Stránka 1 z 3
Jaký motor benzín na přestavbu LPG??
Napsal: 06 zář 2007, 08:11
od Pavlis
Jakou Astru combi si mám koupit, když ji chci předělat na LPG???Jde mi o motor. Jaké jsou nejpovedenější???
Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??
Napsal: 09 říj 2007, 12:51
od heretic
Pavlis píše:Jakou Astru combi si mám koupit, když ji chci předělat na LPG???Jde mi o motor. Jaké jsou nejpovedenější???
Ja mam 1.8 16V 92KW hatchback...
Ide to super so stvorbodovym vstrekovanim plynu....
spotreba okolo 9-10l plynu... nezvyknem ho setrit
Napsal: 09 říj 2007, 13:24
od Saša
Já tvrdím že na přestavbu na lpg je nejvhodnější 8 ventil čili X16szr.Jsou to nejtrvalejší držáky.
Napsal: 09 říj 2007, 18:47
od Okura
no já bych šel od 1.6 výš, jinak to nemá cenu.
jinak bych šel pouze do sekvenčních systému
Napsal: 09 říj 2007, 20:15
od synologic
Saša píše:Já tvrdím že na přestavbu na lpg je nejvhodnější 8 ventil čili X16szr.Jsou to nejtrvalejší držáky.
Kámoš má to co já. 1.6 8V, jen tam má plyn a max spokojenost. Jak říká Saša - jedině 8 ventil.
Napsal: 09 říj 2007, 20:44
od Jiří Pávek
To Pavlis: Já myslel, že jsi mi psal, že už jsi koupil Astru?
Napsal: 09 říj 2007, 20:56
od Lomikar
No viděl bych to tak že pravdu mají oba.
Osmiventilek je držák ale pravda je že to "nejede" ani s benzínem.Jako výkonově zdatnější varianta mi přijde předělat 1,8.Ty netrpěly spotřebou oleje a ta by se mohla tím LPGéčkem zvýšit.Nad 1,8 už je to zas docela pálka za poviný růčo.Ale rozhodnout se musíš sám.
Napsal: 09 říj 2007, 21:44
od Maranelo
Najlepsie je auto kupit z LPG ktore je uz na plyn upravene priamo z fabriky. Ono ked sa auto preroby tak ide da sa povedat slusne uz pri modernich splynovacoch ale ten motor nie je stavany na spalovanie plynu. Benzin ma ine vlastnosti ako plyn a tie motory sa casom doslova rozhrkaju.. Motory ktore su z vyroby na LPG tak maju upravene spalovanie, software ale aj mazanie. co je velmi dôlezite. plyn je totiz suchy a tym aj motory trpia. Tieto info mam od cloveka ktory jazdyl dlhe roky na plyn a v podstate to ma odskusane na viacerych autach. taktiez vlastni zafiru CNG a hovori ze je to uplne o inom ako ked je auto len prerobene. Ale aj tak to ma svoje vyhody. najlepsie ked na takom aute nechcete jazdit vecne
najlepsie 3-5 rokov pojazdit a predat lebo potom zacinaju investicie. Ale zase kolko ludi tolko nazorov. niekto moze jazdit na plyne 10 rokov a max. spokojnost a niekto pol roka a moze mat problemy.. takze tazko na 100% povedat ako to vlastne s tym plynom je. Ale ja osobne by som do toho nesiel.
Napsal: 09 říj 2007, 22:10
od AstraDTI
Pokud se plyn udela profesionalne s vlastnim vstrikovanim a RJ tak je to uplne v pohode. Treba v italii jezdi na plyn spousta lidi. Chce to ale jak rikam zpocatku poradne zainvestovat.
Ja bych to ale s ohledem na parkovani v garazi nechtel
Uvidime casem, je dost mozny ze se to rozsiri a bude daleko vic aut upravenejch na plyn od vyrobce ...
Jinak zatim nejlepsi auto predelany na LPG jsem videl BMW 540i
Napsal: 09 říj 2007, 22:21
od Lomikar
to:Maranelo
Souhlas že LPG se musí udělat pořádně.Třeba jako SUBARU-montáž již z fabriky a dodatečné mazání!!!
to:ASTRA DTI
Jinak o autech na plyn tu taky byl link.Já osobně jsem viděl A8 4,2
Napsal: 10 říj 2007, 06:58
od Stand
Lomikar píše:No viděl bych to tak že pravdu mají oba.
Osmiventilek je držák ale pravda je že to "nejede" ani s benzínem.Jako výkonově zdatnější varianta mi přijde předělat 1,8.Ty netrpěly spotřebou oleje a ta by se mohla tím LPGéčkem zvýšit.Nad 1,8 už je to zas docela pálka za poviný růčo.Ale rozhodnout se musíš sám.
Co já vim tak LPG šetří olej mnohem víc než benzín, říkáte tu jen samé domněnky a bez zkušeností..
Napsal: 10 říj 2007, 18:02
od Svata
Kolik stojí předělání 1,8 16 V na plyn ? Myslím ale se slušným vstřikováním a řízením.
Napsal: 11 říj 2007, 06:17
od Pavlis
A kde, byl jsem v HK v servisu GERA a tam to montují za 29300kč-seekvenční vstřikování a když jsem jel do Přelouče P.Kubát tak ta cena byla stejná +-500kč.
Napsal: 11 říj 2007, 07:28
od bubak.velkej
Stand píše:
Co já vim tak LPG šetří olej mnohem víc než benzín, říkáte tu jen samé domněnky a bez zkušeností..
No ale taky ten olej musis casteji menit, sice vizualne vypada lip (neni cernej) ale ten plyn na nej pusobi agresivne. Videl jsem u servisaka na vlastni oci vymenu a to co z toho teklo byla spis voda nez pouzitý olej....
Jinak ja uz bych do plynu nesel, sice jsem s tim nemel vylozene technicke problemy, ale ma to spoustu omezeni a spotreba nahoru proste min. o 10% vyleze at tam das system jakej chces...
Nekomu kdo najezdi rocne min nez 20 tis. to nedoporucuju uz vubec... vyhozeny penize.
Napsal: 16 říj 2007, 20:03
od Trdlo
Zigi píše:Kolem 20t,-
Kde? Já co jsem zjišťoval a dokonce nechával dělat na Zafiru, tak to bylo 31tis.