Astra G na LPG (nezelane prepinanie LPG->B pocas jazdy)
Napsal: 14 čer 2010, 14:35
Cavte, mam system Solaris 2, doteraz bez vyhrad spokojny. Najadil som s tym za pol roka asi 12000km.
Ale zacalo sa nieco kazit - chcel by som sa opytat ci sa uz niekto stretol s tym, ze sa mu za jazdy prepne auto same do benzinu (podotykam, ze jazdim min na vzd. 50km a vzdy sa to zacne az po 20km, cize motor je zahriaty, plynu je v nadrzi dost, auto nevykazuje ziaden problem, ked ide na B alebo LPG, spotreba v norme, otacky nelietaju, motor sa neprehrieva, pri jazde bez plynu netrha...)
Ked ma prepne spat do B, tak kontrolky LPG zhasnu, LPG system nereaguje na stlacanie tlacitka na manualne prepnutie do LPG. Prejdem na B asi 1,5-2km, tlacitko pipne a zacne sa chovat akoze chce prepnut do LPG, co sa mu aj podari.
Mam to trochu od ruky k montaznej dielni, kde by mi to pozreli, a okrem toho, ze idem striedavo cca 8km na LPG a potom 2km na B - ma to nijak neobmedzuje, auto ide normalne a uspora na PHM tam je .
Moze to byt zaneseny filter na LPG alebo je to nieco s RJ (tie 2km na B mi pridu, ze sa RJ "resetuje" (alebo co moze byt pricinou tohto vypadku)?
Este mi prislo, ci sa nahodou RJ neprehrieva? Je chytena stahovacimi paskami na baterke v priestore medzi blatnikom a bateriou a tam moze byt poriadne teplo, kedze tam nie su nijake otvory na odvetranie. Cele to zacalo asi pred tyzdnom, ked sa dost oteplilo.
Ale zacalo sa nieco kazit - chcel by som sa opytat ci sa uz niekto stretol s tym, ze sa mu za jazdy prepne auto same do benzinu (podotykam, ze jazdim min na vzd. 50km a vzdy sa to zacne az po 20km, cize motor je zahriaty, plynu je v nadrzi dost, auto nevykazuje ziaden problem, ked ide na B alebo LPG, spotreba v norme, otacky nelietaju, motor sa neprehrieva, pri jazde bez plynu netrha...)
Ked ma prepne spat do B, tak kontrolky LPG zhasnu, LPG system nereaguje na stlacanie tlacitka na manualne prepnutie do LPG. Prejdem na B asi 1,5-2km, tlacitko pipne a zacne sa chovat akoze chce prepnut do LPG, co sa mu aj podari.
Mam to trochu od ruky k montaznej dielni, kde by mi to pozreli, a okrem toho, ze idem striedavo cca 8km na LPG a potom 2km na B - ma to nijak neobmedzuje, auto ide normalne a uspora na PHM tam je .
Moze to byt zaneseny filter na LPG alebo je to nieco s RJ (tie 2km na B mi pridu, ze sa RJ "resetuje" (alebo co moze byt pricinou tohto vypadku)?
Este mi prislo, ci sa nahodou RJ neprehrieva? Je chytena stahovacimi paskami na baterke v priestore medzi blatnikom a bateriou a tam moze byt poriadne teplo, kedze tam nie su nijake otvory na odvetranie. Cele to zacalo asi pred tyzdnom, ked sa dost oteplilo.