Voda na podlaze u spolujezdce

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 11 říj 2006, 19:34

kotek píše:Problém je třeba rozdělit na několikm částí:
Voda na podlaze - jednoznačně zasraný odtokový kanálek. Vyndat pylový filtr, vyčistit bordel ve spodní části vzdufovodu a pečlivě pročistit odtok !!! :lol:
Nefunkční klapka cirkuce - úplně jiný problém - viz téma servo klapky. Pozor - při poloze pouze okna, klapka nefunguje !!! :P
Počkej, pokud by byl zasratý odtok kanál, dostala by se voda i k řidiči? A ještě k tomu jak jsem uváděl klimu jsem schválně teď nepoužíval,takže kondenz se netvořil.
A pokud by nefungovala klapka cirkulace, kama , resp. jak by se dostala voda do auta? Mrkal jsem na to, klapka se točí,funguje.
Naposledy upravil(a) Hany dne 11 říj 2006, 19:44, celkem upraveno 1 x.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Reklama
 

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 11 říj 2006, 19:42

A zřejmě jsem našel další možnost. Dlouho jsem přemýšlel, když jsem na to přišel, že je koberec vlhký a já rukou po něm přejel, zůstala mě na ruce taková ,,trpká,, vlhkost, odkud to znám. Dnes jsem na to přišel toto samé jsem měl na ruce, když jsem nalíval nemrazku do chladiče. To by odpovídalo tomu i to, že jsem neměl mokro přes léto, teplou vodu do auta jsem měl vypnutou. A navíc jak jsem dnes zjistil expanzku nemrazky chladiče jsem měl úplně prázdnou. Takže pokud nepustím teplou vodu do auta,netopím voda se mě neztrácí, jak pustím ohřev, je pryč. Na jednu stranu mě těší, že jsem došel na to co to je ,ale sere mě že nevím kudy mě to teče. Tunel je suchý a pod nohama je mokro, tak jsem z toho koko. A v prostoru motoru je sucho, v oleji taky není,takže podle všeho mě to sere do auta.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

onko
Příspěvky: 38
Registrován: 11 zář 2006, 12:29
Bydliště: nitra

chladic?

Příspěvek od onko » 27 úno 2007, 15:10

PRIDAM SA

tak na toto som tiez prisiel dnes rano.
voda pod nohami spolujazdca je z kúrenia. /alycol/
takze je v pr.. radiator kurenia, alebo to ma nejake spojky cez ktore by to mohlo tiect? :twisted:
menili ste ho uz niekto? ide to lahko alebo demontaz celej palubky? :(
ASTRA G 17DTI 2001

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 27 úno 2007, 21:57

Hany píše:A zřejmě jsem našel další možnost. Dlouho jsem přemýšlel, když jsem na to přišel, že je koberec vlhký a já rukou po něm přejel, zůstala mě na ruce taková ,,trpká,, vlhkost, odkud to znám. Dnes jsem na to přišel toto samé jsem měl na ruce, když jsem nalíval nemrazku do chladiče. To by odpovídalo tomu i to, že jsem neměl mokro přes léto, teplou vodu do auta jsem měl vypnutou. A navíc jak jsem dnes zjistil expanzku nemrazky chladiče jsem měl úplně prázdnou. Takže pokud nepustím teplou vodu do auta,netopím voda se mě neztrácí, jak pustím ohřev, je pryč. Na jednu stranu mě těší, že jsem došel na to co to je ,ale sere mě že nevím kudy mě to teče. Tunel je suchý a pod nohama je mokro, tak jsem z toho koko. A v prostoru motoru je sucho, v oleji taky není,takže podle všeho mě to sere do auta.
Bude to hadice mezi blokem motoru a topením. Buď přívodní, nebo vracečka. To už musíš prosahat. Nebo těsnění u ventilu na uzavírání topení. Nebo sponka....... systém pokus omyl a najdeš to. :wink:

Ne, zajeď do nejakého servisu, s teplým motorem, otevřené topení a ať ti to natlakují (dělá se to pumpičkou přes víčko nádržky chladící kapaliny) a najdeš únik hned.
END

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 27 úno 2007, 23:14

Tak to zrovna opět v poslední době řeším, už mi začíná u spolujezdce stát voda, pakárna, z 90% to jde někde kolem topení, buď O kroužky, nebo přímo radiátor je v prd.... Byl jsem za známým v Brně co se tím živí, říkyl, že se musí to komplet rozebrat, jak palubka, tak střed, atd.... jinak se k radiátoru nedá dostat.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

petinkof
Příspěvky: 4
Registrován: 05 pro 2006, 15:53
Bydliště: Slovensko (anglicko)

Re: Voda na podlaze u spolujezdce

Příspěvek od petinkof » 28 úno 2007, 15:17

zdravim,
ja som mal vodu pod volantom.
Problem je ze mi asi pretekala voda z chladica (bola totiz mastna a nezamrzla ani pri -10C). To som vyriesil malou flastickou na utesnenie chladica. A zaroven mi odisiel potorcek ktory ovlada klapku cirkulacie, tak som mal stale vodu na koberci a stale mokre okna, s prudmi vody.
Motorcek som vymenil, a vsetko je ok.
ASTRA G sport, caravan 2.0 DTI 16V

petinkof
Příspěvky: 4
Registrován: 05 pro 2006, 15:53
Bydliště: Slovensko (anglicko)

voda na koberci

Příspěvek od petinkof » 28 úno 2007, 15:21

Aj mne povedali ze musi ist cela paluba dolu, komplet stred... pakarina.
Ak je to male pretekanie, da sa to utesnit jednoduchym pripravkom. (taky styl ako obycajnu kavu do chladica, co sa zvyklo davat do starych skodoviek).

Motorcek na klapku cirkulacie, nie je az take tazke vymenit.

:D
ASTRA G sport, caravan 2.0 DTI 16V

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 28 úno 2007, 17:20

Tak tu sračku jsem tam sypal několikrát, jenže byl klid vždy jen na chvíli. Motorek cirkulace mám v poho, tam problém nemám, resp. co má společného motorek cirkulece s vodou???.
Jenže jak jsem byl v tom Brně za tím kámošem, tak mě říkal, že mě to tlakuje víc, než by mělo. A to mám udělanou komplet rozborku sborku hlavy, vč. přetěsnění před vánocema. Už jsem to tu psal, hezký ježíšek. Takže teď jako primární úkol, zjistit proč to tak moc tlakuje a pak řešit tu vodu.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 28 úno 2007, 22:56

Jestli Ti tlakuje voda, tak je problém na hlavě..... Srovnával jsi ji?
END

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 01 bře 2007, 15:22

Já ne, ale vezl jsem to do servisu, kde před vánocema dělali komplet všechno, těsnění, přebroušení hlavy atd.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

petinkof
Příspěvky: 4
Registrován: 05 pro 2006, 15:53
Bydliště: Slovensko (anglicko)

voda a cirkulace

Příspěvek od petinkof » 01 bře 2007, 23:38

Hm, to mas asi pravdu, voda na koberci a cirkulacia vzduchu vela spolocneho nemaju, ale mne to odislo asi v rovnakom case naraz.

Tym ze som mal vodu v aute, uplne uzavrete auto, lebo klapka ostala zatvorena (motorcek odisiel v polohe cirkulacie) tak som mal vodu na skle zvnutra, ale to nebolo len tak orosene, to bolo neprijemne vela vody, ktora stekala, lebo sa zrazala, nebol tam cerstvy vzduch.
ASTRA G sport, caravan 2.0 DTI 16V

Uživatelský avatar
Hany
Příspěvky: 538
Registrován: 09 čer 2006, 21:29
Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hany » 02 bře 2007, 11:21

Tak to ano, pokud je permanentně zavřená klapka vnitř. cirkulace, tak se okna rosí jak čert. Jenže mě u spolujezdce už voda stojí. Takže trochu extrem.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR

Uživatelský avatar
libor pospisl
Příspěvky: 39
Registrován: 26 črc 2007, 09:20
Bydliště: brno

Re: Voda na podlaze u spolujezdce

Příspěvek od libor pospisl » 05 led 2010, 20:17

Ahoj
Stou vodou u spolujezdce jsem měl problém taky byla to špatně poskládáná zátka od pilového filtru a bordel v odtoku kondenzátu.
Druhej únik u řidiče prasklej konec trubky topení co je zasazen přes O kroužek do výměníku topení ale to byla sladká voda (nemrzka)
Tohle jsem opravil zhotovením nového hrdla poškozené trubky.¨
Libor
Zafira 1.8 Automat ,zaslepený EGR ,elegance vše kromě kůže. Libor Pospíšil

Odpovědět