Stránka 1 z 1

Volnoběh 2.0 DTI

Napsal: 17 zář 2008, 08:06
od Kodl
Kolísájí mi volnoběžné otáčky, nebo spíše mi často mi neklesnou po vyřazení na obvyklých 800-900, ale zůstanou se držet na 1000-1200.Musím znovu zařadit rychlost, příbrzdit motorem, nebo stačí krátce brzdit při zařazené rychlosti.Po přidání plynu na neutrál otáčky dost neochotně a pomalu klesají.
Neví někdo, co s to může být?
Před časem jsem měnil čerpadlo a mechanik mi tvrdí, že je namontované ve špatné poloze (dává údajně vysoký tlak), ale tomu moc nevěřím, protože to nedělá vždycky( je to nezávisle na teplotě motoru nebo zaplé klimatizaci). :cry:
Máte někdo tip na opravu?

Napsal: 17 zář 2008, 10:14
od Chavron
Pri jazde by mali otacky zostavat po vyradeni vyssie ako pri zastaveni. je to kvoli tomu aby sa po opatovnom zaradeni nedrali z 800-900otacok ale aby bol ten nabeh plynulejsi. Mal by to byt nieco okolo alebo mirne cez 1000.
Skor by to pocas jazdy nemalo padat na tych 800 ot. Len neviem ci je to tak aj u diesla. :idea:

Napsal: 17 zář 2008, 10:39
od Kodl
nejde jen o otáčky při jízdě, problém se vyskytuje i při popojíždění nebo stání.

Volnoběh-opraveno

Napsal: 25 lis 2008, 11:48
od Kodl
Nakonnec jsem zjistil, že je nefunkční čidlo teploty oleje. Po výměně (cena 199 Kč) problém vyřešený-nefunkční čidlo vykazovalo teplotu oleje -40°C a pravděpodobně proto ten zvýšený volnoběh

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Napsal: 13 zář 2010, 19:19
od Vaclav
Mám asi stejný problém na motoru 2.0 di. Diagnostika hlásí také problém s čidlem teploty oleje. Kde jej na motoru najdu, ať to nemusím celé prolézat.

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Napsal: 17 zář 2010, 18:20
od Vaclav
odpovím si sám :-(... v přední části olejové vany..

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Napsal: 17 zář 2010, 21:11
od Trdlo
Tam je snímač oleje pro PP. Klasické čidlo tlaku oleje je snad na bloku pod altíkem. Takže zezadu.

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Napsal: 17 zář 2010, 21:15
od RomanK
Čidlo teploty oleje je opravdu v přední části olejové vany.

Re: Volnoběh 2.0 DTI

Napsal: 17 zář 2010, 21:21
od Trdlo
Jo teploty, tak to sorry, já si to nějak přeondil na čidlo tlaku. :oops: