Předělání na Plyn

Pokud jezdíte na plyn pište přímo do této sekce.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 18 kvě 2006, 14:55

Zigi píše:Tak to je slusna zkusenost,ale uz tak felcka 40kw musi byt ksunt a s plynem to snad ani nemohlo jet.Vsadil bych se,ze i 120 ti davali na prdel,ne? :lol: :lol:

S plynem jsou jen starosti a pro me jen zbytecne.Ja miluji vuni benzinu 8)
Myslim, ze to byla 44kW verze a s tim plynem to fakt mohlo tech 40kW byt. Ze 120kama jsem opravdu mohl zavodit, ale jezdil jsem ekonomicky :wink: .

Reklama
 

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 18 kvě 2006, 14:56

Marky píše:Myslim, ze to byla 44kW verze a s tim plynem to fakt mohlo tech 40kW byt. Ze 120kama jsem opravdu mohl zavodit, ale jezdil jsem ekonomicky :wink: .
a to se vyplati.......
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 18 kvě 2006, 15:48

plyn patří do sporáku a nafta do kotle a nákladáků.... do auta jedině benzín :wink: :)

a ted mi daj...... :lol:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta » 18 kvě 2006, 15:56

já ti dám! :evil:
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

pealss
Příspěvky: 145
Registrován: 18 bře 2006, 17:00
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pealss » 18 kvě 2006, 16:49

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
miluji vuni benalu :D ale nebyl bych proti nejakemu 2,2 DTI :D nebo benal 2,2 T bertone
kdo vi jestli .......

M&R
Příspěvky: 444
Registrován: 20 bře 2006, 21:53
Bydliště: Liberec

Příspěvek od M&R » 18 kvě 2006, 16:54

Jirka D. píše:
Přestavba u G 14i 16V stojí cca 47 000 s DPH a je to drahé ohledně počítače. Tak to mi hned přešla chuť na plyn
Přestavba na plyn do auta, pokud je lambda na svodech a ne na katu, vyjde na 28. Včetně zápisu do TP. Ptal jsem se na to, páč nalítáme hodně přes třicet za rok.
Kufr Ti to nezabere, páč si můžeš dát nádrž do prostoru rezervy a rezervu nad to tu neplnohodnotnou na dojetí, stejně ji skoro nikdy nenasazuješ, a když, tak jen na dojetí.
LPG se nebude nějak markantně zdražovat, protože propan je jediný plyn, který není dotovaný státem, tudíž jeho cena naroste v budoucnu ze všech plynů nejméně. Samozřejmě zdraží, ale to jen díky tomu, že jde nahoru i nafta - zdraží dopravci plynu na čerpací stanice.
Dneska už se dá natankovat LPG na každém rohu. Těch pump je fakt dostatek.
Při nehodě, se nic nestane. Uteče maximálně plyn, kterej je v trubkách, nádrž má bezpečnostní zpětné ventily a je i panceřová, tudíž lehce vydrží i požár. Nesmíte dát na to, že nějaká auta už vybouchala, to je tzv. domácí výroba. Už jsem viděl i obyč. plynovou bombu a z ní zahradní hadicí přívod na karburátor - katastrofa, ale majitel poví, že to výborně slouží ...
Návratnost investice při naježdění 30 tisíc ročně je necelé dva roky. Pokud najezdíte míň, tak nemá cenu instalovat plyn.
Měl jsem už dvě auta na plyn a nemůžu si stěžovat. Jediná podmínka byla vždy startovat na benzín a potom teprve přepínat na plyn. A po vyjetí třech nádrží plynu udělat jednu na benzín. Problém s přepínáním na benzín u startu se dnes již řeší automaticky, to jest nastartuješ na benzín, a až když se auto ohřeje, teprve se samo přepne na plyn.
Ufff, bylo to vyčerpávající.
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 18 kvě 2006, 17:47

- za 28t Kc uz je ta prestavba realnejsi a hlavne navratnejsi
- to o te dotaci jsem nepochopil on je benzin s naftou dotovany? Rekl bych, ze jsou zatizeny vetsi spotrebni dani nez plyn
- pres leto je LPG levnejsi, v zime spise drazsi kvuli topne sezone
- LPG temer vzdy kopiruje cenu benzinu, akarot je vzdy o polovicku levnejsi
- exploze se neni opravdu duvod bat je tam pojistny ventil, bouchali jen ty nelegalni samodely
- astra je jiz dostatecne vykone auto, tam ten pokles vykonu bude minimalni
- zkusil jsem v autech vsechny druhy paliva (krome CNG to ma jen tri pumy v CR) a moji volbou uz bude diesel

Kazdeho jest vlastni volba paliva - dle vune a penezenky :D

M&R
Příspěvky: 444
Registrován: 20 bře 2006, 21:53
Bydliště: Liberec

Příspěvek od M&R » 18 kvě 2006, 21:28

Moje další volba bude taky už jen diesel. :D

LPG je de facto propan. A propan je jediný nedotovaný PLYN. Na rozdíl od třeba zemního apod. Proto se nemusíme bát jeho nadměrného zdražení. :D
Jedna z mých pracovních činností je plynofikace objektů, proto mám přehled v cenách plynu.
Ale ta cena za montáž do auta je zjišťována v Liberci u jedné firmy, která se tím dlouho zabývá. :D
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100

Jirka D.

Příspěvek od Jirka D. » 19 kvě 2006, 07:52

M&R píše:
Jirka D. píše:
Přestavba u G 14i 16V stojí cca 47 000 s DPH a je to drahé ohledně počítače. Tak to mi hned přešla chuť na plyn
Přestavba na plyn do auta, pokud je lambda na svodech a ne na katu, vyjde na 28. Včetně zápisu do TP. Ptal jsem se na to, páč nalítáme hodně přes třicet za rok.
Kufr Ti to nezabere, páč si můžeš dát nádrž do prostoru rezervy a rezervu nad to tu neplnohodnotnou na dojetí, stejně ji skoro nikdy nenasazuješ, a když, tak jen na dojetí.
LPG se nebude nějak markantně zdražovat, protože propan je jediný plyn, který není dotovaný státem, tudíž jeho cena naroste v budoucnu ze všech plynů nejméně. Samozřejmě zdraží, ale to jen díky tomu, že jde nahoru i nafta - zdraží dopravci plynu na čerpací stanice.
Dneska už se dá natankovat LPG na každém rohu. Těch pump je fakt dostatek.
Při nehodě, se nic nestane. Uteče maximálně plyn, kterej je v trubkách, nádrž má bezpečnostní zpětné ventily a je i panceřová, tudíž lehce vydrží i požár. Nesmíte dát na to, že nějaká auta už vybouchala, to je tzv. domácí výroba. Už jsem viděl i obyč. plynovou bombu a z ní zahradní hadicí přívod na karburátor - katastrofa, ale majitel poví, že to výborně slouží ...
Návratnost investice při naježdění 30 tisíc ročně je necelé dva roky. Pokud najezdíte míň, tak nemá cenu instalovat plyn.
Měl jsem už dvě auta na plyn a nemůžu si stěžovat. Jediná podmínka byla vždy startovat na benzín a potom teprve přepínat na plyn. A po vyjetí třech nádrží plynu udělat jednu na benzín. Problém s přepínáním na benzín u startu se dnes již řeší automaticky, to jest nastartuješ na benzín, a až když se auto ohřeje, teprve se samo přepne na plyn.
Ufff, bylo to vyčerpávající.

28 000 stoji, ale pro 8 ventil a pro 16 ventil stoji 47 000 s DPH komunikuje s PC což mám já. A dostal jsem nabídky 3 z Prahy a na 16V byli kolem 47 000 s DPH

M&R
Příspěvky: 444
Registrován: 20 bře 2006, 21:53
Bydliště: Liberec

Příspěvek od M&R » 19 kvě 2006, 07:56

Tak si zavolej do Liberce na letnou, a přesvědčíš se. Když tomu nevěříš. :?
Jmenuje se to nějak LPG autogas, jestli si to dobře pamatuju. Jezdím denně kolem.
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100

Jirka D.

Příspěvek od Jirka D. » 19 kvě 2006, 08:08

M&R píše:Tak si zavolej do Liberce na letnou, a přesvědčíš se. Když tomu nevěříš. :?
Jmenuje se to nějak LPG autogas, jestli si to dobře pamatuju. Jezdím denně kolem.
Věřím plyn nechci to se se jen ptal na názory Vás a dík za Tip
Jirka

pepca

Příspěvek od pepca » 24 kvě 2006, 11:39

Jirka D. píše:
M&R píše:Tak si zavolej do Liberce na letnou, a přesvědčíš se. Když tomu nevěříš. :?
Jmenuje se to nějak LPG autogas, jestli si to dobře pamatuju. Jezdím denně kolem.
Věřím plyn nechci to se se jen ptal na názory Vás a dík za Tip
Jirka
zdravím,četl jsem vaše příspěvky ohledně plynu,náhodou jsem zrovínka narazil na slušnej článek v novinách,deník bohemia,krom jiného tu píšou,že montáž do podobných vozů,fábia,octávia a pod,stojí přestavba až do 30 tisíc,montuje se tam totiž dražší vícebodové vstřikování,dále cituji,u aut která nezahálí v garáži,se to ale vyplatí.Vícebodové vstřikování dále snižuje spotřebu oproti monovstřikování nebo použití karburátoru a zvyšuje výkon motoru.Spotřeba je stejná jako u benzinových motorů.to jsem napsal část toho článku,jinak musím vážně souhlasit,v podniku máme octavii,komb,1.6,je vybavená,tedy výbava potřebná pro zásahy,tj,sanita,tudíž kufr má plný,no a spotřeba je vážně osm litrů plynu,jinak odpadá veškeré se starání o přepínání,vše si dělá sama,měli jsme i formany kdysi,také plyn,a ty si klidně braly 10 litrů plynu,a to byl průměr,no nic jen reaguji a přispívám tím co jsem vyčetl v tom článku. :wink:

libik
Příspěvky: 319
Registrován: 02 úno 2006, 22:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od libik » 24 kvě 2006, 16:54

Ja sem jezdil s felicii na plyn v autoskole, pamatuju jak sme byli jednou u pumpy a ten ucitel rikal - vejde se tam x, uvidis... tak cepoval a najednou se to zastavilo a do x jeste neco zbejvalo - tak otevrel kufr a zacal do ty nadoby kopat, pripojil to znova a docepoval na x, pak prisel a rika - vidis ja to rikal. :D:D:D sem mel strach ze vylitnu do vzduchu i s feckou a celou cerpackou :D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 25 kvě 2006, 07:29

manli2 píše:plyn patří do sporáku a nafta do kotle a nákladáků.... do auta jedině benzín :wink: :)

a ted mi daj...... :lol:
Benzín jedině do zapalovače nebo na čištění skvrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

M&R
Příspěvky: 444
Registrován: 20 bře 2006, 21:53
Bydliště: Liberec

Příspěvek od M&R » 25 kvě 2006, 22:33

Zigi píše:
Kdyby ses postavil celem a podepsal se,tak bys nevypadal jako zbabelec! :idea:
Hezky si mu to napsal :P :P :P
Astra G 2000 X14XE 1.4 16V edition 100

Odpovědět