Stránka 1 z 1

Stredova diera

Napsal: 16 pro 2015, 20:05
od M77arcel
Ahojte potrebujem radu aby som nekupil blbost.
Chcem kupit hlinikove disky na astru g original boli na corse d roztec mi sedi len niesom si isty ci je rovnaka stredova diera dakujem za radu

Re: Stredova diera

Napsal: 16 pro 2015, 20:24
od Honz@
Je to stejný.

Re: Stredova diera

Napsal: 16 pro 2015, 20:56
od M77arcel
Ďakujem

Re: Stredova diera

Napsal: 17 pro 2015, 06:20
od vojtavojta
Podivej se taky na ET,jestli souhlasi s tim co mas ve VT.

Re: Stredova diera

Napsal: 17 pro 2015, 09:02
od jerry mouse
ET-čko može byť premenlive podľa širky disku J-5.5 resp.J-6 proste zo širkou disku sa musi plynule meniť aj ET-čko. Menšie čislo ET-čka znamena väčšie vysunutie smerom von, u AG sa nemusiš bať ked to bude aj o 10 menej,čiže viac vysunute vonku, skôr by som daval pozor aby to nebolo ešte väčšie ET-čko, to by potom vyzeralo ako škoda 105 S alebo vlačik :lol: .

Re: Stredova diera

Napsal: 17 pro 2015, 09:43
od M77arcel
ET39

Re: Stredova diera

Napsal: 18 pro 2015, 13:12
od vojtavojta
jerry mouse píše:ET-čko može byť premenlive podľa širky disku J-5.5 resp.J-6 proste zo širkou disku sa musi plynule meniť aj ET-čko. Menšie čislo ET-čka znamena väčšie vysunutie smerom von, u AG sa nemusiš bať ked to bude aj o 10 menej,čiže viac vysunute vonku, skôr by som daval pozor aby to nebolo ešte väčšie ET-čko, to by potom vyzeralo ako škoda 105 S alebo vlačik :lol: .
Tady storry z STK:

Mám jen zkušenost z STK k rozměrům ráfku a zejména ET. Mě to na TK kontolovali velice podrobně a to za použítí zrcátka (podobného, jakou používají zubaři). A to mám na autě origo disky Opel. Pokud ET nesouhlasí s TP, tak je auto nezpůsobilé k provozu se všemi důsledky.

Proto jsem psal ze ET je taky dulezite,a melo by byt v VTP. 8)