Stránka 1 z 2
Pylový filtr
Napsal: 07 úno 2006, 17:44
od wine
Potřebuji poradit kde se nachází pylový filtr u Astry G 1,6 16V Comfort rv. 1999 Caravan.Mám mechanickou klimu.Je tam ten filtr v systému jenom jeden?
Chtěl jsem si ho koupit a vyměnit a v obchodě mě řekli že jsou tam 2 typy jeden za 330kč a druhý za 560kč.Tak nevím kterej mám koupit.
Už mě to zamlžování oken štve tak s tím něco musím dělat.Díky předem za odpovědi.
Napsal: 07 úno 2006, 20:19
od din
No, ked zhodis kastlik, tak za jednym krytom najdes filter. Sice neviem ako to je u manual AC, ale skus to zhodit a zistis...alebo mi daj presne oznacenie motora a r.v. a ja ti to v katalogu ND zistim co a ako....
pylový filtr
Napsal: 07 úno 2006, 21:07
od wine
Motor je X16XEL rv.1999.
Napsal: 07 úno 2006, 22:15
od Defender
Taky by mně ten filtr zajímal, už jsem tam loni kukal a jsou tam takový dvířka na sponky, když je vyhodím, tak vydím asi pylák, ale nepodařilo se mi ho vyndat (nepoužil jsem hrubou sílu) a taky nevím kterej koupit, díky za pomoc. Moje AstraG X16XEL.
AstraG 1,6 16V 1998
Napsal: 08 úno 2006, 08:28
od Petkar
Defender píše:Taky by mně ten filtr zajímal, už jsem tam loni kukal a jsou tam takový dvířka na sponky, když je vyhodím, tak vydím asi pylák, ale nepodařilo se mi ho vyndat (nepoužil jsem hrubou sílu) a taky nevím kterej koupit, díky za pomoc. Moje AstraG X16XEL.
AstraG 1,6 16V 1998
Už jsem se na to ptal, filtry se dělaly 2 typy, takže akorát vybrat a přinést a podle toho koupit nový... Normálně to rozsponkuješ, bacha, aby ti neuletěla sponka, já nemůžu doteď jednu najít.... a pak použít hrubou sílu na vytažení, pozor, filtr je papírový, neprotrhnout (aspoň ten můj byl a byl pěkně zahumusený)...
Napsal: 08 úno 2006, 19:29
od wine
Tak filtr zdárně vyměněn.Jsou opravdu dva typy a navíc jsem musel ten můj nový po stranách seříznout tu umělou hmotu, jinak bych ho tam nenacpal.Asi jsem měl koupit originál.
Děkuji všem za pomoc.
Napsal: 19 úno 2006, 17:37
od TOMHAJ
kolik jsi daval za filtr?? Jiank nechapu,proc je tak velky rozdil v cene za kabinovy filtr a vzduchovy?? !! Proc?
Napsal: 19 úno 2006, 18:26
od Vojta
TOMHAJ píše:kolik jsi daval za filtr?? Jiank nechapu,proc je tak velky rozdil v cene za kabinovy filtr a vzduchovy?? !! Proc?
bo kabinových se prodá míň a jinak neni to tak strašný, u opla stojí kabinový do topení BEHR asi 450 a hlavně taky se mění dýl než vzduchovej, já osobně měním vzduch na 15tis (kvůli váze vzduchu) a kabinový na 30tis (začíná bejt cejtit)
gary
Napsal: 19 úno 2006, 19:18
od Gary
Píšeš že máš klimu.Tak ti doporučuju ty dvířka zatěsnit silikonem nebo ti poteče kondenzát ne podlahu spolujezdce.
Napsal: 23 úno 2006, 18:07
od jipat
možná že se ptám blbě, ale ten pylák je za kastlíkem před spolujeezdcem? teda za tou celou skříňkou?
Napsal: 23 úno 2006, 18:12
od manli2
ano pylák je za kastlíkem......
úplně vzadu.....
Re: gary
Napsal: 20 čer 2006, 00:18
od Adam
Rozumím tomu dobře, že stékání kondenzátu je způsobeno zaneseným pyl. filtrem? Nerozumím tvojí poznámce o zatěsnění silikonem. Které dvířka máš na mysli?
Gary píše:Píšeš že máš klimu.Tak ti doporučuju ty dvířka zatěsnit silikonem nebo ti poteče kondenzát ne podlahu spolujezdce.
Napsal: 20 čer 2006, 09:32
od Vojta
spíš se podivej na odtokovej kanál, pokud je vše v cajku tak se nikam žádnej silikon dávat nemusí
Napsal: 20 čer 2006, 09:34
od pepca
Vojta píše:spíš se podivej na odtokovej kanál, pokud je vše v cajku tak se nikam žádnej silikon dávat nemusí
zdravím tě,vidíš další novinka,kde ale ten odtokáč hledat
kde je vyvedený?
Napsal: 20 čer 2006, 09:36
od Vojta
je to vyvedený za středovym tunelem do motorovýho prostoru kde to kape na zem....je to u levý nohy spolujezdce