Stránka 1 z 2

Startér 1.7 Isuzu

Napsal: 22 črc 2008, 21:58
od radek schulz
Zdravím všechny,dnes sem přišel k autu otočil klíčkem a nic.Startér ani neotočil.Prošel sem pojistky,proměřil spinačku,kabely ke starteru,vse ok.žadnou chybu to nehlasí všechny kontrolky krom chlazení a ručky zhasnuly.Když sme s kamošem hodily startér na přímo,tak se taky nechytal.Tak asi budu kupovat startér :( nemate prosím nejaké zkušenosti s cenou za origo a repas? Z vrakače to brat nechci.Dikec :wink:

Re: Startér 1.7 ysuzu

Napsal: 23 črc 2008, 07:51
od genius0011
radek schulz píše:Zdravím všechny,dnes sem přišel k autu otočil klíčkem a nic.Startér ani neotočil.Prošel sem pojistky,proměřil spinačku,kabely ke starteru,vse ok.žadnou chybu to nehlasí všechny kontrolky krom chlazení a ručky zhasnuly.Když sme s kamošem hodily startér na přímo,tak se taky nechytal.Tak asi budu kupovat startér :( nemate prosím nejaké zkušenosti s cenou za origo a repas? Z vrakače to brat nechci.Dikec :wink:
proč ne z vraku- když chceš origo :arrow: tam určitě bude :(

Napsal: 23 črc 2008, 07:59
od glemo
A čo tak skúsiť štartér vybrať a pozrieť sa na uhlíky??V skoro každom lepšom servise ho dokážu spraviť.Je tam pokiaľ sa nemýlim štartér Hitachi a ten je nový sakra drahý takže radšej oprava ako nový.Známemu sa stalo niečo podobné-Oprava 4000SKK ale to už bolo niečo viac ako len uhlíky.

Napsal: 23 črc 2008, 12:10
od petko138
tak sa priprav keď chceš nový štartér tak to bude dosť pálka...ja moju 2.0 DI stojí cca 6 - 7 tis CZK.....takže tak.. :(

Napsal: 23 črc 2008, 13:29
od glemo
petko138 píše:tak sa priprav keď chceš nový štartér tak to bude dosť pálka...ja moju 2.0 DI stojí cca 6 - 7 tis CZK.....takže tak.. :(
Neviem neviem a nechcem strašiť ale štartér na ISUZU motor je podstatne drahši ako na DI.

Napsal: 23 črc 2008, 14:20
od petko138
no tak si myslím že by si sa mal fakt poobzerať po vrakáči, alebo radšej repas ako nový....myslím že dávať také prachy za nový štartér nieje sranda...teda aspoň pre mňa a myslím že pre drvivú vačšinu z nás... :cry:

Napsal: 24 črc 2008, 17:58
od radek schulz
glemo píše:
petko138 píše:tak sa priprav keď chceš nový štartér tak to bude dosť pálka...ja moju 2.0 DI stojí cca 6 - 7 tis CZK.....takže tak.. :(
Neviem neviem a nechcem strašiť ale štartér na ISUZU motor je podstatne drahši ako na DI.

A nevíš plus minus cenu toho hitachi starteru prosím? abych byl trochu v obraze?nikde vidu ani slechu po ceně.. :(

Napsal: 24 črc 2008, 18:22
od Capone
Ahoj,před časem mi taky odešel startér.Mám 1.7.DTI ( taky je to Isuzu ) Když jsem se ptal na cenu repase od nějaké firmy-třeba Elite atd.říkali si cenu kolem 6-8 tisícema.Z vrákáče bych takovou věc nebral,může se hnedka taky vys..t :twisted: Dal jsem to ke svému známému,repase i s prací mě stálo 4800,- a je na to půl roku záruka.Mohu dát i kontakt,ale koukám,že nejsi z Prahy :(

Napsal: 24 črc 2008, 18:29
od radek schulz
Capone píše:Ahoj,před časem mi taky odešel startér.Mám 1.7.DTI ( taky je to Isuzu ) Když jsem se ptal na cenu repase od nějaké firmy-třeba Elite atd.říkali si cenu kolem 6-8 tisícema.Z vrákáče bych takovou věc nebral,může se hnedka taky vys..t :twisted: Dal jsem to ke svému známému,repase i s prací mě stálo 4800,- a je na to půl roku záruka.Mohu dát i kontakt,ale koukám,že nejsi z Prahy :(
čau,no ted si to kamoš odvezl na vymontování a uvidí se.řikal mi že někde v brně dělaj repas za 3000 kč.Uvidím třeba to budou jen uhlíky :roll: Pak dám určitě vědet zavadu i cenu.

Napsal: 24 črc 2008, 18:37
od Capone
Když by to bylo jen uhlíkama,tak je vyhráno 8) Snad ti to klapně,měj se a G Astřičkám zdar a hlavně těm 1.7. DTI 8) :lol:

Napsal: 14 srp 2008, 19:11
od radek schulz
čau čau tak problém je vyřešen,astřička mi zase vesele startuje.nakonec to vyřešil repas který mě stál 5020 kč.Byl tam ulomený zub na pastorku a zapečený uhlíky.I s prací to koštovalo 6 knedlíků...ale lepší jak 25 že?čus bus.

Re: Startér 1.7 ysuzu

Napsal: 12 úno 2010, 09:31
od Zralok
Tak se mi asi taky nejspíš na mém 1,7 DTi odporoučel startér. Včera po práci (ráno jsem bez problémů nastartoval a do práce dojel) jsem přišel k autu a po sepnutí klíčku kontrolky naběhly normálně ale po pokusu startovat to ani neškytlo ani neotočilo ani necvakalo ani nebzučelo prostě zlověstné ticho. Baterka mrtvá není. Auto jsem zkusil opatrně na 3 roztáhnout (vím že se to nemá) a hned to odvezl k mému mechanikovi cca 25 km. Kdyby to bylo blíž tak se nechám dotáhnout na laně ale manželka si mne táhnout tak dlouho s tchánovým autem netroufala tak jsme to jen roztáhli a já to odvezl k mechanikovi - ten říkal že na startéry někoho dobrého má a že to nejspíš startérem bude. Bylo už večer tak jsemu něj jen najel na zvedací plošinu zhasl motor a a při pokusu nastartovat opět to samé a on se na to dnes koukne a když tak dá hned startér na opravu. Jak tak čtu tak u isuzu je repase startéru celkem drahá, tak uvidím co mne to bude stát. Většinou tady na fóru ale u jiných motorů padaly částky 1-3 tis za opravu startéru. U 1,7 DTi vidím větší pálku. Koukal jsem u APM v katalogu že startér výměnným způsobem stojí něco přes 7.

Re: Startér 1.7 ysuzu

Napsal: 12 úno 2010, 15:50
od Frydex
Peťo, já sem za to víc jak litr nadával myslím...

Re: Startér 1.7 Isuzu

Napsal: 12 úno 2010, 18:33
od Zralok
No uvidíme mechanik říkal že ten opravář startérů ho zkoukl a říkal že veškeré díly na ten typ má. Nejspíš to bude elektromagnetický spínač, ale že zkoukne pro jistotu i vnitřek a kdyby byly načaté uhlíky tak je radši taky vymění. Cenu ještě nevěděl ale mechanik říkal, že většina startérů co k němu dával byla do tisícovky. V pondělí kolem oběda by měl být startér hotový. Dával mu to až kolem poledne protože říkal že tak 2 hodiny trvalo vytažení a pak ho vezl do Opavy k tomu opraváři. Kdyby to stihl ráno tak by už byl dnes.

Re: Startér 1.7 Isuzu

Napsal: 16 úno 2010, 11:14
od Zralok
Tak cena za opravu startéru byla 1000,- Byl to zřejmě ten elektromagnetický spínač (ještě to nevím přesně) a ten opravář ho i vyčistil a preventivně vyměnil uhlíky. Celkem budu platit 5500,- ale je v tom oprava startéru jeho demontáž a montáž, výměna oleje, filtrů (olejový, vzduchový, palivový), výměna brzdového obložení v zadních bubnech + srovnání bubnu a odrezení a natření, výměna brzdového lanka, výměna oleje v převodovce za origo Opel, výměna chladící kapaliny taky origo, výměna termostatu a výměna motorku + vyčištění a promazání táhel stěračů (a to už vše včetně materiálu, kromě termostatu, motorku stěračů, oleje, palivového a vzduchového filtru, které jsem dodal já). Dodal jsem i olejový filtr, který jsem před časem koupil od Vojty ve výprodeji a který měl být na Y17DT, ale říkal mechanik, že tam nepasoval tak koupil taky origo v Opelu, takže ten je v té ceně 5500,-. Zhruba to vychází 4200,- za materiál a opravu startéru a 1300,- za práci.