Astřice a Asťule
Napsal: 27 pro 2013, 19:57
Tak po dvou letech členství na tomto fóru by asi stálo za to představit svoje auto...tedy momentálně své dvě auta, obě Astry G obě 5dv. hatchbacky, jen je dělí 10,5 roku, 190tkm, jedna vyrobená údajně v Rüsselsheimu, druhá již v Gliwici. Můžete zkusit hádat která z nich je která ....ale prozradím vám to.
Červená, zvaná Astřice, pochází právě z polské Gliwice a z výrobní linky sjela v červenci 2009, čili jeden z posledních vyrobených Géček pod označením Classic II. Přišel jsem k ní poslední srpnový den 2011, dá se říct jako slepý k houslím, ale s nájezdem 23.934km jsem si nemohl přát lepší první auto. V motoru bije statečná 1.4 Twinport 66kW/90PS (Z14XEP), výbava byla základní a odpovídající řadě Classic, tedy elektrická přední okna, elektrická a vyhřívaná zrcátka, přední mlhovky, manuální klimatizace a dodatečné rádio SONY Xplod. Jediné co mě vždy trošinku mrzelo, že vypadá jako dalších X sériových aut okolo, konkrétně po Liberecku jezdí cca 6 dalších červených Aster G takže byť to není hlavním úkolem dobrého auta, na holky dojem neuděláte a pohled na počet km jim nic neřekne, navíc když to vypadá jak sousedovo z '98, když si udělal radost za Nagano no jenže úpravy a tuning stojí peníze(zvlášť když člověk ještě nevydělává), čas a trošku šikovný ruce, v opačném případě ještě více peněz tak jediné co jsem si za tu dobu na ní vylepšil, bylo obšití volantu kůží, kouřové blinkry, sportovní koberečky a lakování bočních lišt a krytů zrcátek aktuálně má najeto cca 40.250km a ještě dlouhý život před sebou..
Bílá, zvaná Asťule, pochází naopak z Rüsselsheimu, její datum narození je 7.4.1999, je z edice 100 let Opel a její srdce tvoří všem známý a rozšířený X16XEL, respektive 1.6 16v 74kW/101PS, přezdívaný též žrout oleje. A k ní jsem přišel kdy? No ani ne týden zpátky, v neděli 22.12.2013 jsem si pro ní jel do Nymburka. Asi se hodně z vás bude ptát, proč jsem to udělal. No první důvod, který byl pro, byl právě vzhled. Dost podobný, ne-li stejný jaký jsem si vždy představoval. Podle fotek to vypadalo na raketu, ve skutečnosti už ten dojem nebyl tak silný, přesto dostačující na to, abych se nakonec rozhodl jí koupit. Krásný bílý lak, byť už s opravdu malými nedostatky, které jsou ovšem v dané ceně a věku auta odpustitelné, který je kontrastován černou střechou, černými světlomety s Angel Eyes(které se ukazují jako né moc účinné za tmy). Interiér komplet vyvedený v kůži, jediné kam se kůže nedostala je podlaha. Jinak sedadla, výplně dveří, palubní deska, strop, volant. Přední sedadla navíc sportovní dosazená z kupé. Vše v krásné a efektní černo-krémové kombinaci. Kdo by chtěl vidět jak vypadá motorový prostor 1.6? Tak to jste určitě neviděli tento, je jako nový, kryty lakované černě s paintstripingem a víčka zlatá. Už jen toto ve vás budí dojem setkání s nejhezčí a nejudržovanější Astrou široko-daleko a určitě jedinou, která byla na prodej, jinak si majitelé takové kousky hýčkají. Na tachometru svítila cifra 229.999km, což není vůbec málo, ale vzhled tomu neodpovídal, mimo pár nedostatků. Samozřejmě toto nejsou jediné úpravy, kterých se Asťuli od předchozího majitele dostalo, však je to taky celebrita, která už byla párkrát otištěná v AutoTuningu
Červená, zvaná Astřice, pochází právě z polské Gliwice a z výrobní linky sjela v červenci 2009, čili jeden z posledních vyrobených Géček pod označením Classic II. Přišel jsem k ní poslední srpnový den 2011, dá se říct jako slepý k houslím, ale s nájezdem 23.934km jsem si nemohl přát lepší první auto. V motoru bije statečná 1.4 Twinport 66kW/90PS (Z14XEP), výbava byla základní a odpovídající řadě Classic, tedy elektrická přední okna, elektrická a vyhřívaná zrcátka, přední mlhovky, manuální klimatizace a dodatečné rádio SONY Xplod. Jediné co mě vždy trošinku mrzelo, že vypadá jako dalších X sériových aut okolo, konkrétně po Liberecku jezdí cca 6 dalších červených Aster G takže byť to není hlavním úkolem dobrého auta, na holky dojem neuděláte a pohled na počet km jim nic neřekne, navíc když to vypadá jak sousedovo z '98, když si udělal radost za Nagano no jenže úpravy a tuning stojí peníze(zvlášť když člověk ještě nevydělává), čas a trošku šikovný ruce, v opačném případě ještě více peněz tak jediné co jsem si za tu dobu na ní vylepšil, bylo obšití volantu kůží, kouřové blinkry, sportovní koberečky a lakování bočních lišt a krytů zrcátek aktuálně má najeto cca 40.250km a ještě dlouhý život před sebou..
Bílá, zvaná Asťule, pochází naopak z Rüsselsheimu, její datum narození je 7.4.1999, je z edice 100 let Opel a její srdce tvoří všem známý a rozšířený X16XEL, respektive 1.6 16v 74kW/101PS, přezdívaný též žrout oleje. A k ní jsem přišel kdy? No ani ne týden zpátky, v neděli 22.12.2013 jsem si pro ní jel do Nymburka. Asi se hodně z vás bude ptát, proč jsem to udělal. No první důvod, který byl pro, byl právě vzhled. Dost podobný, ne-li stejný jaký jsem si vždy představoval. Podle fotek to vypadalo na raketu, ve skutečnosti už ten dojem nebyl tak silný, přesto dostačující na to, abych se nakonec rozhodl jí koupit. Krásný bílý lak, byť už s opravdu malými nedostatky, které jsou ovšem v dané ceně a věku auta odpustitelné, který je kontrastován černou střechou, černými světlomety s Angel Eyes(které se ukazují jako né moc účinné za tmy). Interiér komplet vyvedený v kůži, jediné kam se kůže nedostala je podlaha. Jinak sedadla, výplně dveří, palubní deska, strop, volant. Přední sedadla navíc sportovní dosazená z kupé. Vše v krásné a efektní černo-krémové kombinaci. Kdo by chtěl vidět jak vypadá motorový prostor 1.6? Tak to jste určitě neviděli tento, je jako nový, kryty lakované černě s paintstripingem a víčka zlatá. Už jen toto ve vás budí dojem setkání s nejhezčí a nejudržovanější Astrou široko-daleko a určitě jedinou, která byla na prodej, jinak si majitelé takové kousky hýčkají. Na tachometru svítila cifra 229.999km, což není vůbec málo, ale vzhled tomu neodpovídal, mimo pár nedostatků. Samozřejmě toto nejsou jediné úpravy, kterých se Asťuli od předchozího majitele dostalo, však je to taky celebrita, která už byla párkrát otištěná v AutoTuningu