![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Předělávali to v polsku AUTO MIX kousek od Karvíné. Firma jakou jsem ještě neviděl s oceněním EU jako nejlepší v evropě a fungují 15let. Fakt profi práce. 21-tis. to stálo a je to Sekvenční vstřikování IV. generace, PC BOSSCH, nádrž toroid místo rezervy 42l. plná automatika, nic nepřepínám nepoznám kdy to jede na LPG a kdy na benál. Spotřeba dle PC 5,9 do 90km/h až 6,8 do 120km/h město 7,5 dle lehké nebo těžké nohy. Po přepočítání všech možných parametrů potvrzeno. Zima spotřebu zvedla asi o litr ale to mám zjištěné už i u benzínu. Z garáře přepne plyn dle ukazatele do 5min a z venku tak v zimě -5 asi po 3Km. V létě nastartuji a než zavřu garáž a bránu od plotu tak jede LPG. Indikace množství LPG v nádrži je pouze info protože plovák tam vlastně plave ale zdá se, že to ukazuje přesně. Někdo si nechává ještě plovák seřídit aby tan vlezlo více plynu aby nemusel tak často tankovat ale není to třeba a když tak to není na závadu, stejně v případě nutnosti odpustí pojistný ventil. Myslím že jsou tam tři stupně pojistných ventilů.
Zkušenosti s plněním: záleží taky na kvalitě plynu a síle čerpadla jak to jede atd. Někde natlačím 36l a někde 42l.Většinou nejsou velké rozdíly. Některý LPG více smrdí a na některý najedu více km atd. Udělal jsem si školení zadara u Schell na plnění takže mám kartičku a natankuji si sám aby slečny nemuseli ven z benzinek. Někdy na D1 v létě napíšou že LPG není a přitom je protože nestíhají třeba a nemají na LPG takový byznis.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)