi vysvětli kde jsi přišel na to, že 10W40 od opla je shit a vůbec že je to špatnej olej na zimu??? :?
Takovýhle nesmysly už jsem dlouho neslyšel.... :roll:
:D netvrdim, že 10W40 od opla je shit - ale pravda je, že olej s vyšší viskozitou je na zimu jednoduše horší. Do zahřátí motor víc klepe. Ať je ten olej od koho chce - fyziku nepřechčiješ! :lol: Zase ale do 1,6 motoru je vyšší viskozita třeba kvůli žravosti oleje - bohužel.

To že byl olej od opla neznamená nic jiného, než že člověk neví, co to vlastně je zač. A jak bylo někde výše a dříve popsáno, v autorizovaných servisech VĚTŠINOU po proběhnutí záruky už nedávají tak kvalitní olej jako do doby, kdy je auto v záruce a opravy platí vesměs servis, potažmo automobilka! A to byl můj případ po koupi auta. Tak se trdlo zklidni :D

Teď už se to všechno tak nějak vyřešilo tím, že začalo jaro a pak léto, ale zase začal zlobit EGR, o čemž probíhá diskuze jinde,... takže tím olejem to nakonec nebylo, ale s tou zimou i s nevědomostí co to je vlastně za olej od opla, za tim si stojim.
Astra 1.6 16V 74kW EcoTec, 2001, caravan
(dříve Citroën AX 1.1i 44kW, 3dv. a Omega A 2.0 i, 1988, caravan - s láskou vzpomínám )

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od Defender » 29 črc 2009, 12:18

Jetsi máme stajnej motor, to co bylo tady psáno o poruchovosti se zřejmě může stát u jakýkoli značky vozu střední a nižší třídy, prostě někdo má smolíka a vezme špatnej kus :wink:
Mám Astru víc jak 5 let a je to ročník 98 poctivě servisovananá v Opelu DE každých 15T do 137T, najeto má nyní 206T a krom spotřebáků (tlumiče, kosti, brzdy, výfuk, atd.) zatím žádná větší oprava mne nepotkala.
A k těm olejům, lil jsem tam 2 roky po koupi Valvoline 5W40, pak rok Valvoline 10W40 další 2 Magnatec 10W40 a nyní GM 10W40. Olej to žere prakticky furt stejně cca. 2-2,5l/15T km, a nemůžu tvrdit že by to bylo o něco víc klepavější než po Castrolu.
No a na závěr ke znalosti oleje od Opela, co já vím z doslechu, tak GM byl (nebo ještě stále je ELF) a prý nyní (už) odebírají od Mobil či jak se to píše, prostě doporučuju provězt výměnu sám, i s neautorizovaným servisem mám špatnou zkušenost při výměně a to sem si ho i s filtrem donesl :wink:
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od denny » 29 črc 2009, 21:53

Jenže teď jsou to oleje zrovna Total a ve výprodeji.Před čtyřmi lety to byl Elf,před dvěma lety OMV,letos Total a co bude za rok -nikdo neví,jen lobisti od Opela s kým podepíšou smlouvu.????? :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mirďa
Příspěvky: 731
Registrován: 15 bře 2009, 19:34
Bydliště: 0strava
Kontaktovat uživatele:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od Mirďa » 29 črc 2009, 23:06

Ono je pravda že co si člověk neodzkouší sám,tak tápe,každý motor má jinak najeto a asi se i chová jinak,mám ještě Fko 1,4 X14NZ,na lpg,taky říkali dej tam to a to,jednou jsem dal Bosche a najel 5Km, a na 3válce, dej svíčky na plyn,škubalo,dal jsem Brisky DR15TC,olej Walvoline 10W40 a 5let bez jediného problému léto,zima a tak jsem i do mého miláčka dal polo Walvoline a až budu měnit svíčky,dám opět brisky asi DR17TC,prostě tato kombinace u mě je odzkoušená a i když to je 16v,věřím že dobrá,zatím to šlape jak hodinky a to tankuju u Tesca,ani vlastně nevím co :lol: :lol: :lol:
Opel Astra K r.v.2016 enjoy 1,4 74kw - současnost
Červený sedánek Opel Astra G CD, r.v 1999 1.4 16V X14XE, ,69000km - historie

Uživatelský avatar
kozzzel
Příspěvky: 3
Registrován: 06 pro 2013, 12:45
Bydliště: Plzeň

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od kozzzel » 05 led 2018, 12:18

Vrátím se k prvotnímu problému řešeném v tomto vlákně.
Mám 2,0Di a taky se trápím s kontrolkou motoru. Ze začátku se rozsvítila po delší jízdě bez plynu z kopce, při brždění motorem nebo při větším záběru do kopce při 2750ot/min a víc. Co se týče výkonu motoru rozsvícení kontrolky motor do nouzáku nehodil nešel. Poslední dobou se mi rozsvítí hned po nastartování (při studeným motoru) nebo během jízdy (po teplém startu). Při brždění motorem auto "poškubává"... Diagnostika MLČÍ!
Díky za rady...

Odpovědět