Zdravim,
máte někdo tušení, okolo jaké hodnoty by se mělo pohybovat napětí na lambda sondě za katalizátorem?
U mého motoru 1,6 (CNG) jsem naměřil 0,08V (80 mV) s občasnými výkyvy. A někde jsem se dočetl, že by se to mělo pohybovat mezi cca 300mV - 800mV.
Nevim teda jestli spalování zemního plynu může být důvod větší lambdy (nižšího napětí), ale i na regulérních emisích bych neprošel, že mám moc vysokou lambdu.
Jinak regulační sonda se snad zdá v pořádku i když to neni ideální (ale je nová).
Díky za každý i pejorativní názor.
Napětí diagnostické lambdy?
- Reklama
Re: Napětí diagnostické lambdy?
Nikdo nic?
Přece tu tomu někdo musí rozumět ne?
Přece tu tomu někdo musí rozumět ne?
Re: Napětí diagnostické lambdy?
Na tuto otázku jsem taky hledal před časem odpověď a také se nedočkal (stejně tak nikdo nebyl schopný poslat logy z dobrého motoru pro porovnání)..... Pak jsem na jiném fóru našel info,že by snad měla mít okolo 430mV (L=1),ale neuložil si to a už to nemůžu najít Každopádně moje lambda takové hodnoty má a ME jsem prošel.
Je fakt,že na internetu není o diag. lambdě jejím měření skoro nic. Každopádně doporučuju lambdu měřit na benzín.
Je fakt,že na internetu není o diag. lambdě jejím měření skoro nic. Každopádně doporučuju lambdu měřit na benzín.
Re: Napětí diagnostické lambdy?
Huráá lidé nevymřeli a někdo odpověděl
Nicméně včera jsem to taky zkoušel meřit na benzin a výsledek je o něco lepší nejspíš.
Ale zase po sešlápnutí plynu se výsledné napětí na diagnostické lambdě rapidně snížilo, ale naštěstí zůstalo ustálené, tak snad by to mohlo výt v pořádku.
Tak aspoň přiložim další grafík.
Nicméně včera jsem to taky zkoušel meřit na benzin a výsledek je o něco lepší nejspíš.
Ale zase po sešlápnutí plynu se výsledné napětí na diagnostické lambdě rapidně snížilo, ale naštěstí zůstalo ustálené, tak snad by to mohlo výt v pořádku.
Tak aspoň přiložim další grafík.