Astra OPC II
Napsal: 31 kvě 2015, 09:41
Ahoj, poštěstilo se mi a po asi půlročním hledání pořídit Géčko s motorem Z20LET v Arden Blau a pěkném stavu. Nakonec jsem kupoval v tuzemsku - je to ta z Boleslavi, ačkoli jsem hodně koukal po Německu, Švýcarsku, kde se nacházela pouze jedna a to až u hranic s Francií.
Vyrobená v roce 2002, při koupi najeto cca 150.000 km, motor Z20LET 147kw a výbava: polokožené Recara s výhřevem, navigace, manuální klima, xenony, tempomat, OPC řadička, pedály, volant, Remus výfuk, zadní svítilny Irmscher, sportovní podvozek, cca vše.
V minulém týdnu udělán olej, všechny filtry, rozvody s pumpou, vyměněny vypálené světlomety za méně vypálené od Defendera, které ještě projdou renovací, vyměněno čidlo množství chladicí kapaliny, obroušení povrchové rzi na podvozku a nastříkání bodyčkem, výměna těsnění víka ventilů, aplikace vosku do zadních lemů + dalších pár drobností.
S Astrou jsme nalítali cca 1000km a jsem nad míru spokojen Výkonově super, maximálně do budoucna zvýšení výkonu pomocí přeřízení jednotky na cca 240 koní, spotřeba bych řekl odpovídající, jen je pro mě nezvyk, když plná nádrž vystačí pouze na 450km.... Normálně jezdím okolo 10l/100km, když jsme posledně pospíchali do Krkonoš, tak si pápla ještě o polovinu více. Jezdím na zimních pneu 225x45x17, překvapilo mne, jak hezky drží, takže tuto sezónu je dolítám. Jinak přední nárazník a lehce kapota oťukaná od kamínků - bude se na 100% lakovat i se zrcátky. Kola taky sem tam škráblé, takže taky navštíví lakovnu.
Řekl bych tak nějak asi vše a brzy přihodím i fotky, jak bude chvíli čistá, protože ji jeden den umyju a druhý den vypadá, jako bych ji nemyl měsíc...
Takže s Astrama zase rozšíření zkušeností po Fku s motorem 2.0 85kw, Gčku s 1.6 16V 74kw, Hčku s 1.8 16V 92kw až po vrcholný motor, ikdyž v modelu zpět proti poslednímu vozu.
Vyrobená v roce 2002, při koupi najeto cca 150.000 km, motor Z20LET 147kw a výbava: polokožené Recara s výhřevem, navigace, manuální klima, xenony, tempomat, OPC řadička, pedály, volant, Remus výfuk, zadní svítilny Irmscher, sportovní podvozek, cca vše.
V minulém týdnu udělán olej, všechny filtry, rozvody s pumpou, vyměněny vypálené světlomety za méně vypálené od Defendera, které ještě projdou renovací, vyměněno čidlo množství chladicí kapaliny, obroušení povrchové rzi na podvozku a nastříkání bodyčkem, výměna těsnění víka ventilů, aplikace vosku do zadních lemů + dalších pár drobností.
S Astrou jsme nalítali cca 1000km a jsem nad míru spokojen Výkonově super, maximálně do budoucna zvýšení výkonu pomocí přeřízení jednotky na cca 240 koní, spotřeba bych řekl odpovídající, jen je pro mě nezvyk, když plná nádrž vystačí pouze na 450km.... Normálně jezdím okolo 10l/100km, když jsme posledně pospíchali do Krkonoš, tak si pápla ještě o polovinu více. Jezdím na zimních pneu 225x45x17, překvapilo mne, jak hezky drží, takže tuto sezónu je dolítám. Jinak přední nárazník a lehce kapota oťukaná od kamínků - bude se na 100% lakovat i se zrcátky. Kola taky sem tam škráblé, takže taky navštíví lakovnu.
Řekl bych tak nějak asi vše a brzy přihodím i fotky, jak bude chvíli čistá, protože ji jeden den umyju a druhý den vypadá, jako bych ji nemyl měsíc...
Takže s Astrama zase rozšíření zkušeností po Fku s motorem 2.0 85kw, Gčku s 1.6 16V 74kw, Hčku s 1.8 16V 92kw až po vrcholný motor, ikdyž v modelu zpět proti poslednímu vozu.