Stránka 1 z 1
Astra F - provozni teplota 90C.
Napsal: 11 kvě 2008, 11:25
od damien
ZDRAVÍM.KOUPIL JSEM OPEL ASTRA F BENZÍN 1,6 KARAVAN.KDYŽ SE ZAHŘEJE MOTOR,TEPLOTA NEKLESNE POD 90.VE MĚSTĚ JDE I NA 95.VODA NEUBÝVÁ.KDE JE PROBLÉM??DÍKY VŠEM ZA RADU.
Napsal: 11 kvě 2008, 11:28
od Honzza
Mno provozni teplota motoru je 90°C,to je normalni...
Napsal: 11 kvě 2008, 11:34
od damien
VČERA JSEM JEL DO STOUPÁKU ASI 3 KM A VODA SE ZAČALA VAŘIT.NENÍ 90 NA PROVOZNÍ TEPLOTU TROCHU MOC?
Napsal: 11 kvě 2008, 11:38
od synologic
85-90 je normálka, ale 90-95 to už je trochu moc, ne
Mně spíná přední ventilátor vždy kolem 90 a přes tu 90 se to nedostane.
Kdysi jsem řešil ale jeden problém - měl jsem špatnou kostru u toho předního ventilátoru a někdy to chladilo a někdy ne a jednou jsem málem kvůli tomu i vyvřel.
Napsal: 11 kvě 2008, 12:26
od manli2
je třeba si uvědomit že dotaz je na astu f.. ta má provozní teplotu u 90-95 °C géčko zhruba o 10 mín.... a ano neni to moc... v chladícím systému je kapalina pod tlakem takže vaří někde u 120°C takže 100 by neměl být problém ale 3km... to by měl ještě ventilátor udržet na těch 90... takže zkontrolovat jestli funguje....
Napsal: 11 kvě 2008, 13:40
od damien
tak jo.ten ventilátor fakt nejede.asi je ex.chtěl jsem se ještě zeptat:auto mi při vyšší rychlosti plave a vůle na volantu je dost velká.při 40cítce je cítit kopání kola auto se jemně pohoupává.pak se to srovná.co bych měl všechno vyměnit aby se to spravilo??
Napsal: 05 čer 2008, 21:25
od nehos
damien píše:tak jo.ten ventilátor fakt nejede.asi je ex.chtěl jsem se ještě zeptat:auto mi při vyšší rychlosti plave a vůle na volantu je dost velká.při 40cítce je cítit kopání kola auto se jemně pohoupává.pak se to srovná.co bych měl všechno vyměnit aby se to spravilo??
zkontroluj si čepy řízení,spojovací tyče na hřebenu řízení,čepy zavěšení kol,uchycení stabilizátoru přední nápravy,silentbloky ramen.taky to můžou dělat pneumatiky-převážit.
Napsal: 06 čer 2008, 08:46
od medva1
nehos píše:damien píše:tak jo.ten ventilátor fakt nejede.asi je ex.chtěl jsem se ještě zeptat:auto mi při vyšší rychlosti plave a vůle na volantu je dost velká.při 40cítce je cítit kopání kola auto se jemně pohoupává.pak se to srovná.co bych měl všechno vyměnit aby se to spravilo??
zkontroluj si čepy řízení,spojovací tyče na hřebenu řízení,čepy zavěšení kol,uchycení stabilizátoru přední nápravy,silentbloky ramen.taky to můžou dělat pneumatiky-převážit.
a hlavně geometrie auta.....
Napsal: 09 čer 2008, 05:35
od Thor
Ja byt na tvem miste tak mam chladnou hlavu, mam stejne auto a mam v riti termostat. Bezne mam ve meste okolo 100 C a mam 100% jistotu ze se to neuvari. Kdyz uz by to slo pres 100 C tak bych se obaval ale do 100 C to je dobry vetrak to schodi na 95 C.
Napsal: 09 čer 2008, 06:32
od milosh
Poznamka k autorovi prispevku, priste si vypni CAPSLOCK
Napsal: 28 črc 2008, 20:27
od petko138
Ahoj...ja som mal pred tým Astru F a keď som behal po meste tak častokrát behala ručička na 100 C a je to normálne, povedali mi to i v servise....Ako tu už bolo povedané, kvapalina v systéme je pod tlakom takže nezovrie ti ani pri 110 C. A v servise mi povedali že tá teplota može byť zapríčinená i typom termostatu...pretože je ich viac druhov a každý ma inú teplotu otvárania.