Tááák po delší odmlce zpět.
Celý příběh se datuje asi týden zpět kdy po cestě z práce auťák chcípnul a když naskočil otáčky létaly od 500 -> 1000 -> 0 -> šlus
Fritol -> diagnostika -> EGR 26% kouslej
auto dotaženo na parking a zapůjčena od kamaráda Fábia 1,4 MPi rok výroby asi někde před kristem

(první fábie co se dělaly, z výbavy to mělo jen výhřev zadního skla)
Novej nEGR ventil nakonec vyšel na 2200kč od prvovýroba Delfína
No tak jsem půl dne zas jezdil pracovně a pak toto (sportovní odtahovka

)
Auto točilo ale nechytlo. AKU ok ECU ok
pojistka č. 6 odešla do kytek.
Po výměně pojistky vše ok chytalo drželo se ale nebyla známá příčina proto mě odtahovka hodila před barák.
Tam sem natočil a ze zapalovače se začal valit dým.
Kdo si pamatuje na srazu mi Milovník Francouzkých ručníků a psů pájel LED pásky na nohy , dali se přímo na zapalovač ale bez pojistky
INu někde nastal zkrat a celý krásný led pásky vyhořely. Takže sem vše asi během 13,68 vteřiny rozebral a odstranil.
Pak nikde nic nekouřilo a vše fungovalo
Telefon do Brozan - pojistka č. 6 , led pásky -> jó to nešlo benzínový čerpadlo
Takže s podsvitem nohou příště jinak a s pojistkou
Následně v rámci náhle pracovní cesty z HK -> PCE -> HK-> PCE -> Frýdek místek -> HK - PCE -> (kolem půlnoci jsem se stavil k funzoovi na čaj, vodnici, a dvě hodinky spánku) Tímto děkuji

Funzoo je magor - modelář
Ranní test dálnice prokázal že Astře se víc než 190km/h prostě jet nechce neb na 5tku a 5500 OT to nahoru prostě nejde.
(Průměrná spotřeba 12,23 litrů / 100 km - Maxmottion 100oktan), dál to sežralo celkem asi 2 litry oleje za 2000km což je při tom jak se točilo točilo točilo a jezdilo celkem ok
Zítra jdu na STK takže astrule byla na prohlídce a dostala nová (starý z aukra koupený a rozleštěný neb ty co tam byly byly prasklý držáky a poškrábaný)
Pak na vyvážení koles - docela fíha dávalo se 200g závažíček dohromady
po víkendu přijdou na řadu blinkry z "H" montáž, doma už je páčka pp s omegy B s cyklovačkou a ještě zajedem na geometri nebo mám 1mm rozběh nebo tak nějak to říkaly prostě auto táhne doleva
udělal jsem si radost krytem VX eco tec
