Ahoj,
Představuji - teď už svoji - staronovou Opelnici:
Model G karavan, rv. 2003, motorizace 1.6 16V - Z16XE, automat, černá metalíza, ABS, lité disky, lyžiny, tažné, klima, 4 x abg, el. okna, centrál s DO, vana v kufru, výškově nast. sedačka., zadní sedadlo s otvorem, rádio CDR500 s ovládáním na volantu, parkovací asistent. Obutí vepředu ContiPremiumContact2, vzadu ContiEcoContact. Najeto 77.000 km.
Je to holka portugalka z fabriky Azabuja, slušně vychovaná německým zubařem ve Strassburgu . Tipuju že Portugalek tady asi moc nejezdí.
Historie pilota: čtyři roky jsem amortizoval Astru kombajn 1.2 16V a dva roky to stejný v 1,7CDTi, to vše jako firemní jezdec bez starosti o vůz.
Zatím se seznamujem, opelnice je po prohlídce v servisu a na geometrii a čeká ji oprava urvaného uložení převodovky.
Greetings !
Estevezova Azabůja - Astra G Karavan Z16XE AT
Estevezova Azabůja - Astra G Karavan Z16XE AT
Naposledy upravil(a) Estevez dne 14 bře 2008, 22:30, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Nahod foto do galerie zde - https://www.astra-g.cz/galerie/
podle navodu ktery je zde - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4299
podle navodu ktery je zde - https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4299
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Spotřeba 10l
Po natankování 50l a ujetí 500km mě došla ropa. Takže krutých 10l benziny na 100km. Typicky jízdy 3 km do práce nebo do obchodu. Výrobce udává tuším 11,4, takže to je vlastně bezva skóre Teď do toho jdu s Vervou, ale to bude asi na prd. Spíš skončím u V-Power95.
Automatika řadí skvěle, ale po prostudování principu hydrodynamické převodovky chápu, že se tam výkon prostě ztratit musí.
Automatika řadí skvěle, ale po prostudování principu hydrodynamické převodovky chápu, že se tam výkon prostě ztratit musí.