#OHEŇ
Napsal: 11 pro 2014, 01:19
ZÁKLADNÉ ÚDAJE
Objem valcov: 2198 cm3
Výkon: 108 kW / 147 PS
Ročník: 2000
Najazdené km: cca 202000 km
Dovoz: Španielsko
VÝBAVA
ABS, Airbag spolujazdca, Airbag vodiča, Airbagy bočné, ESP, Isofix, Multifunkčný volant, Posilňovač riadenia, Protiprešmykový systém - ASR, Sezónne prezutie, Centrálne zamykanie, Diaľkové ovládanie, Elektrické okná 2x, Elektrické zrkadlá, Klimatizácia mechanická, Rádio s CD, Tónované sklá, Vyhrievané zrkadlá, Hliníkové disky, Hmlovky, Imobilizér, Palubný počítač
PRÍBEH
Už dlho som si chcel kúpiť svoje vlastné auto, pretože už ma nebavilo jazdiť stále na otcovom. Pretože som mladý chalan, vždy sa mi páčili autá, ktoré majú decentný športový vzhľad. Pôvodne som sníval o Alfa Romeo 147 alebo trojdverové Fiat Stilo, prípadne Focus. Som študent a keďže som sa vrátil zo zahraničia, chcel som peniaze utratiť práve za autíčko. Vždy som hľadal autá, ktoré by mi ponúkli kompromis medzi dobrou spotrebou a dostatočným výkonom. JTD alebo 1.6 benzín boli moje favority. Ako som si pozeral autá na internete náhodou som narazil na peknú červenú Astru od Bertone. Hneď som si spomenul, že môj kamarát mal Astru Coupe 2.0 Turbo v cukríkovom stave a jediné s čím nebol spokojný bola spotreba. Ja som sa v ten moment zamiloval a vôbec mi nevadilo, že je to 2.2 a zrejme to bude aj čo to papkať. O pár dní na to sme šli auto pozrieť. Išiel som na skúšobnú jazdu a majiteľ ma oboznámil o stave, auto už malo čo to za sebou ale bolo oň aj dostatočne starané. Jazda ma naozaj prekvapila, auto bolo tvrdé - podvozok a riadenie (milujem, keď mám auto plne pod kontrolou a cítim v ňom celú vozovku, fakt), tak isto aj športové anatomické sedačky sú vynikajúce a pohodlné. Astra držala výborne v zákrutách a motor bol neskutočne živý - to je presne to čo som očakával. Po dohode sme spísali zmluvu, zaplatil som peniaze a Astrička išla so mnou domov. Po prvom kilometri na ceste domov ma zastavila hliadka a dostal som prvú pokutu za stopku, o dva dni na to opäť. Asi aj príslušníkom sa páči, keďže si ju obzerali naozaj detailne. Astričku mám doma už mesiac a pol a som maximálne spokojný, má nejaké muchy a treba sa jej povenovať ale vôbec to neľutujem. Auto je naozaj super, kufor je obrovský na to že je to coupe a miesta pre posádku je tak isto veľa (mám 195 cm! a pasažieri za mnou nemajú problém s komfortom). V pohode sa na tom odvezú 4 ľudia. Dokonca ma prekvapila aj spotreba ktorá sa pohybuje okolo 9l v meste (mesto je kopcovité a ja naozaj nemám ľahkú nohu) čo je na 147 koní naozaj super. Čo viac dodať, stojí mi to za to.
ÚPRAVY
GALÉRIA
Objem valcov: 2198 cm3
Výkon: 108 kW / 147 PS
Ročník: 2000
Najazdené km: cca 202000 km
Dovoz: Španielsko
VÝBAVA
ABS, Airbag spolujazdca, Airbag vodiča, Airbagy bočné, ESP, Isofix, Multifunkčný volant, Posilňovač riadenia, Protiprešmykový systém - ASR, Sezónne prezutie, Centrálne zamykanie, Diaľkové ovládanie, Elektrické okná 2x, Elektrické zrkadlá, Klimatizácia mechanická, Rádio s CD, Tónované sklá, Vyhrievané zrkadlá, Hliníkové disky, Hmlovky, Imobilizér, Palubný počítač
PRÍBEH
Už dlho som si chcel kúpiť svoje vlastné auto, pretože už ma nebavilo jazdiť stále na otcovom. Pretože som mladý chalan, vždy sa mi páčili autá, ktoré majú decentný športový vzhľad. Pôvodne som sníval o Alfa Romeo 147 alebo trojdverové Fiat Stilo, prípadne Focus. Som študent a keďže som sa vrátil zo zahraničia, chcel som peniaze utratiť práve za autíčko. Vždy som hľadal autá, ktoré by mi ponúkli kompromis medzi dobrou spotrebou a dostatočným výkonom. JTD alebo 1.6 benzín boli moje favority. Ako som si pozeral autá na internete náhodou som narazil na peknú červenú Astru od Bertone. Hneď som si spomenul, že môj kamarát mal Astru Coupe 2.0 Turbo v cukríkovom stave a jediné s čím nebol spokojný bola spotreba. Ja som sa v ten moment zamiloval a vôbec mi nevadilo, že je to 2.2 a zrejme to bude aj čo to papkať. O pár dní na to sme šli auto pozrieť. Išiel som na skúšobnú jazdu a majiteľ ma oboznámil o stave, auto už malo čo to za sebou ale bolo oň aj dostatočne starané. Jazda ma naozaj prekvapila, auto bolo tvrdé - podvozok a riadenie (milujem, keď mám auto plne pod kontrolou a cítim v ňom celú vozovku, fakt), tak isto aj športové anatomické sedačky sú vynikajúce a pohodlné. Astra držala výborne v zákrutách a motor bol neskutočne živý - to je presne to čo som očakával. Po dohode sme spísali zmluvu, zaplatil som peniaze a Astrička išla so mnou domov. Po prvom kilometri na ceste domov ma zastavila hliadka a dostal som prvú pokutu za stopku, o dva dni na to opäť. Asi aj príslušníkom sa páči, keďže si ju obzerali naozaj detailne. Astričku mám doma už mesiac a pol a som maximálne spokojný, má nejaké muchy a treba sa jej povenovať ale vôbec to neľutujem. Auto je naozaj super, kufor je obrovský na to že je to coupe a miesta pre posádku je tak isto veľa (mám 195 cm! a pasažieri za mnou nemajú problém s komfortom). V pohode sa na tom odvezú 4 ľudia. Dokonca ma prekvapila aj spotreba ktorá sa pohybuje okolo 9l v meste (mesto je kopcovité a ja naozaj nemám ľahkú nohu) čo je na 147 koní naozaj super. Čo viac dodať, stojí mi to za to.
ÚPRAVY
- Väčšia baterka
- Zosilovač + subwoofer + rádio
- Čierne fólie
- 17 palcové disky
- Zvuk - zrejme pôjde iný výfuk na jar.
- Výmena manžety riadiacej páky a ručnej brzdy, je stará a ošúchaná.
GALÉRIA