Stránka 1 z 10

nejde nastartovat 2.0 Di

Napsal: 03 říj 2008, 19:00
od jules
Zrdavim,potřeboval bych pomoc od nějakého odborníka z Prahy nejlépe s diagnostikou,nebo aspoň poradit. Nedaří se mi nastartovat 2.0 Di r.v. 99 Měnil jsem těsnšní na sání+palivový filtr,po několika hodinách odvzdušňování se mi podařilo nastartovat.Pak to jelo bez problému. Za 2 dny jsem ráno nastartoval asi na třetí pokus (jezdím každý den) pak zas 2-3dny klid a zase to nešlo. Někdy to chytne a hned zas chcípne-jako kdyby tam nešlo palivo-možná ucpane síto v nádrži? Když se mi podaří nastartovat,tak to jede bez problému-tím bych vyloučil čerpadlo. Dnes jsem jel do práce busem :-( nechci to moc točit na prázdno-kvůli čerpadlu. Měnil jsem i přepadové hadičky. Dík za rady,doporučení na servis apod.

Napsal: 03 říj 2008, 19:04
od AstraMan
Čistě teoreticky to může mít hodně příčin... Mě se jednoho dne stalo že jsem přišel k Astře a vůbec jsem nenastartoval ( předtím skoro žádný náznak )... Jako první, co diagnostika v mém případě vypsala, bylo vadné čidlo teploty motoru. Z ničeho nic si řeklo DOST :lol: Pak ještě vypsala EGR ventil, ale o tom jsem věděl :wink:

Napsal: 03 říj 2008, 19:15
od jules
Čidlo teploty jsem zkoušel odpojit,aby se to chovalo jako v zimě při mrazech a stejně nešlo nastartovat-takže čidlem by to taky nemělo být..

Napsal: 03 říj 2008, 19:27
od MAX - CZ
Já mam sice 2,0 DTI, ale měl jsem podobný problém. Nemohl jsem nastartovat, nechal jsem to chvilku odpočinout a najednou to jelo a takto se mi to stávalo vždy jednou za 2-3 dny a mezitím nic.
Nakonec jsem přišel na to, že to je unaveným akumulátorem. Sice to točilo, ale asi míň než by bylo třeba.
Když vám to bude zase dělat, tak zkuste nastartovat přes kabely pomocí druhého auta, pokud to pojede, tak fakt vyměňte akumulátor.

Napsal: 03 říj 2008, 19:33
od jules
Baterka je nabitá-točí dobře. Nestartuje to pouze,když to stojí delší dobu-aspoň cca 8 hod. A nejhorší na tom je,že ne vždy-jednou to jde,jindy ne..

Napsal: 03 říj 2008, 20:22
od MAX - CZ
To nevadí, že je nabitá, mě se to dokonce poprvé stalo, potom, co jsem měl baterii na nabíječce a od té doby jsem měl problémy, baterie byla stará pouze 2 a půl roku!!! (značková, kapacita 72 Ah). A to jsem ještě tu starou baterii přehodil do naftové Fábie a tam vesele slouží. :?:
Sám jsem na to nepřišel, dokonce, jsem zpočátku tuto závadu vylučoval, ale nechal jsem se přesvědčit. Nahodil jsem to přes kabely a druhý den jsem dával novou baterii a od té doby mam naprostá klid.
Za zkoušku to rozhodně stojí, hlavně to nic nestojí. A je to jednodušší a levnější než hned měnit čidla.:lol:
Prostě jak to nepůjde natočit, tak to zkuste takto a uvidíte. Jinak fakt nevím, sám mam Zafču teprve krátkou dobu. :wink:

Napsal: 03 říj 2008, 21:00
od jules
už jsem to zkoušel přes kabely a nepomohlo :-( ale stejně dík,v tomto případě každá rada dobrá

Napsal: 04 říj 2008, 12:03
od Gofe
Vypadá to že se ti to zavzdušňuje.Zkontroluj, přepadové hadičky i ty téčka na nich( rádi prasknou). Co při výměně pal. filtru použil si nové těsnění???, Sedí víčko pal filtru jak má, není málo dotažené??? Projdi vše co jsi měl rozebrané, jestli to nedělalo před tím bude zakopaný pes v tom.

Napsal: 04 říj 2008, 14:39
od jules
přepadové hadičky vyměněné,těsnění na filtru taky,vše sedí a je dotažené.. Ještě bych mohl vyměnit těsnění na vstupu a výstupu z palivového filtru. Nevíte někdo jestli se dají běžně koupit? Údajně se špatně shání..

Napsal: 14 říj 2008, 20:17
od jules
Tak byly to těsnění u trysek. Víko dolů + vačka musí ven.. dělali mi to v servisu 2700,- ( 1000,- těsnění,zbytk práce..)

Napsal: 14 říj 2008, 20:22
od Vojta
pal filtr se nesmí moc utáhnout jinak praskne to vplastový víčko a pak se to zavzdušňuje

2.0Dti nestartuje

Napsal: 18 lis 2008, 15:53
od LosPetykos
Ahoj, sam se dovolim privitat v klubu lidi co jim s prichodem zimy prestala startovat Astra s motorem 2.0Dti. :lol: Vcera jsem stal hodinu v zime, auto stacilo prochladnout a az po asi 5 minutach toceni to naskocilo, pak to jelo vsechno v pohode. Dnes rano to sice napoprve naskocilo, ale melo to male otacky a nereagovalo to na plyn, po 5 sekundach to chciplo, pak jsem to jeste chvilku trapil a zacla dochazet baterka, takze jsem ted bez auta. Podle predchozich topicu si myslim,ze chyba bude asi v tech prepadovych hadickach. Rad bych si to nechal nekde v Brne opravit,ale s mistnimi servisy popravde nemam dobre zkusenosti, muzete neco doporucit? jeste doplnujici otazka, pokud by se mi to nepodarilo nastartovat, jak je to s tazenim na lane bez posilovace? Diky 8)

Napsal: 18 lis 2008, 16:09
od Pico
Bez posilovača sa to dá. Je to ako na starom žiguláku, možno trochu ťažšie ale pri rozťahovaní bacha, aby nepreskočil remeň.

Napsal: 18 lis 2008, 16:15
od glemo
Pico píše:Bez posilovača sa to dá. Je to ako na starom žiguláku, možno trochu ťažšie ale pri rozťahovaní bacha, aby nepreskočil remeň.
Neboj sa ani toho,že by Ti preskočil remň pretože tam máš reťaz.Skôr ako prepadové hadičky by som premeral žhaviče. 8) Už je zima a treba žhaviť takže môžu byť v pr....i.

Napsal: 18 lis 2008, 17:52
od LosPetykos
Diky, roztahovat to nebudu, necham se odtahnout az do servisu.