Nejdříve musím spotřebu vyzkoušet, nemám palubní počítač, proto to zkusím klasicky "plná nádrž-100km-plná nádrž". Pak napíšu co a jak.Zigi píše:Pak napis jakou mas spotrebu.Ja pri klidnych jizdach a jen obcasnym vytacenim mam kolem 7l a jsem max spokojen
Koudyho Astra- X18XE1 Caravan
Spotřeba
=== Astra-G Caravan 1.8 16V ´99 ===
- Reklama
Nechci bejt skaredej. Jestli se te to dotklo tak sorry. Kuprikladu ja sem s tim jezdil taky kolem 7 normalka a tak 8,5 kdyz sem jel svizne (ja jezdim casto a rad svizne a proto mam ted naftu, kde stejne dynamicka jizda usetri 2 litry na 100km - tedy cca 6-6,5). Jo a byl to sedanek. Pokud nekdo pise ze se nedostane pod 8 tak neumi jezdit na spotrebu.
Njo s tou 1.8 se da zajet slusna spotreba, s tim souhlasim. Rek bych ale ze trebas 1.8 od Nissanu je uspornejsi (taky 115k). Ma variabilni casovani ventilu a tocivej moment neklesa v rozmezi asi 2000-6000 pod 90%. Jede to proste v celym spektru otacek stejne. Takze je efektivnejsi v nizkejch otackach a da se toho vyuzit k jeste nizsi spotrebe.
Spotřeba
Konečně jsem spočítal spotřebu. Při klidné jizdě s občasným vytáčením mám spotřebu 7,6l/100km. Myslím si, že je to docela dobrý.Zigi píše:Pak napis jakou mas spotrebu.Ja pri klidnych jizdach a jen obcasnym vytacenim mam kolem 7l a jsem max spokojen
=== Astra-G Caravan 1.8 16V ´99 ===
Re: Spotřeba
Tak to je hodne slusna spotreba, musis jezdit hezky plynule.koudy píše:Konečně jsem spočítal spotřebu. Při klidné jizdě s občasným vytáčením mám spotřebu 7,6l/100km. Myslím si, že je to docela dobrý.
Ale tech 7 litru co psal Zigi ale nechapu, to snad ani nejde
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Spotřeba
Ale zřejmě to jde, třeba tchán má Ford Mondeo II 1,6 a když přijel z dovolené spočítal spotřebu na cca 6,4l/100km. Jenže je to řidič z povolání a zkušenosti jsou znát i při řízení osobáku.
=== Astra-G Caravan 1.8 16V ´99 ===
To je presny, plynula jizda v riti. Ted jedes za kloboukem 40 na podtocenou trojku nebo rvouci dvojku. A nenadelas nic!AstraDTI píše:No jasne ze po Praze to nejde - to nemam pod 7 ani v nafte. A od 1.7. uz vubec ... Budto se za nekym placam na dvojku, nebo zurive predjizdim a kdyz mam volno tak se snazim nahnat co me zdrzeli klobouci.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
jízdu na klobouka si užívám když za mnou jedou empíci nebo odtahovka a to sem ochoten i jet delší trasou jen abych byl co nejdýl před nima...před křižovatkou dycky čekám než daj blinkr a pak ho dám podle nich svině zasranýLuky píše:To je presny, plynula jizda v riti. Ted jedes za kloboukem 40 na podtocenou trojku nebo rvouci dvojku. A nenadelas nic!AstraDTI píše:No jasne ze po Praze to nejde - to nemam pod 7 ani v nafte. A od 1.7. uz vubec ... Budto se za nekym placam na dvojku, nebo zurive predjizdim a kdyz mam volno tak se snazim nahnat co me zdrzeli klobouci.
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Dyt jo, jak oni na nas, tak musime my na ne. Kolikrat jsem je videl zdrzovat provoz, tak proc jim to neoplatit.Vojta píše:jízdu na klobouka si užívám když za mnou jedou empíci nebo odtahovka a to sem ochoten i jet delší trasou jen abych byl co nejdýl před nima...před křižovatkou dycky čekám než daj blinkr a pak ho dám podle nich svině zasraný
Ale pas si ty kurvy zas muzou zapnout majak, aby jim nahodou nevystyd v hospode gulas
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Spotřeba
Po dovolené jsem opět spočítal spotřebu - a hle 7,1l/100km. Myslím si, že je to docela slušný. Je pravda, že jsem jezdil větší dálky vkuse, ale nějaké silnice jsem musel jet dvojkou, samá objížďka, no děs a hrůza a ještě v tom pařáku.
Vyskytl se mi drobný problém, když mám motor studený a nastartuju, slyším jakoby pleskání od parohů (výfuk. rozděl. potrubí). Když se motor zahřeje, pleskání je pryč. Měl jsem sundaný plechový kryt a zjistil jsem, že jsou již parohy svařovaný (samozřejmě nekvalitně podle sváru). Zřejmě při teplém motoru se netěsnost na litině zatáhne. Nové parohy stojí cca od 5-6.000Kč, psal jsem maila na vrakáč a tam je mají za 2.500Kč, ale docela mám strach, že u tohohle ND se nevyplatí šetřit. Co myslíte a máte s tim nějaké zkušenosti, kde by se to dalo sehnat za lepší peníze. Dík.
Vyskytl se mi drobný problém, když mám motor studený a nastartuju, slyším jakoby pleskání od parohů (výfuk. rozděl. potrubí). Když se motor zahřeje, pleskání je pryč. Měl jsem sundaný plechový kryt a zjistil jsem, že jsou již parohy svařovaný (samozřejmě nekvalitně podle sváru). Zřejmě při teplém motoru se netěsnost na litině zatáhne. Nové parohy stojí cca od 5-6.000Kč, psal jsem maila na vrakáč a tam je mají za 2.500Kč, ale docela mám strach, že u tohohle ND se nevyplatí šetřit. Co myslíte a máte s tim nějaké zkušenosti, kde by se to dalo sehnat za lepší peníze. Dík.
=== Astra-G Caravan 1.8 16V ´99 ===