Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
Ahoj, hledám všude možně je tu na toto téma hodně na čtení ale nic co se asi týká mého problému. prosím o jakoukoli radu. Astra G 1.7 DTi 2001, mi netopí je to moje první astra tak ji poznávám za pochodu. Když otočím kolečkem regulace teploty tak to tam za palubkou a všude možně cvaká, kliká a vydává divný zvuky ale teplota nic. Když jedu dlouho a je to nastavené na studený tak když otočím na teplý vyletí na moment horký vzduch a pak nic... hodlám to vykuchat a podívat se na lanka jestli někde nejsou vypadené ale nejde mi do hlavy ten zvuk cvakání při otáčení kolečka.. Už jsem studoval příručku jak na to tak to zkusím rozdělat ale nevím jestli tam něco uvidím.. A ještě jeden dotaz. Musím vždy klíček DO spárovat s autem při výměně baterky nebo zásahem do ovladače? A je postup spárování jak jsme někde už nevím kde četl správný ? Klíček do první polohy, blinkr do prava + zmáčknout nějaké tlačítko na ovladači ? Děkuji moc za jakoukoli odpověď
- Reklama
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
Elektricky ventil topeni, hledej a to druhy-klicek do polohy ze se rozsviti kontrolky a zmacknout tlacitko, auto zamkne a odemkne. Pokud to musis delat casto, tak ti v klicku z plosnaku vypadava baterka a to mi opravil clen APIK.
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
Děkuji! Kliček funguje!! Teď ještě ten ventil
, snad to dokažu spravit sám. Zatím netusim kde to hledat ani co stim mam delat ale zkusim to vygooglit.
, snad to dokažu spravit sám. Zatím netusim kde to hledat ani co stim mam delat ale zkusim to vygooglit.
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
Ahoj mi to taky cvakalo:-) Přerušil jsem přívodní drát (hnědý u nohou spolujezdce) a už to necvaká a auto topí i chladí normálně:-)Nevím co jsem odpojil ani jakou to má funkci v autě. Když tak se to rád dozvím.
Teď : Astra G Caravan 1.4 16v, rv. 1999.
Old: Ford Escort 1.6 16v, rv. 1996
Old: Renault 19 1.8 8v, rv. 1991
Old: Škoda 110L, rv. 1972
Old: Jawa Pionýr, rv. 1971
Old: Ford Escort 1.6 16v, rv. 1996
Old: Renault 19 1.8 8v, rv. 1991
Old: Škoda 110L, rv. 1972
Old: Jawa Pionýr, rv. 1971
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
prosím tě jaký drát ? odkud kam vede hned ho jdu uříznout ! já šel po lanku a to vede ke klapce viz foto a nic víc.. asi to bude servomotorek cirkulační klapky já už jsem fakt zoufalý, byl bych štastný pokud by stačilo říznout hnědý drátek
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
ještě dotaz k té kopuli vnitřní cirkulace, ta když je otevřená je zaplá vnitřní cirkulace a když zavřená tak to nasává z venku? a kdy přesně by se měla zavřít ? mám pocit že možná nefunguje ani ta...
a ještě jeden dotaz k jinému tématu,
NEVÍTE PROČ MI POŘÁD SVÍTÍ INTERIÉROVÁ ŽÁROVKA ? (vypínač je opravdu vypnutý)
a ještě jeden dotaz k jinému tématu,
NEVÍTE PROČ MI POŘÁD SVÍTÍ INTERIÉROVÁ ŽÁROVKA ? (vypínač je opravdu vypnutý)
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
kopule zavřená = vzduch z venku myslím... pouští se tlačítkem autíčko s šipkou na panelu klimy a pokud ti nefunguje tak je to jako na většině aster - odpoj motorek a nech ji zavřenou ať bere zvenčí...
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
nyní: Zafira B Z18XER, 2007
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
ex2: Z16XE Caravan, 2003
ex1: X16SZR Htb, 2000
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
Přesně toto jsem hledal!! Děkuji moc!
Re: Netopí, při regulaci teploty cvaká + DO spárování ?
děkuji, už jsem si vyzjistil jak se to všecko rozdělá a v čem je zakopaný pes, jen mě zajímá až vyndám ten ventil jak ho mám zaseknout v poloze otevřeno aby pouštěl teplou nebo mám ten kolík uplně odendat ? a pak ho jen nezapojím a to je vše ?22 ToMik píše:Elektricky ventil topeni, hledej a to druhy-klicek do polohy ze se rozsviti kontrolky a zmacknout tlacitko, auto zamkne a odemkne. Pokud to musis delat casto, tak ti v klicku z plosnaku vypadava baterka a to mi opravil clen APIK.