Uz som aj planoval nieco nove napisat
Zacnem teda od toho chipovania. Auto sice jazdilo pekne, ale nie vzdy..niekedy som mal pocit akokeby turbo chcelo tlacit 2 bary, potom odrazu pokles, strata vykonu a tak to kolisalo v celom rozsahu otacok..niekedy sa rozsvietila aj kontrolka auto s klucom a zaplo nudzovy rezim s obmedzenym vykonom. Ale hovorim iba niekedy. Trochu som na to kaslal a neriesil to az som jedneho pekneho dna odpalil turbo. Pri plnom plyne strata vykonu a z vyfuku kudel bieleho dymu.
Takze som si overil (zial na vlastnej kozi) ze obycajny LET softver nefunguje s LEH turbom. Nasledovala vymena turba za povodne. Nastastie som si ho nechal. Auto potom jazdilo krasne, plynulo tlacilo uplne bez problemov.
Medzitym sa vyskytol dalsi problem a to trasenie od motora. Prenasa sa do celej karoserie. Vypada to na dve moznosti- silentbloky alebo vyvazovacie hriadele na kluke- demontovali sme ich pri generalke. Teoria je ze sme nedotiahli skrutky na moment a vznikla tam vola..neviem
Najblizsie ma cakaju tieto ukony- pojde spat LEH turbo, jednotku so softverom od EDS vozim v kufri (posielali sme spolu s Hardym), demontaz vyvazovacich hriadelov a nahradenie medzikusu z OPC LEH a vymena ojnicnych lozisk, ktore sme pri generalke nemenili.
Vyfuk som objednaval od Friedrich motorsport- iba koncovy tlmic (Endrohr 59), lebo povodny Irmscher sa zacal rozpadavat vo vnutri. Treba ho este trochu dopasovat. Co sa tyka zvuku je to presne co od toho ocakavam. Pri normalnej jazde relativne tichy a pod plynom sa uz ozve. Trochu mi to pripomina zvuk Astry H OPC
Pribudol este vypinac TC/ESP.
Takze asi takto nejak som na tom..ked bude vyfuk dopasovany, pridam foto a potom info o priebehu druhej fazy generalky
