RedOne 1.7 DTi
Napsal: 07 čer 2014, 22:04
Ahoj,
tak bych rád představil svojí Astru.
Je to:
1.7 DTi 55Kw
r.v. 2002
Comfort
Je z Německa od jednoho majitele, při koupi 211000 km (nějaká serviska k tomu byla, i Carpass) kilometry by i mohly odpovídat vzhledem k stavu interiéru (nepromačkany klakson, manžeta řadičky neošoupaná, pedály jen spojka lehce, volant taky malinko ošoupaný - samo vím že se toto vše dá vyměnit, sedačky neošoupané) žádné známky po nehodě. Mám jí od března...
Ve výbavě Comfort: tak akorát, jen mi chybí pal. počítač, který časem chci dodělat.
10x airbag, el. okna vpředu, vyhřívané sedačky - ty se mi fakt líbí, v zimě k nezaplacení, ovl. radia na volantu, 4x repro, klimatizace, ABS, centrál na DO, 2x klíč, vyhřívané zrcátka, ostřikovače světel, chybí roleta kufru - sháním, toť asi tak vše.
Po koupi jsem udělal klasiku výměny: olej, všechny filtry, rozvody a vodní pumpu, přední kotouče a destičky (zadní zatim dobrý). Musel jsem vyměnit přední ložisko kola a čeká mě výfuk (střed a zadní)
Jinak nedostatky: asi nejvíc mě trápí koroze zadního lemu, spodku dveří a podvozkové čísti.
Teď ještě musím vyměnit saharu klimatizace. Jinak klima funkční, bez netěsností (nově naplněná a vyčištěná) - při koupi byla prázdná tak nešla vyzkoušet, trochu jsem se bál aby nebyl třeba kopresor
v hajzlíku. Nechal kompletně vyčistit interiér...
Úpravy co bych časem chtěl:
Hotovo:
teď jsem hodil na zadní světla černou folii, ale budu dávat tmavší.
LED parkovačky, osvětlení SPZ, osvětlení interiéru a kufru, čekám na LED do zadních světel -brzdy
ALU 15´ s Michelin Energy saver 195/65/15
Časem:
Modul PP pro TID (by VERAMON)
přední maska bez znaku alá Imscher ( OPC se mi líbí víc ale ta cena)
zadní křídlo na páté dveře
spojler pod přední nárazník (takovej ten styl Rieger) OPC je boží ale zase ta cena
a moc se mi líbí přední světla Hella black magic, ale...
To bude všechno, možná nějaké drobnosti v interiéru
Jinak Astra OPC line uživatele RomanaK je opravdu nádherná, to je fakt něco, podle mého gusta
Auto jsem kupoval hlavně kvůli kufru a spotřebě, rád jezdím na spotřebu
Zatím co jsem tak vypozoroval a vypočítal: na plecháčích 15´se zimákama Vredestein kombinovaná 5,3 l/100km - teď na letních Michelin Energy saver kombinovaná 4,6 l/100 km
takže spokojenost. Teď se chystáme na dovolenou Maďarsko tak jsem zvědavej na dálnici.
Jinak zatím spokojenost. Je to pěkný rodiny auto, dle mého názoru s nadčasovym designem.
Trochu mi tedy nesedí sedačky, nejsou vůbec pohodlný. Nevím jestli jsem zhýčkanej z Jeepa, ale i Felicia mi přijde mnohem pohodlnější. Tady se furt tak nějak kroutím, jakoby by byl střed sedačky moc vyboulený - škoda že nemá bederní regulaci.
Pak nevím jestli je něco špatně nebo je to mnou ale při přeřazení na vyšší rychl. stupeň se malinko zvýší otáčky, řazení nad cca 2200 ot/min už je v pohodě. Je to spíš takový nepříjemný.
A jednou za čas při tahu motor škubne (dělal mezi cca 1800 - 2400 ot/min)
Jinak jezdí pěkně.
Když jsem před koupí pročítal zkušenosti, hodně lidí psalo jak to vůbec nejede a že je to děs. Za mě... auto jede krásně a dostatečně na jakékoli bezpečné předjíždění. Jak jsem psal, rád jezdím na spotřebu a výkon auta mi naprosto dostačuje a vyhovuje, v práci mám rychlé jízdy až až... Takže pro případné zájemce mohu jen doporučit pokud od auta nečekají závodní ambice.
Tak to asi zatím vše co mě napadá....
A jeden dotaz:
jak poznám motor ECO 4?
v TP? kryt motoru? nápis na zadních dveří - listě bočních dveří?
A nějaká fota:
tak bych rád představil svojí Astru.
Je to:
1.7 DTi 55Kw
r.v. 2002
Comfort
Je z Německa od jednoho majitele, při koupi 211000 km (nějaká serviska k tomu byla, i Carpass) kilometry by i mohly odpovídat vzhledem k stavu interiéru (nepromačkany klakson, manžeta řadičky neošoupaná, pedály jen spojka lehce, volant taky malinko ošoupaný - samo vím že se toto vše dá vyměnit, sedačky neošoupané) žádné známky po nehodě. Mám jí od března...
Ve výbavě Comfort: tak akorát, jen mi chybí pal. počítač, který časem chci dodělat.
10x airbag, el. okna vpředu, vyhřívané sedačky - ty se mi fakt líbí, v zimě k nezaplacení, ovl. radia na volantu, 4x repro, klimatizace, ABS, centrál na DO, 2x klíč, vyhřívané zrcátka, ostřikovače světel, chybí roleta kufru - sháním, toť asi tak vše.
Po koupi jsem udělal klasiku výměny: olej, všechny filtry, rozvody a vodní pumpu, přední kotouče a destičky (zadní zatim dobrý). Musel jsem vyměnit přední ložisko kola a čeká mě výfuk (střed a zadní)
Jinak nedostatky: asi nejvíc mě trápí koroze zadního lemu, spodku dveří a podvozkové čísti.
Teď ještě musím vyměnit saharu klimatizace. Jinak klima funkční, bez netěsností (nově naplněná a vyčištěná) - při koupi byla prázdná tak nešla vyzkoušet, trochu jsem se bál aby nebyl třeba kopresor
v hajzlíku. Nechal kompletně vyčistit interiér...
Úpravy co bych časem chtěl:
Hotovo:
teď jsem hodil na zadní světla černou folii, ale budu dávat tmavší.
LED parkovačky, osvětlení SPZ, osvětlení interiéru a kufru, čekám na LED do zadních světel -brzdy
ALU 15´ s Michelin Energy saver 195/65/15
Časem:
Modul PP pro TID (by VERAMON)
přední maska bez znaku alá Imscher ( OPC se mi líbí víc ale ta cena)
zadní křídlo na páté dveře
spojler pod přední nárazník (takovej ten styl Rieger) OPC je boží ale zase ta cena
a moc se mi líbí přední světla Hella black magic, ale...
To bude všechno, možná nějaké drobnosti v interiéru
Jinak Astra OPC line uživatele RomanaK je opravdu nádherná, to je fakt něco, podle mého gusta
Auto jsem kupoval hlavně kvůli kufru a spotřebě, rád jezdím na spotřebu
Zatím co jsem tak vypozoroval a vypočítal: na plecháčích 15´se zimákama Vredestein kombinovaná 5,3 l/100km - teď na letních Michelin Energy saver kombinovaná 4,6 l/100 km
takže spokojenost. Teď se chystáme na dovolenou Maďarsko tak jsem zvědavej na dálnici.
Jinak zatím spokojenost. Je to pěkný rodiny auto, dle mého názoru s nadčasovym designem.
Trochu mi tedy nesedí sedačky, nejsou vůbec pohodlný. Nevím jestli jsem zhýčkanej z Jeepa, ale i Felicia mi přijde mnohem pohodlnější. Tady se furt tak nějak kroutím, jakoby by byl střed sedačky moc vyboulený - škoda že nemá bederní regulaci.
Pak nevím jestli je něco špatně nebo je to mnou ale při přeřazení na vyšší rychl. stupeň se malinko zvýší otáčky, řazení nad cca 2200 ot/min už je v pohodě. Je to spíš takový nepříjemný.
A jednou za čas při tahu motor škubne (dělal mezi cca 1800 - 2400 ot/min)
Jinak jezdí pěkně.
Když jsem před koupí pročítal zkušenosti, hodně lidí psalo jak to vůbec nejede a že je to děs. Za mě... auto jede krásně a dostatečně na jakékoli bezpečné předjíždění. Jak jsem psal, rád jezdím na spotřebu a výkon auta mi naprosto dostačuje a vyhovuje, v práci mám rychlé jízdy až až... Takže pro případné zájemce mohu jen doporučit pokud od auta nečekají závodní ambice.
Tak to asi zatím vše co mě napadá....
A jeden dotaz:
jak poznám motor ECO 4?
v TP? kryt motoru? nápis na zadních dveří - listě bočních dveří?
A nějaká fota: