Stránka 1 z 2
Interiér-instalace Voltmetru + podsvícení
Napsal: 22 dub 2008, 18:09
od Capone
Ahoj,měl bych dotaz,zda někdo nezná nějakého šikovného elektrikáře a nebo firmu z Prahy,která by mi udělala podsvícení u řidiče+spolujezdce a namontovala by mi voltmetr s držákem.V elektice se nechci hrabat,abych si něco neposr...
Dík moc Capone...
Napsal: 23 dub 2008, 19:12
od Red_Dragon
Na pripojeni voltmetru nemuzes nic zkazit. napeti v aute musi byt vsude stejne. Takze staci vytahnout treba z dratu co vedou do zapalovace a v tomto pripade uvidis napeti jen pri zaplem klicku.
Napsal: 23 dub 2008, 19:21
od Capone
Hmm,tak to nezní nějak složitě.To bych zmáknul taky
Tak ještě sehnat někoho,kdo by si udělal to podsvícení autíka-na tohle si fakt netroufnu
Dík za radu
Napsal: 23 dub 2008, 19:31
od Red_Dragon
U podsviceni jde v podstate taky o to same. Mas 2 draty (+12V a kostru) stejne jak u voltmetru. Nejvetsi problem je natahat kabely a nekam namotovat. Popripade jeden drat prerusit a dat tam vypinac, aby jsi to mohl vypinat. Pokud to podsviceni nema nejak obrovsky odber, tak bych ho dal taky na draty od zapalovace.
Napsal: 23 dub 2008, 19:40
od Capone
No chci to udělat fakt hezky a vyměnit žárovičky na palbce + udělat to podsvícení na vypínač ( u řidiče a spolujezdce ),na to si fakt netroufnu.Chtělo by to nějakýho šikovnýho maníka... p.s.pak bych nerad,aby mi Astra někde doutnala
Změna podsvícení Praha
Napsal: 15 kvě 2008, 09:55
od Sintom
Ahojda, už jsem dělal více aut Astru mezi nimi též. Jukni se třeba sem to je má Frontera
www.frontera.xf.cz
Používám jen kvalitní ledky Oshino (Japonsko né čína)
Spíš je problém že nevím jak s časem, mám to jen jako hobby. Takže kdyby jsi měl už vše demontováno a já ti jen přepájel ledky a pak se to namontovalo bylo by to rychlejší. To zabere pak den. Voltmetr taky není problém mám ho tam také červený stojí asi 300 modrý 450, Kdyžtak cinkni 777 21 30 21
Tom
Re: Změna podsvícení Praha
Napsal: 15 kvě 2008, 12:25
od Capone
Sintom píše:Ahojda, už jsem dělal více aut Astru mezi nimi též. Jukni se třeba sem to je má Frontera
www.frontera.xf.cz
Používám jen kvalitní ledky Oshino (Japonsko né čína)
Spíš je problém že nevím jak s časem, mám to jen jako hobby. Takže kdyby jsi měl už vše demontováno a já ti jen přepájel ledky a pak se to namontovalo bylo by to rychlejší. To zabere pak den. Voltmetr taky není problém mám ho tam také červený stojí asi 300 modrý 450, Kdyžtak cinkni 777 21 30 21
Tom
Ahoj,určitě bych se na tebe obrátil,vezmu si na tebe tel a cinknu.Chtěl bych od tebe asi komplet práci,časově mi je to jedno.Ctěl bych teda a zda bys to udělal ( instalace toho woltmetru + nechat podsvítit prostor u nohou řidiče a spolujezdce ).Cca,kolik by sis za to řek a sehnal bys ty vecičky a nebo si je mám sehnat sám ? Díík moc a určitě se dohodnem
Napsal: 15 kvě 2008, 13:12
od Sintom
Ahoj, a ty nechceš měnit podsvětlení palubky ? jen Voltmetr a svetýlka pod nohy ? No to ti aspon obojí můžu ukázat i u mě. Jen si vymyslí místečko kam stím voltmetrem krycí sklíško počítej tak 3x 3 cm. Na podsvětlení se stav na vrakáči a kup si oryginál vpínač + konektor k němu (mlhovky, či cokoliv jiného vypínač né tlačítko !) Nemám rád bastlení neoriko spínačů.
Voltmetr počítej tak těch 350. Podsvětlení nohou tak 300 Kč-500 Kč (zářivky - ledky) / kus práce se takto špatně odhaduje ale určitě né nic tragickýho. pokud nám to půjde dobře tak tak 1000.
Možnost 2. vše si objehneš koupíš sám. mechanicky si to přiděláš a já ti to pak jen zapojím bud to zvládnem za chvíli tak to necháme zadara. jinak tak do 500 spíš mi cinkni já ti povím kde si máš co koupit
Napsal: 15 kvě 2008, 19:34
od Capone
Ahoj,jak jsme se domlouvali,našel jsem držák na sloupek-pro jeden budík-
http://shop.911customs.cz/index.php?mai ... cts_id=287
a Voltmetr bych vzal tenhle-
http://shop.911customs.cz/index.php?mai ... cts_id=242
Vyřešil by se problém,kam to dát,bylo by to na sloubku u řidiče.Ještě zítra kouknu do jedný prodejny na ty přepínače a vezmu ty,co se vejdou na tu lištu u řadičky. Až tohle všechno seženu a bude to doma,dohodnem se teda na tu instalaci + to osvětlení. Jinak opravdu dík moc za ochotu..
Napsal: 15 kvě 2008, 21:45
od Sintom
Ahoj, vybral si dobréé, ale opravdu se koukni na tu husitskou mě ta věci od FK příjdou poměrně drahé, a hlavně ten budník si zkus nejdřív přiložit k tomu sloupku jak to bude vypadat. Jinak asi není problém
Napsal: 15 kvě 2008, 22:26
od sovicka
jen tak pro zajímavost, proč zrovna voltmetr?
Napsal: 15 kvě 2008, 23:30
od datlik
sovicka píše:jen tak pro zajímavost, proč zrovna voltmetr?
Taky se přidávám k sovičkovi.Na frajeřinu dejme tomu,ale na funkčnost zbytečnost.
Napsal: 16 kvě 2008, 10:54
od Capone
datlik píše:sovicka píše:jen tak pro zajímavost, proč zrovna voltmetr?
Taky se přidávám k sovičkovi.Na frajeřinu dejme tomu,ale na funkčnost zbytečnost.
Frajeřinka ani né,je to pro mě účelovost.Když pak někde čekám v autě a pustím si třeba dvd,tak bych rád po 2-3 hodinách v poho odjel.Takle vůbec netušim,zda si nehuntuju baterku
A fakt bych moooc nerad,aby mě nechala ve štychu-už se mi to taky povedlo
Psal do té fimy,zda nemaj nějaké fotečky z aut,kde je tento držák s tímto voltmetrem naistalovanej.Jinak kdyby mi tam nepasoval ty 3 přepínače,co jsem chtěl,asi bych tam dal tychle.Ty by se tam asi vešli,ale vůbec netušim,jaký je v nich rozdíl,když na foto maj stejný fotky a jiný ceny
http://www.conrad.cz/miniaturni-packovy ... p+dp56604/
Napsal: 16 kvě 2008, 13:44
od Sintom
Ahoj jestli ti stačí takovýhle obyčejný spínač tak se jdi juknout do GM Electronic (karlínské náměstí přímo u zastávky metra Křižíkova) web
www.gme.cz tam je velký výběr a thle vypínače stojí cca 20 Kč zároveň v 1. patře mají ty led pásy tak na to můžeš juknout.
Voltmetr je super, když pominu vybytí baterie při vypnutí motoru a zapnutém audiu. Je dokonalý například v zácpách. při stání a popojíždní při 1500 otáčkách alternátor moc nedobíjí a když je zaplý vnitřní větrák svtla trochu radio a sepnou se vrtule chlazení je krásně vidět co to z napětím dělá, a člověk ví že má třeba vypnout světla na obrysovky a podobně. Další příklad je v zimě, zvlášt u dieselu při žhavení padne napětí na 11 V a vidíte že je baterie vybitá takže stím můžete počítat a třeba nehat motor hodku bez zátěž běžet aby se dobyla baterka a to jsou jen 2 příklady z tisíců. Víte třeba co žere dvojblinkr ? v zimě na hodku odskočíte a baterka je v háji.
Napsal: 16 kvě 2008, 14:07
od Roman ST1
Když už koukáš u Conrada, tak tam mají voltmetr i za 395,-Kč
http://www.conrad.cz/analogovy-voltmetr-equus+dp61133/