Vnitřní hluk u Astry G
Vnitřní hluk u Astry G
Zdar, jak Vám vaše Astřička obtěžuje život v interiéru. Ta moje ječí jak špatně podřezaný podsvinče. (1.4 16V) Je to vada nebo vlastnost těchto aut?
- Reklama
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Vasku jaky mas pneu a mas odhlucneny motorovy prostor?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Vnitřní hluk u Astry G
Jak to myslíš "ječí"? Máš na mysli, že slyšíš motor? nebo ti to jde od podvozku? Nevíš? Zkus zvuk blíže specifikovat!Vašek2 píše:Zdar, jak Vám vaše Astřička obtěžuje život v interiéru. Ta moje ječí jak špatně podřezaný podsvinče. (1.4 16V) Je to vada nebo vlastnost těchto aut?
No me nejeci, ale buraci ale je to asi tim ze mam briketku .. jinak naprosta spokojenost, pokud je ten zvuk co te obtezuje od motoru a nemas izolaci kapoty, zkus ji sehnat na vrakaci a uvidis ten rozdil ..
PS: jo jinak taky musis radit, pokud jedes devadesat a neradil si, tak se pak nediv ze pak jeci
PS: jo jinak taky musis radit, pokud jedes devadesat a neradil si, tak se pak nediv ze pak jeci
OPEL ASTRA DTI_16V - sport edition, Y20DTH, r.v.2001, 3D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=3299
No abych trochu upřesnil ten můj první „výkřik“ o jekotu. Takže auto má najeto 40 tis. km, koupil jsem jej jako starší dvouleté, najeto mělo 27 tis. km. Kopil jsem jej přímo u aut. prodejce Oplu.
Co se týče dalších info – olej měněn pravidelně po roce, najedu cca 5 tis. km. Dávám tam Castrol TXT 5w40 (ten mi doporučil prodejce, údajně tam byl dáván tento olej).
Pneu tam je Continental Ecotec. Kola za to ale nemohou, hluk jde vyloženě od motoru. Odhlučnění kapoty je provedeno a i dělící přepážky mezi motorovým prostorem a kabinou.
Charakteristika hluku je skutečně takový jekot, značně nepříjemný. Projevuje se výrazně od cca 3.500 ot/min., takže pokud jedu do 110 km/hod., tak je to jakž takž stravitelné. Výše je to pak již velmi obtěžující. Zajímavé je to, že ten hluk je slyšet hlavně v kabině, pokud zvednu kapotu a poslouchám motor zvenčí, hluk má úplně jinou charakteristiku. Byl jsem s tím ve dvou různých autor. servisech a jednom soukromém, který se zaměřuje na zn. Opel a všude mi řekli shodně, že je to normální. V jednom dokonce mi technik řekl, že „všechny 1,4ky řvou stejně, jako ta moje“. Hydroštely všude vyloučily, ty se prý projevují typickým zvukem, který u mého auta není.
Výfuk jsem kontroloval několikrát, nikde se nedotýká kastle a je těsný.
Zajímavé je, že studený motor je podstatně tišší. Jakmile se prohřeje, začne řvát. Jakoby se vlivem tepelné roztažnosti objevily vůle.
Dále je problém v tom, že se jakoby pomalu vrací plyn při řazení. Taky mi nic nezjistili, prý je to normální a dělá to ŘJ kvůli emisím. Ta jízda je ale nepříjemná, při řazení řve motor a škubne to při puštění spojky s vyšším kvaltem. Jsem dost naštvanej a do Oplu bych už asi nikdy nešel. Na jiný bohužel nemám.
Co se týče dalších info – olej měněn pravidelně po roce, najedu cca 5 tis. km. Dávám tam Castrol TXT 5w40 (ten mi doporučil prodejce, údajně tam byl dáván tento olej).
Pneu tam je Continental Ecotec. Kola za to ale nemohou, hluk jde vyloženě od motoru. Odhlučnění kapoty je provedeno a i dělící přepážky mezi motorovým prostorem a kabinou.
Charakteristika hluku je skutečně takový jekot, značně nepříjemný. Projevuje se výrazně od cca 3.500 ot/min., takže pokud jedu do 110 km/hod., tak je to jakž takž stravitelné. Výše je to pak již velmi obtěžující. Zajímavé je to, že ten hluk je slyšet hlavně v kabině, pokud zvednu kapotu a poslouchám motor zvenčí, hluk má úplně jinou charakteristiku. Byl jsem s tím ve dvou různých autor. servisech a jednom soukromém, který se zaměřuje na zn. Opel a všude mi řekli shodně, že je to normální. V jednom dokonce mi technik řekl, že „všechny 1,4ky řvou stejně, jako ta moje“. Hydroštely všude vyloučily, ty se prý projevují typickým zvukem, který u mého auta není.
Výfuk jsem kontroloval několikrát, nikde se nedotýká kastle a je těsný.
Zajímavé je, že studený motor je podstatně tišší. Jakmile se prohřeje, začne řvát. Jakoby se vlivem tepelné roztažnosti objevily vůle.
Dále je problém v tom, že se jakoby pomalu vrací plyn při řazení. Taky mi nic nezjistili, prý je to normální a dělá to ŘJ kvůli emisím. Ta jízda je ale nepříjemná, při řazení řve motor a škubne to při puštění spojky s vyšším kvaltem. Jsem dost naštvanej a do Oplu bych už asi nikdy nešel. Na jiný bohužel nemám.
Ahoj, taky mám traktorek 2.0 DTi (r.v.:98 ), a hluk vevnitř je docela velký. Rádio musím nad 100km/h docela dost zesilovat abych ho slyšel. Mám u rádia už asi docela vyčvachtaný potenciometr a tak se reguluje špatně.Bobik píše:No me nejeci, ale buraci ale je to asi tim ze mam briketku .. jinak naprosta spokojenost, pokud je ten zvuk co te obtezuje od motoru a nemas izolaci kapoty, zkus ji sehnat na vrakaci a uvidis ten rozdil ..
PS: jo jinak taky musis radit, pokud jedes devadesat a neradil si, tak se pak nediv ze pak jeci
Našla by se fotečka jak ta izolace vypadá? Třeba ji tam nemám a řve to kvůli tomu. Jsou ještě nějaké další důvody, proč je v kabině takový kravál?
Rád bych si někde pučil nějaký hlukoměr abych to změřil. Ale to je asi těžké.
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW
Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW
Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
tedy co znám majitele oplíku aster tak si nikdo nestěžuje na hluk uvnitř auta..ba naopak!!četl jsem i různé recenze kde bylo řečeno že na astru, která patří do střední třídy je odhlučnění interiéru na velice vysoké úrovní! - dokonce že nejlepší ve své třídě..pokud ten článek najdu určitě sem vložím!
Když je zahřátý motor tak u svého autíčka opravdu pomale není poznat že je nastartováno!a to už mi též potrvrdilo více lidí!
Jak už zde bylo řečeno tohle vypadá jakoby to bylo z bouračky...ale zase tak mladé auto? ale možné je vše
Když je zahřátý motor tak u svého autíčka opravdu pomale není poznat že je nastartováno!a to už mi též potrvrdilo více lidí!
Jak už zde bylo řečeno tohle vypadá jakoby to bylo z bouračky...ale zase tak mladé auto? ale možné je vše
Tak ta fotecka by se nasla, sel jsem ji kvuli Tobe udelat . Jedno je izolece mezi kabinou a motorem a druha je jak vidis na kapote.JirkaF píše:Ahoj, taky mám traktorek 2.0 DTi (r.v.:98 ), a hluk vevnitř je docela velký. Rádio musím nad 100km/h docela dost zesilovat abych ho slyšel. Mám u rádia už asi docela vyčvachtaný potenciometr a tak se reguluje špatně.
Našla by se fotečka jak ta izolace vypadá? Třeba ji tam nemám a řve to kvůli tomu. Jsou ještě nějaké další důvody, proč je v kabině takový kravál?
Rád bych si někde pučil nějaký hlukoměr abych to změřil. Ale to je asi těžké.
Jinak trochu se divim tomu co pises, protoze kolem te 100ky je u me slyset aerodinamicky hluk a ne motor, ten je pohodovy. Jinak dobra vec je radio, ktere se zesiluje dle rychlosti a original opel radia to umi, takze pokud mas nejake lepsi origo radio, tak prostuduj navod a nastav si to .
PS: jen Te jeste trochu opravim 60kW je motor DTL a ne DTI jak mas v popisku .
Ahoj Marky. Díky za odpověď a fotky. Tak dle fotek myslím, že to tam mám. Možná ale nějak poškozený nebo něco, nevím. Člověk nemůže bez vyndání motoru prohlídnout celou tu izolaci. Docela mě ten kravál štve a rád bych jej porovnal s jinou Astrou se stejným motorem, nebo aspoň taky traktorkem. (proto jsem si postesknul nad tím hlukoměrem)Tak ta fotecka by se nasla, sel jsem ji kvuli Tobe udelat . Jedno je izolece mezi kabinou a motorem a druha je jak vidis na kapote.
Jinak trochu se divim tomu co pises, protoze kolem te 100ky je u me slyset aerodinamicky hluk a ne motor, ten je pohodovy. Jinak dobra vec je radio, ktere se zesiluje dle rychlosti a original opel radia to umi, takze pokud mas nejake lepsi origo radio, tak prostuduj navod a nastav si to .
PS: jen Te jeste trochu opravim 60kW je motor DTL a ne DTI jak mas v popisku .
K Tvému P.S.: Fakt to mám blbě. Není to DTi ale DI
Snažím se to udejchat....
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW
Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98
Astra H, model.:2007, Caravan, 1,7 CDTI, 74kW
Kdysi, před dávnými časy v daleké galaxii...
Astra G, Caravan, 2,0 DI, 60kW, r.v.:98