Čtyřkolé přemisťovadlo - 1,8 16V (92kW), hatchback

Odpovědět
Shintec
Příspěvky: 15
Registrován: 20 lis 2007, 20:23

Čtyřkolé přemisťovadlo - 1,8 16V (92kW), hatchback

Příspěvek od Shintec » 30 kvě 2008, 03:48

1,8 16V (92kW), Comfort, hatchback, r.v. 2001

zakoupeno 05/2004
tehdy 77.000 km
nyni 154.000 km

Vše ve standardu výbavy Comfort a dané motorizace.

80.000 km: kompletní přední brzdy, destičky na zadních, výměna uložení tlumičů na přední nápravě, náboje na přední nápravě, vyvažování a další kolotoč kolem podvozku kvůli vibracím volantu
86.000 km: výměna tlumičů na obou nápravách
87.000 km: nové letní gumy (neseřízená geometrie po tlumičích, během 500km totálně sjetá přední náprava), Conti Premium 2
92.000 km: poslední díl výfuku
115.000 km: rozvody a vodní pumpa, kompletní přední brzdy - pokroucené kotouče
130.000 km: nový chladič, nejde seřídit geometrie (zarezlý šroub) - výměna nejaké tyčky na nápravě, kterou se to dělá
140.000 km: nový vlnovec výfuku
142.000 km: nové zimní gumy UG7, normálním opotřebením
151.000 km: jedna kost/stabilizátor na přední nápravě
153.000 km: nový chladič klimatizace

Jinak ročně olej, filtry a vše ostatní, zatím u opla a se serviskou.

Výčet je to vcelku dlouhý, ve srovnání s octavia I však celkově hodnoceno jako lepší auto. Asi by to chtělo nějakého japonce .... :P

Skvělý motor, dobrý podvozek, chtělo by to delší pětku, aby byl na dálnici větší klid.

Bohužel technicky je auto již zastaralé, nebýt záliby ve tvarech "géčka" a tolika nových investic, už by "šla" :oops:

Čím déle ji ale budu mít, tím bude pravděpodobnost jejího zbavování menší, nechám ji jako druhé auto. Přece jen už člověk ví, co od ní čekat, ... ikdyž umí stále ještě překvapovat :lol:

Sláva benzínovým motorům a poctivým "géčkám" jen z Germánie 8)

Fotky se snad naučím vložit, ale stejně je to auto udržováno jako prostředek, ne na parádu ...
Opel Astra G hatchback, r.v. 2001, 5dv., 1,8 16V - 92 kW - Z18E1

Reklama
 

Odpovědět