Stránka 1 z 7
Vnitřní hluk u Astry G
Napsal: 04 kvě 2007, 15:16
od Vašek2
Zdar, jak Vám vaše Astřička obtěžuje život v interiéru. Ta moje ječí jak špatně podřezaný podsvinče. (1.4 16V) Je to vada nebo vlastnost těchto aut?
Napsal: 04 kvě 2007, 15:20
od Medy
Ta moje krasne tichounka. Az jsem byl prekvapenej:))
Napsal: 04 kvě 2007, 17:14
od Radek.km
já to mám totálně tichý až je z toho každý koho vezu překvapený.
Napsal: 04 kvě 2007, 20:11
od milosh
Vasku jaky mas pneu a mas odhlucneny motorovy prostor?
Re: Vnitřní hluk u Astry G
Napsal: 04 kvě 2007, 21:00
od fredy
Vašek2 píše:Zdar, jak Vám vaše Astřička obtěžuje život v interiéru. Ta moje ječí jak špatně podřezaný podsvinče. (1.4 16V) Je to vada nebo vlastnost těchto aut?
Jak to myslíš "
ječí"? Máš na mysli, že slyšíš motor? nebo ti to jde od podvozku? Nevíš? Zkus zvuk blíže specifikovat!
Napsal: 04 kvě 2007, 21:08
od Picaso
No já to mám taky tichoučký, no a když stojím na místě a mám na startováno tak si zemně dělaj srandu at už konečně nastartuju že to neni vůbec slyšet
Napsal: 04 kvě 2007, 22:00
od Bobik
No me nejeci, ale buraci
ale je to asi tim ze mam briketku
.. jinak naprosta spokojenost, pokud je ten zvuk co te obtezuje od motoru a nemas izolaci kapoty, zkus ji sehnat na vrakaci a uvidis ten rozdil
..
PS: jo jinak taky musis radit, pokud jedes devadesat a neradil si, tak se pak nediv ze pak jeci
Napsal: 09 kvě 2007, 07:53
od Vašek2
No abych trochu upřesnil ten můj první „výkřik“ o jekotu. Takže auto má najeto 40 tis. km, koupil jsem jej jako starší dvouleté, najeto mělo 27 tis. km. Kopil jsem jej přímo u aut. prodejce Oplu.
Co se týče dalších info – olej měněn pravidelně po roce, najedu cca 5 tis. km. Dávám tam Castrol TXT 5w40 (ten mi doporučil prodejce, údajně tam byl dáván tento olej).
Pneu tam je Continental Ecotec. Kola za to ale nemohou, hluk jde vyloženě od motoru. Odhlučnění kapoty je provedeno a i dělící přepážky mezi motorovým prostorem a kabinou.
Charakteristika hluku je skutečně takový jekot, značně nepříjemný. Projevuje se výrazně od cca 3.500 ot/min., takže pokud jedu do 110 km/hod., tak je to jakž takž stravitelné. Výše je to pak již velmi obtěžující. Zajímavé je to, že ten hluk je slyšet hlavně v kabině, pokud zvednu kapotu a poslouchám motor zvenčí, hluk má úplně jinou charakteristiku. Byl jsem s tím ve dvou různých autor. servisech a jednom soukromém, který se zaměřuje na zn. Opel a všude mi řekli shodně, že je to normální. V jednom dokonce mi technik řekl, že „všechny 1,4ky řvou stejně, jako ta moje“. Hydroštely všude vyloučily, ty se prý projevují typickým zvukem, který u mého auta není.
Výfuk jsem kontroloval několikrát, nikde se nedotýká kastle a je těsný.
Zajímavé je, že studený motor je podstatně tišší. Jakmile se prohřeje, začne řvát. Jakoby se vlivem tepelné roztažnosti objevily vůle.
Dále je problém v tom, že se jakoby pomalu vrací plyn při řazení. Taky mi nic nezjistili, prý je to normální a dělá to ŘJ kvůli emisím. Ta jízda je ale nepříjemná, při řazení řve motor a škubne to při puštění spojky s vyšším kvaltem. Jsem dost naštvanej a do Oplu bych už asi nikdy nešel. Na jiný bohužel nemám.
Napsal: 19 čer 2007, 14:41
od JirkaF
Bobik píše:No me nejeci, ale buraci
ale je to asi tim ze mam briketku
.. jinak naprosta spokojenost, pokud je ten zvuk co te obtezuje od motoru a nemas izolaci kapoty, zkus ji sehnat na vrakaci a uvidis ten rozdil
..
PS: jo jinak taky musis radit, pokud jedes devadesat a neradil si, tak se pak nediv ze pak jeci
Ahoj, taky mám traktorek 2.0 DTi (r.v.:98 ), a hluk vevnitř je docela velký. Rádio musím nad 100km/h docela dost zesilovat abych ho slyšel. Mám u rádia už asi docela vyčvachtaný potenciometr a tak se reguluje špatně.
Našla by se fotečka jak ta izolace vypadá? Třeba ji tam nemám a řve to kvůli tomu. Jsou ještě nějaké další důvody, proč je v kabině takový kravál?
Rád bych si někde pučil nějaký hlukoměr abych to změřil. Ale to je asi těžké.
Napsal: 19 čer 2007, 15:08
od manli2
takže co se týče jekotu 1.4 vodní pumpa nebo alternátor nebo cokoliv jinýho co se točí... rozvody a tak.. a ten plyn vyřešej nový data v řj jednotce....... a jinak hlučný sou špatně spravený bouračky...
Napsal: 19 čer 2007, 15:17
od rychlyradim
tedy co znám majitele oplíku aster tak si nikdo nestěžuje na hluk uvnitř auta..ba naopak!!četl jsem i různé recenze kde bylo řečeno že na astru, která patří do střední třídy je odhlučnění interiéru na velice vysoké úrovní! - dokonce že nejlepší ve své třídě..pokud ten článek najdu určitě sem vložím!
Když je zahřátý motor tak u svého autíčka opravdu pomale není poznat že je nastartováno!a to už mi též potrvrdilo více lidí!
Jak už zde bylo řečeno tohle vypadá jakoby to bylo z bouračky...ale zase tak mladé auto? ale možné je vše
Napsal: 19 čer 2007, 15:28
od Marky
JirkaF píše:Ahoj, taky mám traktorek 2.0 DTi (r.v.:98 ), a hluk vevnitř je docela velký. Rádio musím nad 100km/h docela dost zesilovat abych ho slyšel. Mám u rádia už asi docela vyčvachtaný potenciometr a tak se reguluje špatně.
Našla by se fotečka jak ta izolace vypadá? Třeba ji tam nemám a řve to kvůli tomu. Jsou ještě nějaké další důvody, proč je v kabině takový kravál?
Rád bych si někde pučil nějaký hlukoměr abych to změřil. Ale to je asi těžké.
Tak ta fotecka by se nasla, sel jsem ji kvuli Tobe udelat
. Jedno je izolece mezi kabinou a motorem a druha je jak vidis na kapote.
Jinak trochu se divim tomu co pises, protoze kolem te 100ky je u me slyset aerodinamicky hluk a ne motor, ten je pohodovy. Jinak dobra vec je radio, ktere se zesiluje dle rychlosti a original opel radia to umi, takze pokud mas nejake lepsi origo radio, tak prostuduj navod a nastav si to
.
PS: jen Te jeste trochu opravim 60kW je motor DTL a ne DTI jak mas v popisku
.
Napsal: 19 čer 2007, 16:48
od Cabuko
musim sa tiez pridat ;o) tiez mam 1.4 16 V a naozaj nic nepocut, ked tak na dialnici, ked ide do vyssich otacok, to je tak od takej 130 a vysie ;o))
Napsal: 20 čer 2007, 11:12
od JirkaF
Tak ta fotecka by se nasla, sel jsem ji kvuli Tobe udelat
. Jedno je izolece mezi kabinou a motorem a druha je jak vidis na kapote.
Jinak trochu se divim tomu co pises, protoze kolem te 100ky je u me slyset aerodinamicky hluk a ne motor, ten je pohodovy. Jinak dobra vec je radio, ktere se zesiluje dle rychlosti a original opel radia to umi, takze pokud mas nejake lepsi origo radio, tak prostuduj navod a nastav si to
.
PS: jen Te jeste trochu opravim 60kW je motor DTL a ne DTI jak mas v popisku
.
Ahoj Marky. Díky za odpověď a fotky. Tak dle fotek myslím, že to tam mám. Možná ale nějak poškozený nebo něco, nevím. Člověk nemůže bez vyndání motoru prohlídnout celou tu izolaci. Docela mě ten kravál štve a rád bych jej porovnal s jinou Astrou se stejným motorem, nebo aspoň taky traktorkem. (proto jsem si postesknul nad tím hlukoměrem)
K Tvému P.S.: Fakt to mám blbě. Není to DTi ale DI
Napsal: 20 čer 2007, 11:40
od Stand
Nezapomeňte že už se tu řešil neomotaný prut anteny ktery při vyší rychlosti hlučí stačí pak vymněnit za omotaný(doporučuju ten prut odšroubovat a projet se bezněj...