Sundani prahu
Sundani prahu
Zdravim vsechny zkusene borce. Mam dotaz. Jak je slozite sundat prahy? Vzhledem k tomu ze pujdou do bravy tak je musim sundat. Napisete mi nekdo jak na to.
Predem diky
Predem diky
- Reklama
je to snadné,pod autem vytahat nýtky z plastového prahu,před zadním kolem je to ukončení tam jsou také nýtky,no a v předu opatrně odtáhnout plastový podběh,dole u práhu,tam je ten práh nacvaklý do držáku v blatníku,pak již stačí hnout s práhem aby se dostal z těch plastových držáků na práhu,hlavně opterně at je neutrháš,možná by bylo lepší si nějaký náhradní sehnat,já měl asi tři popraskané tím neříkám,že to bude to samé i u tebe,jenže ty držáky se dělají zase ve dvouch provedení na obrázek klikni dvakrát,se ti zvětší a vyčistí ten text,jde to lépe číst.
není to sice návod jako nějaký recept,ale nic na tom není,defakto to je nacvakané do těch plastových úchytů-pásků,které jsou přišrobovaný na kovovém práhu,dole pod autem to nýtky zajištují do podlahy,nejblbější přístup je jen v předu do toho uchycení v blatníku,musíš si holt udělat prostor mezi podběhem tím plastovým,pak tam ten úchyt v blatníku uvidíš,někdy se stane,že ten úchyt vyskočí z blatníku celý,tedy i s protikusem,zůstane ti pak v tom plastovém práhu,jestli nebudeš mět nové nýtky,ty co jsou dole v podlaze,se stane že ho prostě zničíš ten vnitřek toho nýtku,tak se dají použít nýtky mosazné,jdou do těch otvorů festově a drží,já je tam dával než jsem koupil nové,před demontáží jsem to totiž nevěděl že se některé zničí,dokonce tam již někdo na dvou místech narval šrouby :shock:hlavně se podívej až to sundáš,zda nemáš ty pásky s držákama do kterých se práh nacvakne,popraskané,by se ti mohlo stát že až to budeš dávat zpět a budeš ten práh nasazovat,lehce rukou namačkat,bouchat,že ti prasklý držák uletí,já si toho všiml také náhodouPitman píše:diky borce....myslim ze tohle mi moc pomuze
Ahojte borci. taky jsem odělával ten prah a zjistil jsem, že ty čepy jsou nenávratně spadlé v prahu, že? Nevíte, kde by se daly koupit i s těmi pásky ? díkypepca píše:není to sice návod jako nějaký recept,ale nic na tom není,defakto to je nacvakané do těch plastových úchytů-pásků,které jsou přišrobovaný na kovovém práhu,dole pod autem to nýtky zajištují do podlahy,nejblbější přístup je jen v předu do toho uchycení v blatníku,musíš si holt udělat prostor mezi podběhem tím plastovým,pak tam ten úchyt v blatníku uvidíš,někdy se stane,že ten úchyt vyskočí z blatníku celý,tedy i s protikusem,zůstane ti pak v tom plastovém práhu,jestli nebudeš mět nové nýtky,ty co jsou dole v podlaze,se stane že ho prostě zničíš ten vnitřek toho nýtku,tak se dají použít nýtky mosazné,jdou do těch otvorů festově a drží,já je tam dával než jsem koupil nové,před demontáží jsem to totiž nevěděl že se některé zničí,dokonce tam již někdo na dvou místech narval šrouby :shock:hlavně se podívej až to sundáš,zda nemáš ty pásky s držákama do kterých se práh nacvakne,popraskané,by se ti mohlo stát že až to budeš dávat zpět a budeš ten práh nasazovat,lehce rukou namačkat,bouchat,že ti prasklý držák uletí,já si toho všiml také náhodouPitman píše:diky borce....myslim ze tohle mi moc pomuze
Astra G 1.6 16V, 5 dv. Z16XE model 2003
Zdar chlapí, tak jsem včera sundaval prahy, neboť jsem chtěl vědět, jak to po 8-ti letech vypadá a zjistil jednu věc. Ty prahy jsou dělané pro sundání vysunutím. Odendáš nýty, vzadu jemně odtáhneš, nahoře odklopíš a vysuneš dopředu. I ten přední bílý zmetek je nasunovací odzadu, takže dopředu to jde. Možná jde i podržet z podběhu, ale to jsem nezkoušel. Dovedla mne k tomu ta věc, že všechny jazýčky jsou natvrdo jednosměrné a tudíž demontáž hrozí jejich destrukcí.
Pozn: Doporučuji všem, kdo ještě pod prahy nekoukl, aby tak udělal. Mě se tam usadilo bláto a už to bylo lehce chycené rzí. Navíc je perfektní přístup pro vystříkání prahových dutin voskem. Hezký den
Pozn: Doporučuji všem, kdo ještě pod prahy nekoukl, aby tak udělal. Mě se tam usadilo bláto a už to bylo lehce chycené rzí. Navíc je perfektní přístup pro vystříkání prahových dutin voskem. Hezký den
Astra G 100 edition, 1.6 16V
Re: lukaskpd
A chceš ho pak ještě montovat zpátky?lukaskpd píše:caute nevite jak dat dolu predny naraznik
Astra 1.4 (X14XE), sedan, r.v. 98, ABS, pal. PC, CCR600 8 repro, 2x el. okna, sport. sedačky, orig. 15" alu... FOTO
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
VW T3 Caravelle GL 1.6TD
slag.loziska@email.cz
Re: lukaskpd
úplně jednoduše ... když otevřeš motor, tak na tebe uprostřed vykouknou dva šrouby (nebo nějakej vhikl, nemám originál) co ho drží nahoře.lukaskpd píše:caute nevite jak dat dolu predny naraznik
potom z boku je vždy přišroubován společně s podběhem (tam kde končí nárazník začíná bok), dostaneš se tam spodem od kola. Další šroubky jsou na konci podběhu (u země), tam kde končí lízátko...
nakonec je vespod přidělán třemi nýty ke spodku motoru (dá se strhnout)
nezapomeň odpojit přední teploměr a mlhovky, pokud je tam máš
stačí trochu zapojit mozek a nebát se toho - poprvé na to budeš přicházet, podruhé už pozpaměti a potřetí dáš celý nárazník dolů za pár minut (jako to už umím já )
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821