Ventil se dá sehnat na vrakáči zhruba od 1000 Kč,- , ale je to zbytečné po odšroubování třech šroubků je tam šnek na hřídelce (obr. 2 šnek vlevo,byl na osce až nahoře), posunul se a neotáčí oskou ,stačí ho zatlačit dolů, dal jsem na tu osku shora ještě kousek bužírky ať to znovu nevyskočí a funguje to OK.
Největší zádrhel při demontáži: špatný přístup a ještě dva vruty, které drží plastový kryt radiátoru na pravé straně a jsou šroubované z prostoru motoru a mají zhruba 10cm. Další problém je uchycení ventilu na trubkách a radiátoru já jsem tam měl takové závlačky, mám topení BEHR, ale je to i na DELPHI jsou tam, ale takové plastové zámky, které se tam skutečně dobře dávají?! (doporučuju pořídit nové O kroužky) Samozřejmě vypustit chladící kapalinu. Tento systém je prý jen u aut s klimou, to nevím jistě, ale určitě to není u všech modelů.
Pokud to děláte poprvé celá montáž zhruba 6 hod.
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/969714,ventil2.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/969721,ventil3.jpg)
![Obrázek](http://ukazto.com/img_small/969722,ventil4.jpg)