Coupe Turbo- cas na zmenu
Napsal: 03 kvě 2013, 14:39
Pozdravujem vsetkych priaznivcov znacky Opel. Niektori ma poznate, pre tych ostatnych som Michal byvam v Bratislave a som majitelom tohto Coupecka od 11/2008. Pred tym som uz jedno take iste Coupe Turbo mal. Bohuzial skoncilo na streche a na totalku, nastastie sa nikomu nic nestalo iba Astricke O tom ale mozno inokedy. Volba dalsieho auta bola jasna- taka ista Astra a to z dovodou ze mi uplne vyhovuje z viacerych hladisk- vyzera super, Z20LET jazdi slusne a na to ze je to Coupe je aj celkom prakticka. Sak to poznate. Vzadu dost miesta aj kufor velky.. Ale hlavne mi zostalo vela nahradnych dielov z prvej.
Ked som kupoval druhu Astricku mala nabehanych cca 170000km a mala na sebe Irmscher spojlere a prahy+ nejake tuning chromove svetla, seriove 17" disky. Chcel som sa dostat k vyzoru prvej Astry, cize predny OPC naraznik, maska, seriove prahy, svetla, atd. Kolesa z prvej Astry sa dali opravit, tak jazdim stale na nich- RH Porsche Turbo Design 17". Postupne som sa teda dopracoval k rovnakemu vyzoru. Ine su iba predne svetla. Chcel som xenony a najlacnejsia varianta bola tuning Angel Eyes s cockami a HID sada.
Motor mam vymeneny za ten z prvej Astry. Ten mal cca 125000km a bol v lepsej kondicii, nezral olej a tak. Co sa tyka ostatnych uprav spomeniem sportovy podvozok KW -30mm, BOV Bailey, koncovy tlmic vyfuku Steinmetz, vodicova skrupinova sedacka Recaro z Astry G OPC I a zopar drobnosti. Motoricky je to seriovka, iba namiesto prveho katu (predkatalyzatoru) mam trubku od EDS Motorsport.
Momentalne mam teda 190000km a na brzde odmeranych 175k. Tak som sa rozhodol pre generalku motora- prekruzkovanie, pretesnenie hlavy a tak. Mam uz aj LEH turbo a samozrejme pocitam aj s chipom tak po operacii sa zas ozvem
Ked som kupoval druhu Astricku mala nabehanych cca 170000km a mala na sebe Irmscher spojlere a prahy+ nejake tuning chromove svetla, seriove 17" disky. Chcel som sa dostat k vyzoru prvej Astry, cize predny OPC naraznik, maska, seriove prahy, svetla, atd. Kolesa z prvej Astry sa dali opravit, tak jazdim stale na nich- RH Porsche Turbo Design 17". Postupne som sa teda dopracoval k rovnakemu vyzoru. Ine su iba predne svetla. Chcel som xenony a najlacnejsia varianta bola tuning Angel Eyes s cockami a HID sada.
Motor mam vymeneny za ten z prvej Astry. Ten mal cca 125000km a bol v lepsej kondicii, nezral olej a tak. Co sa tyka ostatnych uprav spomeniem sportovy podvozok KW -30mm, BOV Bailey, koncovy tlmic vyfuku Steinmetz, vodicova skrupinova sedacka Recaro z Astry G OPC I a zopar drobnosti. Motoricky je to seriovka, iba namiesto prveho katu (predkatalyzatoru) mam trubku od EDS Motorsport.
Momentalne mam teda 190000km a na brzde odmeranych 175k. Tak som sa rozhodol pre generalku motora- prekruzkovanie, pretesnenie hlavy a tak. Mam uz aj LEH turbo a samozrejme pocitam aj s chipom tak po operacii sa zas ozvem