Díky za odpověď. Po přečtení celé diskuze a kotrole motorku ovládajícího klapku jsem zjistil, že se motorek na konci nevypne a točí dál. Když klapka dorazí na koncovou polohu, zvedne se proud a nějaké proudové relé má motorek vypnout. Myslel jsem, že se motorek protáčí na těch plastových převodech a odpor není tak veliký, aby v motorku proud stoupl. Tak jsem mu trochu pomohl a z boku klapky jsem ho rukou trochu přibrzdil tak, že jsem jej skoro zastavil. Motorek se přesto nevypnul. Musí být tedy špatné to relé.
Nevíte někdo kde to relé v tom autě je? Zatím jsem použil to vidlácké řešení s tím, že jsem motorek odpojil. Problém ale je ten, že po spuštění ventilátoru naplno (na čtyřku) je potřeba vzduchu tak velká, že ventilátor odtlačí klapku, která je v poloze "sání z venčí" a saje zevnitř cestou nejmenšího odporu (ne přes pylový filtr zvenčí). Asi bych musel tu klapku přidrátovat. Jsem sice vidlák z vesnice, ale takový abych to drátoval zase ne...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)