Ještě by mě mě zajímalo... Nemá dotyčný "přestřižený" drátek něco společného s regulací teploty při zapnuté klimatizaci? Drátek jsem v týdnu přerušil - vrčení přestalo, teplý i studený vzduch OK, ale napadlo mě, jestli to s tou regulací teploty při pustěné klimatizaci. V současné době nemůžu otestovat, jelikož mám děravý chladič klimy.carlie píše:Ahoj chlapi, tak sem taky řešil klapající ventil topení. Po přečtení fór jsem došel k závěru že moje klapání je přesně to co tady popisujete. Vyndal sem kastlík u spolujezdce, pak sem rozebral celej tunel, viz. odkaz v předchozích příspěvcích na demontáž no a pak sem po delším pátrání našel kablíky od toho ventilu. Nakonec jsem zjistil, že jsou přístupné bez jakékoliv demontáže . Nachází se pod nohama spolujezdce vlevo v přední části středového sloupku. Možná je lepší vyndat ten kastlík, pak je tam líp vidět. Jedná se o dva dráty červeno-bílý a nějaká jiná barva (asi hnědá) plus bílá. Červenej je kupodivu pořád pod napětím když se pootočí regulátor teploty, bez napětí je opravdu jenom když je regulátor teploty vypnutej. Takže sem ho při nastartovaném motoru a zapnutým reg. topením přeskřípnul a odizoloval. Od té doby to neklape, takže to byl asi on .
Ještě k doplnění. Tyto dva dráty jsou vedeny ze svazku co je pod palubní deskou a vedou dolů podél plastového obalu radiátoru a mizí dovnitř do radiátoru. V létě, až nebudu mít co dělat, tak to možná celé rozdělám a motorek opravím dle návodu výše.
Máte případně někdo odzkoušeno, jestli i po přestřižení drátu funguje regulace teploty klimy?