Coupe Z22SE - Božka :) - New foto str.1
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
no zadni lampy jsou takovy poutovy ale ac jsou sileny a na svoje ofiko vozitko bych je nedal ani za nic neb bych se hanbou propad tak tady je necham neb jsou aspon stribrny ke stribrnymu a bude me dle nich moznost poznat ... a kdyz se nastvu tak tam narvu abych byl inkongnito ty origo co se mi k tomu valej Ohledne toho podsviceni budiku ... dal jsem alespon normal zarovicku zatim do podsvetleni kilometrovniku neb s tou ledkou nebylo videt vubec kolik KM clovek najel ... takze ted vidim krasne. Do kufru jsem pod hranu hned nandal dva bily neonky aby bylo vse v noci hezky osvetlene co se tam vali ... ty originalni svetylka alá mrenka osviti leda tak prd a ze zkusenosti z predchozich aut uz tuto upravu budu delat na kazdem aute pokud to pujde. Jinak jsem vyhodil tu masku co je na foto a nandal zpatky konecne origo irmshrackou kterou jsem striknul do stribne nove neb byla malinko opryskana a to bych neprezil jezdit s neperfektni. Dale chci ted auto jeste o krapitek aspon o 1cm zvednout vepredu a ac je to ne moc vzhledne tak dat na konce dveri takove ty pruhledne gelove chranice ... holt prakticnost je vic nez omlaceny dvere. taky jsem dokoupil loketni operku tak se ji tam musim snazit nejak setrne namontovat aby to nebylo jak pset na oko a nejak ladila jak kdyz tam je z vyroby taky chci vyndat ten stredni panel a cely ho obrousit a striknout do stejne barvy jako jsou ramecky budiku. Tudiz do stribne hlinikove matne ... ted je docela podreny a ruzne odrapany ... kdyz se to nepovede koupim jiny ale myslim ze jakakoliv uprava bude lepsi nez co je ted .. ted se za to stydim jak je to ochmatane. a zase to strikat do nejake jine aby to bylo uplne jak u kolotocu nechci ... takze chci zachovat nejak puvodni raz interieru jen ho jaksi zrenovovat aby nebyl tak "pouzitej" no rad bych to do tydne nejak provedl tak ucvidime jak se mi to podari .. hlavne chci seridit ty svetla a dat xenony konecne neb jsem zjistil ze to auto fakt sviti oproti mymu uplne naprd a za deste neni nic videt ... to je desny .. jak kdybych sednul do 120ky a nemyslim BMW 120d
EDIT: jinak dekuji za pochvaly sem se desil jaky budou ohlasy .. ale snad nez se ukazu na nejakym sraziku to jeste polepsim aby se na to dalo koukat i v realu a ne jen na fotkach jo a zapomel jsem ze necham vymenit ted taky v patek svicky u Opla pri geometrii za novy origo aby to dobre palilo ... potom konecne olej ... dam nakonec 10W40ku Castrol Magnatec ... tak snad bude vse OK ... krome EGR to vim ze je zaslepeny a musim ho zkusit odslepit zda je jinak gut a nebo se bude muset nechat vymenit ... ono se jako u kazdyho auta pri mym postizeni detaileismem vzdycky neco najde mel jsem si jako druhy posouvatko koupit nejakou starou Filcku vyrajtovanou a bylo by
EDIT: jinak dekuji za pochvaly sem se desil jaky budou ohlasy .. ale snad nez se ukazu na nejakym sraziku to jeste polepsim aby se na to dalo koukat i v realu a ne jen na fotkach jo a zapomel jsem ze necham vymenit ted taky v patek svicky u Opla pri geometrii za novy origo aby to dobre palilo ... potom konecne olej ... dam nakonec 10W40ku Castrol Magnatec ... tak snad bude vse OK ... krome EGR to vim ze je zaslepeny a musim ho zkusit odslepit zda je jinak gut a nebo se bude muset nechat vymenit ... ono se jako u kazdyho auta pri mym postizeni detaileismem vzdycky neco najde mel jsem si jako druhy posouvatko koupit nejakou starou Filcku vyrajtovanou a bylo by
- Reklama
Pěkné autí s pěkným motorem jen vylepšit pár detailů (myslím ty zadní světla ) a je to fešanda!
... pokrčená je ale řádně, v kombinaci s těma 17" je to peprné, jakpa se s tím jezdí? je to ještě OK?
... pokrčená je ale řádně, v kombinaci s těma 17" je to peprné, jakpa se s tím jezdí? je to ještě OK?
přesně také můj výběr a pohodičkadam nakonec 10W40ku Castrol Magnatec
nechci nějak rejpat, ale u Z22SE EGR zaslepit nejde protože má dvě lambda sondy, když se zaslepí svítí stále kontrolka, jinak pro info: cena D je poloviční než u nás... a protože jsou u Opla koumáci tak od 03' už EGR u 2,2i neni...krome EGR to vim ze je zaslepeny
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
jo tak aby jsi se nedivil s tim EGRkem .. u motoru to mam fakt zaslepeny. Je to videt neb je to prasecky udelany ze ten slabej plisek cumi okolo v tom spoji vpravo vedle hlavy (dodam foto) ... a kontrolka sviti obcas a obcas ne ... dneska nesvitila a nez jsem prijel tak se zase rozsvitila ... predpokladam ze zitra bude svitit a odpoledne zase zhasne cestou domu z prace Co se tyce "prikrceni" tak je to snesitelny ale asi jen diky tomu ze jsem zvyklej z japonce ale ten je precijenom i tak mekci o trochu ale zase treba v zatacce je mnohem jistejsi nez Opel a to je v serii na 16kach 205/50 ... ale proste nesrovnatelnej podvozek ... ale na prahu je ta Astra fakt extrem
co se tyce motoru u japoncika tak je to V6 ... radovy se nedelali a az na nejakej extrem a specialu nevim o radovejch 6ti valech . i 3litry tak se delali Vecka do 90° ... co se litraze tyce mam tu dvojku ktera je ale v te Lim. Ed. vykonove o 3-5kW (dle toho kdo to jak udava) niz nez ten seriovej 2,5 coz je u me tedy potom 119kW ... a to na atmosferu jest velmi prijemne pri vaze vozu 1200kg. A toceni motoru k 7500 tisicum kde ma porad vic a vic sily na rozdavani a beh se neda porovnat s Z22SE ani kdyby mela 4 vyvzovaci hridele .. porad mi prijde jak kdyz cukam s dieslem ale zase co jsem ted konecne po tydnu vyjel nadrz a dotankoval koukal ze bude Z22ka papkat o litranek mene urcite. Jsou to defacto ac stejne zamereny auta uplne odlisny auta Opel je takovej ten klasickej nemeckej vytunenej nacek pouzitelnej jen pro jednu vec a japonec je ac defacto rodineji strizenej vetsi sportovec nez Opel. a neberu motor ... beru ten zbytek co dela sportak sportakem hned po motoru ... u me Opel Coupe vyhral hlavne ve vyberu bezramovejma okanama .. neb sem si nechtel zvykat na ram .. bezram je uzasna vec ... a kdyz jedina Astra bez ramu bylo kupe tak musela pritulka slevit z naroku a misto 3dverka se bafnulo tohle .. ale uz si zvykla a ac se ji 3dv. libi pry vic tak tohle je taky hezky ...
PS: a svetla menit koukam nebudu uz jen proto ze me dle nich asi fakt kazdej pozna ze to jede Jimmyho pojizdnej cirkus
co se tyce motoru u japoncika tak je to V6 ... radovy se nedelali a az na nejakej extrem a specialu nevim o radovejch 6ti valech . i 3litry tak se delali Vecka do 90° ... co se litraze tyce mam tu dvojku ktera je ale v te Lim. Ed. vykonove o 3-5kW (dle toho kdo to jak udava) niz nez ten seriovej 2,5 coz je u me tedy potom 119kW ... a to na atmosferu jest velmi prijemne pri vaze vozu 1200kg. A toceni motoru k 7500 tisicum kde ma porad vic a vic sily na rozdavani a beh se neda porovnat s Z22SE ani kdyby mela 4 vyvzovaci hridele .. porad mi prijde jak kdyz cukam s dieslem ale zase co jsem ted konecne po tydnu vyjel nadrz a dotankoval koukal ze bude Z22ka papkat o litranek mene urcite. Jsou to defacto ac stejne zamereny auta uplne odlisny auta Opel je takovej ten klasickej nemeckej vytunenej nacek pouzitelnej jen pro jednu vec a japonec je ac defacto rodineji strizenej vetsi sportovec nez Opel. a neberu motor ... beru ten zbytek co dela sportak sportakem hned po motoru ... u me Opel Coupe vyhral hlavne ve vyberu bezramovejma okanama .. neb sem si nechtel zvykat na ram .. bezram je uzasna vec ... a kdyz jedina Astra bez ramu bylo kupe tak musela pritulka slevit z naroku a misto 3dverka se bafnulo tohle .. ale uz si zvykla a ac se ji 3dv. libi pry vic tak tohle je taky hezky ...
PS: a svetla menit koukam nebudu uz jen proto ze me dle nich asi fakt kazdej pozna ze to jede Jimmyho pojizdnej cirkus
jojo každý auto je originál a má své + i - .... chtělo by to vyváženej koktejl např. má drahá polovička brázdí silnice s Mondeem (r.v. 99) a to je podvozkově o světelný rok před Astrou... (to mi trochu kazí zážitek z 2,2i se kterým jsem jinak mooc spokojený)
jinak 323F se mi vždycky líbila, fakt gut a ten V6 je v takovém autíčku bomba (R mají fakt asi jen bramboráci )...
podle toho co píšeš je EGR asi v pánu... jedna ze slabinek u Opla... funkce na nic, jen starosti...
http://cgi.ebay.de/AGR-VENTIL-Opel-Astr ... .m20.l1116
... díky za pochvalu klikni na mé www a tam je vše (Steinmetz je tam )
jinak 323F se mi vždycky líbila, fakt gut a ten V6 je v takovém autíčku bomba (R mají fakt asi jen bramboráci )...
podle toho co píšeš je EGR asi v pánu... jedna ze slabinek u Opla... funkce na nic, jen starosti...
http://cgi.ebay.de/AGR-VENTIL-Opel-Astr ... .m20.l1116
... díky za pochvalu klikni na mé www a tam je vše (Steinmetz je tam )
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
jj ale prej vcetne novyho dilu EGR a prace to vyjde na 6500,- tak to asi dam a bude klid ted jsem frknul novej altik za 12 a jeste porad premyslim nad tim retezem .... v Opelu rikali ze to musi bejt vymeneny ze jinak by to byl kraval jak blazen ... tak evim zda jim verit a nebo pro muj klid dat jeste 10ku a mit 100% jistotu ... potom bych mel defato vse dulezity hotovy a novy takze bych mel "jen" jezdit
a co se podvozku Astry tyce tak je faktem ze jak kazdej vsude pise jak je uzasnej tak me fakt prekvapilo jak je "humpolackej" a defacto vzadu to vlecny rameno nebo co tam je mi prijde jak z Favorita a Felicie .. dost sileny na "sportovni auto" ale jasny .. nic neni dokonaly na bezny jezdeni to staci tak jako tak a to je hlavni
a co se podvozku Astry tyce tak je faktem ze jak kazdej vsude pise jak je uzasnej tak me fakt prekvapilo jak je "humpolackej" a defacto vzadu to vlecny rameno nebo co tam je mi prijde jak z Favorita a Felicie .. dost sileny na "sportovni auto" ale jasny .. nic neni dokonaly na bezny jezdeni to staci tak jako tak a to je hlavni
Pravda je že teď mají u Opla na "starší" auta slevu na ND, tak cena bude příznivější. Když jsem se poptával EGR před rokem -> 7500,- jen ventil práce je jen povolit dva šrouby...
No radu že řetěz se mění až když ho slyšíš jsem dostal taky , ale pravda je že pak už může být trochu pozdě , radši ho vyměn a máš klid (r.v. 01 je ještě dost problémovej) - za desítku novej motor neseženeš....
"Božka" tu fakt asi ještě neni
No radu že řetěz se mění až když ho slyšíš jsem dostal taky , ale pravda je že pak už může být trochu pozdě , radši ho vyměn a máš klid (r.v. 01 je ještě dost problémovej) - za desítku novej motor neseženeš....
"Božka" tu fakt asi ještě neni
- Jimmy323f
- Příspěvky: 399
- Registrován: 23 črc 2008, 12:27
- Bydliště: Prágl, Písek
- Kontaktovat uživatele:
jj tak tak ... kdyz uz to tam bude at to vymenej ... nahrabal jsem se dost a jeste nahrabu .. ted potrebuju ruce ciste a bez oderek ... takze prenecham pracioj inym a penize holt zase vydelam ... a s tim retezem asi fakt radsi vidim vymenu ... nez potom brecet na ceste X km od barau s asistenckou od pojistovny na founu ... i ty platej odtah jen do 100km z havarka