Bublá voda - uniká kapalina
Re: Bublá voda - uniká kapalina
Pro lidi, co mají rádi hádanky tu mám jednu suprovou... a to, kam se ztrácí chladící kapaliny z Nesteaho auta?
Toť záhada!
Věci, co by mohli pomoci při identifikaci problému:
Voda někdy drží, někdy ne. Hladina oleje je nízká, tudíž množství vody v oleji je nepravděpodobné, na víčku motoru není žádná emulze. Nejde bílá pára z výfuku. Vodu pod koberci jsem nenahmatal. Jakmile je motor zahřátý, voda zmizí krásně v oběhu, jakmile začínám víčko povolovat, celá se zase krásně vrací zpět, průser je, že když jsem tu udělal cca před dvěma hodinami, tak se voda sice vrátila z oběhu, ale do pěti minut všechna někde zmizela. Při dnešním prvním startu byl lehký náznak nějakého lehkého jakoby dušení, ale pak motor krásně naskočil. V pátek sem měl problém, že mi vychcala všechna voda z té hadice, co je mezi motorem a chladičem. Tam byla povolená sponka, která drží hadici, nádherně bylo vidět, kde to teče, když se spustil obrovský proud vody, tak to byla hračka opravit - následně jsem do nádržky nalil čistou destilovanou vodu a odjel domů. Do teď tam kapalina držela. Po tom, co jsem tam kapalinu dolil (cca před půl hodinou), tak voda velice nepatrně rotovala, jak kdyby lehoulince někam unikala. Nic méně... oddělal jsem si baterku i s tím držákem... koukal všude v okolí, ale opravdu jsem na nic nepřišel... ležel jsem pod autem... koukal jestli někde něco kápne... vůbec nic! Nepatrně bylo vidět něco u chladiče... ale kdo ví, jestli to nebyla ta mazlavá kapalina ještě z pátku...
Klimatizaci mám.
Co se týče jízdy, tak si nemyslím, že by byl problém s menším okruhem chlazení (hlava válců, blok motoru, výměník tepla pro topení), protože chvilku to vždycky drží, jakmile už jedu dlouho, tak teprve nastávají problémy s ubýváním kapaliny a následovanou velkou teplotou motoru... Ale zase si to protiřečí s incidentem, který se stal dneska, který je popsaný výše. Nic méně, problém v velkém okruhu by byl snadnější ( termostat - měněný, ale mechanik mi tam dal starline -_- ale co...v záruce to mám..., chladič ,v entilátor - ten funguje určo, ale ten s vodou nemá co dělat, pokud s nemýlím.)
U těsnění pod hlavou, je možné, že kapalina teče ještě někam jinam, než do oleje?
V servisu jsem s tím byl už 3x. Nejdřív se měnil termostat. Pak se měnili asi 2 prasklé hadičky. Naposledy se měnila nádržka na kapalinu i s víčkem. (+ další věci, ale ty nejsou podstatné v tomto problému ... si myslím).
Rozvody i s pumpou byly dělané před půl rokem.
Už nevím co s tím... Všichni jenom kroutí hlavou... V knížce (Jak na to?) píšou, že je vhodné na netěsnost chladícího systému použít spešl přístroj - Hazet 4800 - 1/2/7, ale jaksi nevím, jestli ho můj servis má, když tak bych s tím musel jinam....
Uvítám každou radu!!!
Toť záhada!
Věci, co by mohli pomoci při identifikaci problému:
Voda někdy drží, někdy ne. Hladina oleje je nízká, tudíž množství vody v oleji je nepravděpodobné, na víčku motoru není žádná emulze. Nejde bílá pára z výfuku. Vodu pod koberci jsem nenahmatal. Jakmile je motor zahřátý, voda zmizí krásně v oběhu, jakmile začínám víčko povolovat, celá se zase krásně vrací zpět, průser je, že když jsem tu udělal cca před dvěma hodinami, tak se voda sice vrátila z oběhu, ale do pěti minut všechna někde zmizela. Při dnešním prvním startu byl lehký náznak nějakého lehkého jakoby dušení, ale pak motor krásně naskočil. V pátek sem měl problém, že mi vychcala všechna voda z té hadice, co je mezi motorem a chladičem. Tam byla povolená sponka, která drží hadici, nádherně bylo vidět, kde to teče, když se spustil obrovský proud vody, tak to byla hračka opravit - následně jsem do nádržky nalil čistou destilovanou vodu a odjel domů. Do teď tam kapalina držela. Po tom, co jsem tam kapalinu dolil (cca před půl hodinou), tak voda velice nepatrně rotovala, jak kdyby lehoulince někam unikala. Nic méně... oddělal jsem si baterku i s tím držákem... koukal všude v okolí, ale opravdu jsem na nic nepřišel... ležel jsem pod autem... koukal jestli někde něco kápne... vůbec nic! Nepatrně bylo vidět něco u chladiče... ale kdo ví, jestli to nebyla ta mazlavá kapalina ještě z pátku...
Klimatizaci mám.
Co se týče jízdy, tak si nemyslím, že by byl problém s menším okruhem chlazení (hlava válců, blok motoru, výměník tepla pro topení), protože chvilku to vždycky drží, jakmile už jedu dlouho, tak teprve nastávají problémy s ubýváním kapaliny a následovanou velkou teplotou motoru... Ale zase si to protiřečí s incidentem, který se stal dneska, který je popsaný výše. Nic méně, problém v velkém okruhu by byl snadnější ( termostat - měněný, ale mechanik mi tam dal starline -_- ale co...v záruce to mám..., chladič ,v entilátor - ten funguje určo, ale ten s vodou nemá co dělat, pokud s nemýlím.)
U těsnění pod hlavou, je možné, že kapalina teče ještě někam jinam, než do oleje?
V servisu jsem s tím byl už 3x. Nejdřív se měnil termostat. Pak se měnili asi 2 prasklé hadičky. Naposledy se měnila nádržka na kapalinu i s víčkem. (+ další věci, ale ty nejsou podstatné v tomto problému ... si myslím).
Rozvody i s pumpou byly dělané před půl rokem.
Už nevím co s tím... Všichni jenom kroutí hlavou... V knížce (Jak na to?) píšou, že je vhodné na netěsnost chladícího systému použít spešl přístroj - Hazet 4800 - 1/2/7, ale jaksi nevím, jestli ho můj servis má, když tak bych s tím musel jinam....
Uvítám každou radu!!!
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive
- Reklama
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bublá voda - uniká kapalina
jedna stranka nazad...JRD McLAREN píše:asi to bude po demontazi hlavy vyzerat nejak takto...
..a nie vzdy do dymi z vyfuku, a nie vzdy to je citit ..
pripadne valec cislo 1
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Bublá voda - uniká kapalina
Takže si tedy pro to těsnění... ok, ale kam se teda ta voda ztrácí? :O když né v oleji? jenom mě to zajímá
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive
-
- Příspěvky: 730
- Registrován: 08 kvě 2010, 15:44
- Bydliště: Frýdecko-místecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bublá voda - uniká kapalina
už to tady dávno psali, že do válce - tudíš se spaluje, resp. odpařuje ven z výfuku... na první fotce co tady dal mclaren je krásně vidět poškozené těsnění mezi válcem a kanálkem s vodou... něco podobného možná budeš mít i ty
a ten podběh po výměně expanzky už mokrý není?
a ten podběh po výměně expanzky už mokrý není?
Re: Bublá voda - uniká kapalina
Nejsem žádný technik, od doby, co mám auto se snažím spoustu věcí dohnat, ale dřív jsem poznal akorát barvu
A děkuji za vysvětlení
Nee, už mokrý není
A děkuji za vysvětlení
Nee, už mokrý není
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bublá voda - uniká kapalina
jo.. je to tak ja ti napisali, voda sa trati cez valec...
ten unik je tak maly ze to nepoznas.. teda nedymi to z vyfuku..
je to poznat iba par sekund po starte, a to tak, ze motor ide chvilu tak "neurcito" na 3 valce
na tych mojich fotkach je vidno na prvom valci (pri kraji) usadenina na pieste..
to uz tiez unikala chladiaca kvapalina, na fotke to nevidno, ale malo to ruzovkastu farbu...
a na stvrtom je vidiet "pretlacene" tesnenie..
este ti mozem dat aj fotku hlavy, kde bude vidno rozdiel aj na spalovacich komorach...
ten unik je tak maly ze to nepoznas.. teda nedymi to z vyfuku..
je to poznat iba par sekund po starte, a to tak, ze motor ide chvilu tak "neurcito" na 3 valce
na tych mojich fotkach je vidno na prvom valci (pri kraji) usadenina na pieste..
to uz tiez unikala chladiaca kvapalina, na fotke to nevidno, ale malo to ruzovkastu farbu...
a na stvrtom je vidiet "pretlacene" tesnenie..
este ti mozem dat aj fotku hlavy, kde bude vidno rozdiel aj na spalovacich komorach...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Bublá voda - uniká kapalina
Tak jsem se toho obaval, az to opravdu prislo... ... no, uz se jenom zeptat, kolik to bude zhruba stat? A co vsechno je opravdu nutne kvuli tomu udelat, cetl jsem neco nad 10k atd. - neprichazi v uvahu, to uz to opravdu radsi hodim na vrakoviste.... -_-
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bublá voda - uniká kapalina
mmm ...
jako mam ti zistit ceny nd na DAEWOO ...
..ktore budu lacnejsie ..??
teda vsetko okolo hlavy ..??
mna ta vymena vysla cca 140-150euro..
..akurat ja som neplatil "robotu mechanika"..
jako mam ti zistit ceny nd na DAEWOO ...
..ktore budu lacnejsie ..??
teda vsetko okolo hlavy ..??
mna ta vymena vysla cca 140-150euro..
..akurat ja som neplatil "robotu mechanika"..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
Re: Bublá voda - uniká kapalina
No, dřív bych takovou věc nenapsal, ale potom co jsem vysypal do toho auta už takových peněz, řešil každou nefunkční píčovinu mě to přestává bavit
4200+2500(práce - už mám zjištěné) ... uh... asi autíčko chvilku bude stát no...
A Honzo, děkuji za radu, ale problém je, že bych musel zastavovat, čekat chvilku, než to aspoň trošku vychladne a zase dolívat... a kdo ví kolikrát... a kdo ví, jestli bych fakt vůbec dojel...
4200+2500(práce - už mám zjištěné) ... uh... asi autíčko chvilku bude stát no...
A Honzo, děkuji za radu, ale problém je, že bych musel zastavovat, čekat chvilku, než to aspoň trošku vychladne a zase dolívat... a kdo ví kolikrát... a kdo ví, jestli bych fakt vůbec dojel...
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive
Re: Bublá voda - uniká kapalina
Tak už jsem domluvený na přetěsnění hlavy...
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive
Re: Bublá voda - uniká kapalina
Těsnění pod hlavou jsem včera měl tu možnost vidět, musím říct, že bylo prožraný jak čert... díra vedle díry... noooo, nic méně se mi nějak nelíbí zvuk motoru... co na to říkáte? (nepodařilo se mi to nahrát na forum, tak to kámoš nahrál na youtube...)
http://youtu.be/vbXwwKLV218
http://youtu.be/vbXwwKLV218
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bublá voda - uniká kapalina
jako kvalita naprd.. a ani to nikdy nebude realne..
pride ti hlucny ..?? rachoti ..alebo co ..??
pride ti hlucny ..?? rachoti ..alebo co ..??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Bublá voda - uniká kapalina
Sice už neskoro ale nebolo by od veci v buducnosti vymeniť to origo tesnenie za plechove čo je na Z20-LET to sa asi tak skoro neprežerie!NesteaCZE píše:Těsnění pod hlavou jsem včera měl tu možnost vidět, musím říct, že bylo prožraný jak čert... díra vedle díry... .)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Bublá voda - uniká kapalina
JRD McLAREN píše:jako kvalita naprd.. a ani to nikdy nebude realne..
pride ti hlucny ..?? rachoti ..alebo co ..??
Přijde mi, že tam slyším víc elektřiny, než motoru... ale možno jsem už přecitlivělí, po těch dedukcích toho těsnění -_- hledám na tom ptákoviny... asi
2.0 16V 100kw X20XEV 3dv. sportive