Pokud těsnění, tak to zvládnu, pokud hlava, tak na to už seru...
ale...no souhlasím, takové množství bych už viděl, ale já s tím autem jezdil, tudíž pod tím autem nebude přece jedna louže? Vodu jsem ztrácel všude kde jsem byl
No, dneska na to naposledy mrknu, pokud nic nenajdu, tak do prostě hodím do servisu, ať si s tím vyhrajou...
Nebylo by takové množství vody vidět efekty z výfuku, případně problematickým startováním? Je jasné, že pokud je pod kobercem sucho, tak se ta voda musí někde ukázat.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
Nechápem prečo proste tú vodu nedoleješ a nenecháš auto na mieste (ale musí byť naštartované aby sa ti vodná pumpa točila a robila ti tlak v systéme) aspoň pol hodku a potom sa pohni, to už musí byť niečo vidieť. Je jasné že keď ju doleješ a ideš niekam a vytratíš ju cestou tak potom neuvidíš nič.
no kdyby se tolik vody ztrácelo v motoru tak to rozhodně nejede normálně a jasně se to projeví, psal si o tom že máš mokrej podběh pod nádržkou to už neplatí?
šmarja to přece musí člověk zjistit během chvíle a nemusí bejt automechanik, neřeknu kdyby se ti ztratila decka ale píšeš o litrech...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Voda okolo nádržky, ale v ní není žádná zjevná díra nebo jakékoli místo, kde by to mohlo vytékat...neměl jsem ještě čas jí vyndat a podívat se zespodu, třeba bude dírka okolo té roury...
S problémom poradiť neviem, ale som na tom podobne ako Nestea....mám 1.4 16V a za pol roka ako mám auto som už podollieval zo 5-6l vody...dá sa povedať liter za mesiac.....to je vela pre boha nie?
Keď sa pozriem na vičko od oleja tak tam nieje žiadna emulzia a ani vo vode nieje olej....takže tesnenie by malo byť teoreticky ok? Ale kde sa potom tá voda stráca? Ten koberec skúsim pozrieť, ale viem, že ked som vysával auto, tak pod koberčekom bolo vlhko, ale teraz neviem či od toho, že vonku pršalo alebo ako píšete, že zvykne byť voda pod koberčekom u spolujazdca..... ak je to táto varianta, čo je zle? Už ma to tiež pekne štve.
Ďakujem
Opel Astra Caravan 1.4 16v 66kW Edition 2000 EX: Škoda Felícia 1.3 MPi 50kW
No to je jednoduche.
Nejde ti voda do oleje ale do spalovaci komory
Proto nemas na vicku tu mazlavou sragoru.
Taky na 99%tesneni pod hlavou.
Tedy plati to pokud nemas koberecek nacucanej jako houbu
Už ne Opel ....
Ex
Astra G Z17DTL 2x
Corsa B X10XE
Astra G Z14XE
Astra G X20XEV
Vectra B X18XE
Vectra A C20NE
Kadett E C16NZ
Monza 20NE
Pozriem to zajtra, ale bolo to tam vlhké...a mám gumené rohože, takže nacucaný nieje takže ak ide voda do spalovacej komory, tak je potom možné, že prečo mi to ide na benzín tak na h*vno? lebo na lpg ide auto pekne....mňa porazííí....je toto 100% verdikt?
Opel Astra Caravan 1.4 16v 66kW Edition 2000 EX: Škoda Felícia 1.3 MPi 50kW
na rohože nekoukej - musíš sáhnout až na plech, protože při netěsnosti na ventilu topení se voda dostává na podlahu v prostoru středového tunelu. Osahej to z prostoru skříňky spolujezdce - tam začíná koberec a dostaneš se pod něj. to samé i v místě pedálů.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
ak to bude teda mokré pod kobercom, tak je možné, že tesnenie je teda OK. Ale stým štartovaním na benzín to je hrôza, motor točí niekedy aj viac ako 5sek...niekedy "chytí" až na druhý krát a stalo sa mi, že aj hneď zhasol.
Ja už mám z toho auta hlavu v smútku...to bude peňazí
Lebo tej vody mizne celkom dosť a niekde sa predsa misú strácať....už som si myslel, že moja Astra jazdí na tú vodu a nie na benzín a plyn....inak najazdím cca. 1500km mesačne aj viac...A musel som doliať po cca. 10tis km aj 6dcl oleja....motor má originál cca. 250.000 na tacháči je niečo iné bohužial
Opel Astra Caravan 1.4 16v 66kW Edition 2000 EX: Škoda Felícia 1.3 MPi 50kW
hej hej...chápem, zle som to napísal a ak to bude od kúrenia, je to tiež nákladné dať dokopy...ale ja si myslím, že to bude skôr kvôli tesneniu, veď to aj zle štartuje a na samotný benzín to ide aj dosť zle, po preradení na vyšší prevodový stupeň, pustím spojku stlačím plyn a auto nereaguje 2 až 3sekundy...a potom vystrelí, čo by tiež mohlo nasvedčovať, že je to tesnením....ale mám ďalší problém a to, že auto potrebujem 5 dní v týždni, a na opravy mám len víkend...akurát dnes som nastúpil do novej práci, takže voláke volno nieje možné....ale ďakujem chalani za tieto cenné rady.
Opel Astra Caravan 1.4 16v 66kW Edition 2000 EX: Škoda Felícia 1.3 MPi 50kW
když jsem měl GSI a prdlo těsnění pod hlavou, tak se to velice rychle přehálo a voda šla ven. Auto samo zdechlo a neujelo to ani 10km. U astry to samé. Myslím že těsnění pod hlavou má dost specifický projevy že se dá celkem rychle rozpoznat. Ale ta závada na topení je určitě míň nákladná než těsnění. Ale nasere to. To je jasný. Jako každá investice.
při prasklé těsnění pod hlavu vám hlavně jde z výfuku pára jak z papiňáku - fakt to poznáte! i když asi záleží na díře.
k té nádržce - je to tvrdý plast, kolegyně to řešila na feldě - byla prasklá zespodu poznalo se to až, když ji demontovali, napustli celou vodou všude ucpali a pak do jedné hadičky foukli kompresorem a ejhle - vytryskl pramen. Při přechozím prohlížení to nebylo vidět, a druhý problém byl že to cákalo přímo na blok motoru a dělo to na něm takový ten bílý povlak a vypadalo to, že to teče z bloku - kde zjevná díra ani nic jiného nebylo.....
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..