pochybuji že se pro 8V a16 V dělaly jiné písty
ale asi 1.4 byly lepší než 1.6
Záhada - EGR ventil ?
Re: Záhada
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
- opelchampion
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 pro 2012, 15:33
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Záhada
Tak jsem tady prolistoval fóra s auty s podobným problémem a došel tedy k závěru.
Myslím,že s největší pravděpodobností bude chyba v ARG ventilu.
Zkusím koupit čistič vstřiků a nalít do nádrže, kdyby to nepomohlo,zaslepím nebo vyměním ten ventil.
Ale to až na jaře.
Jinak s Astřičkou jsem spokojený, proti Fildě parádní svezení.
Všem Vám děkuji za pomoc k vyřešení problému. Snad to pomůže.
Myslím,že s největší pravděpodobností bude chyba v ARG ventilu.
Zkusím koupit čistič vstřiků a nalít do nádrže, kdyby to nepomohlo,zaslepím nebo vyměním ten ventil.
Ale to až na jaře.
Jinak s Astřičkou jsem spokojený, proti Fildě parádní svezení.
Všem Vám děkuji za pomoc k vyřešení problému. Snad to pomůže.
-
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada
zkus ten EGR nejdřív vyčistit a píchniout na diagnostiku, pak buď zaslepit a nebo novej (2400kč se slevama tady )
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
- opelchampion
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 pro 2012, 15:33
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Záhada
Díky. Přesně tak jsem to myslel.Absinth píše:zkus ten EGR nejdřív vyčistit a píchniout na diagnostiku, pak buď zaslepit a nebo novej (2400kč se slevama tady )
Re: Záhada
No tak já mám stejný problém, jako ty. Taky mi to škube, jako bych někoho táhl na laně a on šlápl na brzdu. Nedělá to pořád, ale je to taková ta věc, co člověku vadí. Otáčky nijak nepadají a auto jede neormálně, pak to udělá škub, škub, škub a je zase klid. Jestli problém odstraníš, tak mi napiš sz, abych věděl, jak postupovat. Dík moc.opelchampion píše:Ne, palivem to není.funzoo píše:mě napadá netankuješ špatný benzín? kolikrát jsi nastartoval auto než jsi to hodil na diagnozu? mě se zdá (zkušenější mně určitě opraví) pokud se závada na lambdě odstraní, tak po nějakém čase se to opět vymaže ta chyba... bráchovi u kadetta třeba tohleto dělalo když vzal špatný benzín... taky se mu rozsvěcela kontrolka motoru po nějaké delší jízdě při vyšších otáčkách, jinak když jezdil kolem komína tak nic...
jinak spotřebu oleje máš teda solidní.. cca 15 litrů oleje na jeden interval výměny, to tě musí stát balík ne? se divím, že si se ještě nerozhodl s tím něco dělat.. mě 16-ti ventilovka žere tak 1,5-3 litry od výměny do výmeny v závislosti podle toho jak moc to lítá v otáčkách a i to se mi zdá dost.. a ty necelý litr na 1km..
Olej mě zatím nepálí, bere to cca 0,5-0,8 l na 1.000 km. Oprava by byla dražší než výměna celého motoru. Ale i k tomu někdy dojde.
Nejdřív bych ale vyřešit záhadu pro Colomba.
Při jízdě kontrolka nesvítí, až po delší jízdě to blbne,po vypnutí klíčku a opětovném nastartování už nesvítí nic, dokonce to i jede.
Ale i při svítící kontrolce při volnoběhu nechcípá, spíš nechce moc do otáček a zdá se mi, že škube. Připadám si, jako bych za sebou táhnul další auto na laně.
Takový je tam rozdíl ve výkonosti.
Vždy jsem všude dojel, ale abych taky jednou na to nedojel
Boužel, Opla jsem nikdy neměl-nemám s ním zkušenosti, ba ani žádného známeho, který se specializuje na tyto vozy.
Slovo,co mi zůstane hluboko v srdci OPEL
- opelchampion
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 pro 2012, 15:33
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Záhada - EGR ventil ?
Tak záhada snad vyřešena.
Problémů bylo víc.
1. Přicpaný ERG ventil.
2. Přeskočený,nebo špatně nasazený rozvoďák / o 2 zuby/
3. Nejhorší závada-vymlácená řemenice u kliky na klínku. O této závadě vím,ale že by jí měly i Oply,to jsem viděl poprvé.
Vím,že na tuto závadu trpí starší vozy koncernu WW.
Tím se samovolně měnil předstih - proto bylo auto líné.
Tak uvidíme časem,zda je to odstraněno.
Problémů bylo víc.
1. Přicpaný ERG ventil.
2. Přeskočený,nebo špatně nasazený rozvoďák / o 2 zuby/
3. Nejhorší závada-vymlácená řemenice u kliky na klínku. O této závadě vím,ale že by jí měly i Oply,to jsem viděl poprvé.
Vím,že na tuto závadu trpí starší vozy koncernu WW.
Tím se samovolně měnil předstih - proto bylo auto líné.
Tak uvidíme časem,zda je to odstraněno.