Stránka 1 z 12
Astra GSi 2.0T Majky94.
Napsal: 16 črc 2014, 21:45
od Majky94
Ahojte chalani, autičko už mám viac ako rok, ale až tento rok sa udiali veľke prestavby ktoré na prvý pohľad by asi nikto nezbadal, v prvom rade bol vymeneny komplet podvozok z posilnenym brzdovým systémom + montaž ESP ktorá bola priamo nutnosťou k pripravovanej úprave z dôvodu nárastu vykonovej časti motora.
Nový motor ma už nabehane skušobne za 3dni viac ako 300km a šlape priam kúzelne
a hlavne pri nižšej spotrebe ako mal pôvodny motor, momentalne rozdiel okolo 15percent ked nie viac, niektorý borci už asi vedia o aký projekt ide davnejšie lebo môj fotrik (JRM)to riešil aj z ich pomocou, za čo im aj v mojom mene nesmierne ďakujem.
Zopár fotiek z prestavby a pod. hodim priebežne len čo ich povyťahujem z rozbiteho dotykača ked to bude možne. Motor na počudovanie nam naskočil na prvy šup ešte ked bol vonku mimo auta na palete(bude aj video
) a to iste sa opakovalo aj po jeho zastavbe ho HB karoserie.
Asi najväčší galimatiaš nam robilo nové servo TRW-2 ktoré akosi nechcelo fungovať, tak tam napokon šlo to pôvodne z roku 98, myslim že TRW-1.
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 16 črc 2014, 21:51
od beny001
Nahoď fotky
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 16 črc 2014, 21:54
od Majky94
Aspon jedna inšpiračna nech viete že nekecam!
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 16 črc 2014, 22:11
od beny001
Koukám máš stejný typ motoru jako já
ať slouží
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 16 črc 2014, 22:14
od Majkl11
Tak gratulujem k uspesnemu projektu, nech vam to teda stale slape ako ma
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 16 črc 2014, 22:55
od jerry mouse
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 16 črc 2014, 23:56
od Majky94
Pridávam pár fotiek z prestavby, keď už bol motor von, tak sme vytlmili motorovú stenu a torpedo pod stieračmi dvomi plátmy STP Gold. Výfuk silikonová farba + termopáska s čiernou impregnáciu do 800C. Samozrejme sa musela vymeniť aj hlavna hrazda nakoľko ta pôvodna nemala uchyt na ESP volantovy senzor + bolo potrebne vymeniť aj komplet vnútorny brzdový pedal a to aj z armaturou ktorý pôvodne zavadzal spominanemu esp senzoru.
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 17 črc 2014, 15:40
od Majkl11
no ale to je velmi malo fotiek musite sa viac posnazit
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 17 črc 2014, 18:13
od ZoD
presne nahod vic fotek
...tlumeni dobry zaklad jenze to je spise na vibrace,hod na to jeste netkanou textilii (pokud se tam dostanes)
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 17 črc 2014, 19:09
od Majky94
Majkl11 píše:no ale to je velmi malo fotiek musite sa viac posnazit
Bol limit max. 3 fotky na príspevok.
Aby sa nepovedal, dalšie foto zde!
https://www.dropbox.com/sh/c8026rxad2vv ... JRS3bkQbRa Konečne dnes spojazdnena klimoška, od včera sme sa drbali z tesnenim medzi motorovou stenou a interierom, nakoniec sa ukazalo že bola jemne prasknuta ta hlinikova časť tušim sa to vola aj termoventil, po jeho vymene už všetko OK! Izolaciu tam ešte planujeme doplniť, momentalne mame asi auto vytlmene 30kg asfalt plate bud silver alebo gold od STP+ rôzne body nastreky ale neda sa to robiť naraz len postupne.
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 17 črc 2014, 21:07
od brian29
klobuk dole pred pred vami
nech jazdi a odfukuje co najdlhsie
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 17 črc 2014, 21:09
od Majky94
Trochu sa rozpíšem a rovno začnem tým najnaročnejším a zároven najlepším - motorom. Auto z ktoreho sme planovali použiť motor bolo sice burane zo zničenou olejovou vanou, kde sme použili nahradu z ineho motora.
Blok napokon šiel na menši-väčší repas, kde bolo nutne zabrusiť aj vrch bloku nakoľko sa na vrchnej časti bloku prejavily korozivne učinky kvalitnej chladiacej zmesi, nasledne zabrusenie bloku zjednotilo celistvosť bloku aj po vizualnej a učelovej stranke. Nasledna dekarbonizacia celeho bloku + vyčistenie všetkých olejových kanalov, prepieskovanie bloku zjednotilo štrukturu bloku, ako keby prave došiel z tovarne, nastrek dvojzložkovou farbov titanoveho odtiena dal motoru ešte väčší šmrnc ako pôvodna čierna.
Kľukovka bola v dobrom stave tak šla tam bez žiadnych oprav, ale šli tam kompletne nové ložiska od Mahle + komplet origo šruby.
Olejova vana bola komplet použita z 1.8-ky ktorej bolo potrebne navrtanie otvoru na čidlo hladiny oleja. Hlavu sme si urobili na kompletku ktorá obsahovala demontaž, dekarbonizacia, tlakova skúška, zabrusenie sediel a ventilov + vymena tesnenia, ako aj nasledne jemne prepieskovanie z nasledným strieknutim a prebrusenim, zrovnanim hlavy a to isté postihlo aj sacie potrubie a palivovu rampu.
PS: Vymenené uloženie radiacej páky, teraz už takmer bez akejkoľvek vôle!
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 09 zář 2014, 18:56
od Majky94
Pozdravujem všetkých, tak nie len Hardy má smolu na špičkového mechanika(nie je to JRM
), ale vyzerá to, že aj mi máme pech na jednu vec, ktorú sme si nechali urobiť v jednej firme!
Jerry už vyskakuje asi 1m od radosti, ked zistil čo ho opäť čaka a neminie
a hlavne ked zistil že vôľako rychle po GO hlavy začali pretekať výfukové ventily. Na treťom valci extrémne
Až tak že sme mali podozrenie na turbo.
Dnes ked sa vymontovalo turbo, samozrejme hlava musi isť dole, lebo okrem tretieho valca z extremným presakom, sú postihnute v menšom rozsahu aj prvý a druhy valec. Posledny štvrty je tip top, svedčí o tom aj tehličkovo vypalena sviečka!
Čo sa v tomto pripade podľa vás mohlo prihodiť? Buď zlé odvedená práca alebo nekvalitná várka tesnenia na ventile od Elring-u? Btw. 1000km pohoda a potom si trochu začalo pytať olej, ale mysleli sme si, že turbo sa ozyva, teraz po 3tkm sme menili olej a spotreba bola cca 0,7l na 70km trochu veľa na ventile. Turbo je fungel nové, bez vôle, tak to nemohlo toľko zožrať!
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 10 zář 2014, 16:18
od Majky94
Dneska zhodená hlava, pofotené, záver si urobte sami....
totál km po GO 2800km
Re: Astra GSi by Majky94
Napsal: 10 zář 2014, 16:39
od Hardy
Ty vole...vidim ze aj inde sa zadarilo
...ja dnes uz mozno nastartujem