Stránka 1 z 1

zápach splodin v interiéru, poradte

Napsal: 12 bře 2007, 21:24
od lindros
poslední dobou se mi stává, když stojim na světlech nebo prostě když astra stojí a jede motor tak v kabině hrozně smrdí splodiny z motoru. když se rozjedu, tak to prestane. kde je chyba?? poradte 8) 8)

Napsal: 12 bře 2007, 21:25
od milosh
funguje ti klapka vnitrni cirkulace?

Napsal: 12 bře 2007, 21:49
od lindros
milosh píše:funguje ti klapka vnitrni cirkulace?
asi nefunguje pač když zmačknu ten čudl tak se ta kontrolka nerosvítí :(

Napsal: 12 bře 2007, 22:38
od Charlie
Mě to dělá občas za jízdy, ale jen když mam otevřené okno, hlavně šíbr, tak je to tam celkem cítit. Podezření mám na netěsnost na výfuku, ale nevím, čím by to ještě mohlo být. Ale je to dost nepřijemné. Kdyby někoho něco napadlo?? Nebo už něco podobného řešil.

Napsal: 12 bře 2007, 23:40
od Lukas G.
lindros píše:
milosh píše:funguje ti klapka vnitrni cirkulace?
asi nefunguje pač když zmačknu ten čudl tak se ta kontrolka nerosvítí :(
Mě ta cirkulace spina jen kdyz ji mam at fouka na okno i nohy, jinak ne

Napsal: 13 bře 2007, 17:52
od lindros
aha to mně nenapadlo vyzkoušet, já to mám nastavený furt na vokno. tak to zkusim dík :wink: :wink:

Napsal: 13 bře 2007, 18:57
od Charlie
Když to dáš na přední okno, aby to foukalo, tak vnitřní cirkulace nejde zapnout, takže jde do auta vzduch z venku.

Napsal: 13 bře 2007, 20:42
od Jiříček
A co nějaká díra v potrubí, ve svodech? Já měl prasklé svody na Fku a taky to šlo do kabiny.

Napsal: 13 bře 2007, 21:38
od Charlie
Jo jo, svody mě taky napadli, to jsme měl ještě na escortu a šlo to do auta taky, musím na to juknout až bude čas. Problé ale je, že u mě svody bez násilí vyndat nepůjdou, protože šrouby jsou orezlí tak, že ani nevypadají jako šrouby. No doufám že to bude jen netěsnost někde na potrubí.

Napsal: 13 bře 2007, 22:08
od lindros
asi to budou ty svody nebo nejaká ta příruba k vejfuku. zatím to vyřeším tou vnitřní cirkulací :?

Napsal: 13 bře 2007, 22:16
od Trdlo
Svody půjdou sundat docela v pohodě. Tím že je hliníková hlava, tak ti zůstane viset matka na šteftech a vytočíš celý štefty. Taky jsem se toho hrozil, když jsem při povolování uthl lambdu, ale byly za deset minut dole. Pak jsem vzal normální m8 měděný štefty, natočil do hlavy a matky dal taky měděný, ještě v kombinaci s měděnou vazelínou, kdykoli rozeberu během pěti minut. :wink:

Napsal: 14 bře 2007, 09:25
od Princ William
sazel bych na netestnost vejfuku za katem (spoj stredoveho tlumice nebo vyrezlej pletenec) svody v aute cejtit moc nejsou vse uz jsem absoloval

Napsal: 14 bře 2007, 11:37
od Charlie
Vlnovec tam nemám, ten je vyřízlí a nahrazený trubkou (už z D). Ale koukal jsem, že začíná být děravý středový tlumič, takže to bude asi tam.

Napsal: 22 zář 2007, 10:58
od Saša
U mě to dělala prasklá hadice odvětrání klikového hřídele. :?