Vnitřní hluk u Astry G

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Shimmeron
Příspěvky: 599
Registrován: 17 dub 2009, 14:42
Bydliště: Bratislava - Rača

Re: Vnitřní hluk u Astry G

Příspěvek od Shimmeron » 16 čer 2009, 08:04

Ohladne tej oholenej verzie z polska, neviem nemam moc s cim porovnavat ale oproti fabii 1.9 traktor line je to tichsie, aj oproti firemnej astre H 1.7 tej common rail diesel je to tichsie, oproti favoritu ani nehovorim :lol: akurat aerodynamicky hluk tak 120+ je uz mierne hlucnejsi a pri 160 uz to aj trosku dost otravuje zivot ale co by neriesilo hlasnejsie radio ze 8)
Opel Astra Classic II Eco Line, Grand Lux Super, Twin Spark - rv. 2009, 5d, Z14XEP, 66kw / 90hp, Magma Red, vybava klima, ele. predne okna, vyhrievane a ele. spatne zrkadla, Dezent V-Dark 15", predne kompa Magnat.

Moj S-opel TU

Reklama
 

Vašek2
Příspěvky: 12
Registrován: 04 kvě 2007, 15:09

Re: Vnitřní hluk u Astry G

Příspěvek od Vašek2 » 25 črc 2010, 09:22

Ahoj, tak můj problém s Astrou G 1,4 (hluk motoru a nevracející se plyn) je definitivně vyřešen a zatím k plné spokojenosti. Jak jsem psal, navštívil jsem několik servisů (i značkové) a někde mi říkali, že je to normální, abych to neřešil, jinde se sice snažili, ale marně až na jeden servis, kde mi to sice neopravili, ale dali asi tu radu nejlepší - dát to do řiti a jít do jiné značky. Dlouho mi trvalo, než jsem tomu podlehnul.
Ale abych byl objektivní, Astra měla spoustu kladných vlastností, např. za celých 8 let jsem najezdil přes 60 tis km a nikde mne nenechala, startování naprosto bez problémů, mimo běžné údržby (olej, brzd. kapalina, filtry,...) jsem pouze asi 2x měnil prasklou žárovku. Spotřeba oleje vizuálně nulová, na STK bez jakýchkoliv příprav vždy OK, skvěle topila (velké množství vzduchu a velmi teplý), stačila i za mrazů rychl ventilátoru na jedničku, skvělý velký a dobře přístupný kufr. A bylo toho víc, co bylo výtečné, třeba odolnost proti korozi, nikde nerezla, ani po ďubkách od kamínků. Jen vespod nápravy místy byla koroze, to jsem očistil a natřel Rezistinem (jednou a bylo vše OK !!). Možná bych jí skutečně vytknul tužší řízení a ospalejší brzdy, rozhodně pak neúčinná ruční brzda. Na to si ale člověk zvykne. Kladem byla i velmi příznivá spotřeba (kolem 6ti l/100 km, delší trasy i za 5,5l !!!) Neduhem pak velká citlivost na kvalitu benzinu, stačilo natankovat troch horší a už kulhal motor na volnoběh)
Takže ... ten kravál od motoru a pomalu vracející se plyn mne tak otrávily, že spolu s mohutnými slevami nových vozů jsem podlehnul a Astřičku poslal do světa.
Jsem realista a uvědomuji si, že každé auto (potažmo i značka) má své pro a proti. Proto mé rozhodování trvalo tak dlouho a bylo bolestivé. Doufám, že jsem volil správně (zatím spokojenost, užívám si klidu za jízdy a rekce motoru na plynový pedál) a budu spokojen. Můj nový C-Max je mnohem bezpečnější (to ale není chyba Astry, to že jsem si ji koupil bez ABS, jen se 2 aibagy, ... byla moje chyba, nikoli toho vozu!). Až dosud jsem si myslel, že Astra dobře sedí na silnici. Rozdíl po přesednutí do nového vozu je ale markantní (ale zase, objektivně nelze srovnávat různé generace vozidel). Také pohodlí je u nového vozu na jiné úrovni, to je ale dáno konstrukcí vozu a zase to nemuhu vytýkat Astře.
Takže popravdě, kdyby nebylo toho odporného a nervy drásajícího neopravitelného ječení motoru a nevracejícího se plynu, pak bych ji asi neprodal a jezdil bych s ní spokojeně dál.

Všechny zdravím a upřímně Vám přeji mnoho šťastných km, hodně spokojenosti se svými plechovými miláčky a abyste vždy dojeli bezpečně do cíle. Z nostalgie budu i nadále toto fórum (které je mimochodem skvělé - dík jeho autorům i moderátorům) příležitostně sledovat.
Zbyla mi doma kniha Jak na to - Astra G/Zafira. Je jako nová, kdyby měl někdo z Vás zájem, mohu ji za ... řekněme 250,- Kč + dobírku postrádat.

Čauky Vašek

Odpovědět