Aaaa! Novy clen, tak vitej. A dik za info. Sice se to po doliti zahadne zastavilo, tzn. ze od meho dotazu ani kapka , ale bude to tou pumpou.Macík píše:Mě uniká rok a dolejvám jednou za 3 měsíce asi 1dc.Před týdnem jsem byl na rozvodech a prý je vidět,že mi z vodní pumpy uniká trochu voda.
úbytek chladící kapaliny
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...
- Reklama
Vodní pumpa je u benzínu součástí rozvodů. A taky by se, když se dělají rozvody měla měnit. Tzn. když otevřeš motor, tak vodní pumpu nevidíš, páč je pod krytem rozvodového řemene. A dál to taky znamená, že to doma v garáži nevyměníš. Bo vyměníš, ale riskuješ, že si hneš s rozvodama a potká se Ti motor.
END
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Je normální že po zahřátí motoru to je asi 92 C mně jede ventilátor i ventilátor od klimy. Když vystoupím z auta a mám nastartováno tak to je hučák jak prase. Myslím si že není zas takový teplo aby se to spustilo. Aspoň u jinýho auta mně to nedělalo
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
Úbytek chladící kapaliny
Ahoj!
Před dvěma měsíci mi začala mizet chladící kapalina. Zhruba v té době mi Astra občas při volnoběhu zacukala. Dříve jsem o tom, že motor běžel, skoro nevěděl. Teď už dolívám kapalinu každých 500km a při volnoběhu se z občasného chvění stalo stálé chvění. To chvění se projevuje až po pár minutách jízdy, když se motor zahřeje. Navíc prvních pár sekund to zřejmě jede jen na 3 válce. Vypozoroval jsem, že mi to i víc kouří než dřív.
Myslíte, že to vše spolu souvisí? Že by těsnění pod hlavou?
Díky!
Před dvěma měsíci mi začala mizet chladící kapalina. Zhruba v té době mi Astra občas při volnoběhu zacukala. Dříve jsem o tom, že motor běžel, skoro nevěděl. Teď už dolívám kapalinu každých 500km a při volnoběhu se z občasného chvění stalo stálé chvění. To chvění se projevuje až po pár minutách jízdy, když se motor zahřeje. Navíc prvních pár sekund to zřejmě jede jen na 3 válce. Vypozoroval jsem, že mi to i víc kouří než dřív.
Myslíte, že to vše spolu souvisí? Že by těsnění pod hlavou?
Díky!
to samy jsem mel ja a jak pises tak vse odpovida prasknutemu tesneni pod hlavou. Jestli je v chladici velkej tlak tak si povol vicko u chlad. kapaliny kdyz potrebujes jet.
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Po nastartování a zahřátí motoru zkus zmáčknout hadice, jestli jsou natlakovaný, je fouklý těsnění pod hlavou, taky se to pozná podle toho, že když zatepla nastaruješ a otevřeš nádržku chladící kapaliny, tak do ní jdou bublinky. Nebo si nech v nějakém servise otlakovat chladící okruh, to to ukáže nejpřesněji.
Ale podle toho, jak jsi to popsal, je to na 99% to těsnění, přesně jak už Ti kluci napsali.
Ale podle toho, jak jsi to popsal, je to na 99% to těsnění, přesně jak už Ti kluci napsali.
END
tak to si potom dobry......Ja som si to nechal spravit v servise.......Vymena tesnenia, a nemrzky cca. 4000
s toho tesnenie bolo cca. 900
sroby asi 800
a nemrzka okolo 500
a este som dal aj komplet rozvody menit.....
a uz ked sme boli pri tom, aj komplet predne brzdy.......
s toho tesnenie bolo cca. 900
sroby asi 800
a nemrzka okolo 500
a este som dal aj komplet rozvody menit.....
a uz ked sme boli pri tom, aj komplet predne brzdy.......
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999