Stránka 1 z 2

1.7 DTI r.v. 2000 CUKA!!

Napsal: 20 črc 2008, 19:28
od jozef.ondrus
Caf vsetci,

moja Astra ma zas nejaky problem :cry:

Minuleho tyzdna pri jazde do prudsieho dopca som podradil a zasvietila kontrolka elektroniky motoraa (ta zlta mrcha) a v zapati auto cuklo akoby vynechal motor

Nakolko sa mi to zdalo vazne a s diagnostikou problem nemam tak som tam zaziel a napisalo (okram strej chyby zhavicov - co uz radsej zatial neriesim ale som ich menil uz 2x :x ) chybu snimaca otacok P0335.

Neriseil som to kedze pisalo ze to moze byt nahodna chyba ale dnes culko pri jazde do kopca 2x a to mi uz neda!!

Motor taktiez nema tahak vzdy rovnako niekedy sa chyta a taha uz pri 1500 otackach inokedy vobec nic ani pri 2500. Mohol by mat snimac otacok nieco spolocne jak s cukanim tak s tahom motor?

btw. raz mi aj na volnobehu otacky zakolisali z okolo 850 az na 1100

Uz som tu o tom nieco cital ale bol by som rad keby sa rozobral konkretne moj pripad!!

Za rady a nazory Vopred DAKUJEM!(akby ste manli nejake otazky ohladom spravania sa motora piste piste piste rad a rychlo odpoviem)

Napsal: 04 srp 2008, 11:28
od crown
Ahoj, Ja mam neco podobneho - koukni na

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Uz se ti to podarilo opravit ?

Napsal: 04 srp 2008, 22:40
od jozef.ondrus
tak ja som to tuchcel vyriesit aletu nejako zdochol pes

ale zacal som jednoducho od najlacnejsej opravy (AGR mam vycisteny tak to neriesim) kedze tych dovod moze byt naozaj hodne tj. vymenil som palivovy filter a zatial chvala bohu po dvoch tyzdnoch nieje problem auto ide ako ma ani cuk

dalsi dovodmoze byt AGR-EGR pripadne klapka ale to co popisujes ty podla toho co som sa na nete docital je RJ cerpadla - kedze motor cuka pri zohriai a vysokych otackach ale nemusim mat vobec pravdu :D lebo tych dovodov je fakt moc

mozno si uz natopozeral:
http://www.mrserv.de/index.php?option=c ... &Itemid=33

Napsal: 04 srp 2008, 22:55
od AstraMan
To pocukávání může způsobovat i tzv. EP ventily. V mém případě se vyměnil EGR ventil + palivový filtr pro jistotu a stejně si občas zacuká při rozjezdu... Diagnostika nic nehlásí a vše je OK, takže jediná možnost snad bude to, že by byl načnutý EP ventil co ovládá EGR ventil a nebo co ovládá klapky sání...

Napsal: 05 srp 2008, 11:13
od jozef.ondrus
tieto poruchy su najhorsie ked clovek netusi cim to je,zoberies to do servisu ale co z toho ked servisak ju bude prehanat hore dole sem tam aj hodinnu a ta mrska necukne

Napsal: 05 srp 2008, 18:18
od jozef.ondrus
takze novy objav v mojom motore, oco sa tam dnes trosku hrabal a nasiel toto vobec nezapojene ked si vsimnete tak zboku trochu cierne btw. je to okolo riadiacej jednotky cerpadla

ak niekto vie co to je naco to sluzi tak pls napiste

obr1.JPG
obr2.JPG

Napsal: 05 srp 2008, 20:06
od Marick
To je snímač tlaku v sání. Řídící jednotka tím měří tlak v sacím potrubí a podle toho ovládá EGR ventil a turbo. Má to být namontované zezhora bloku sání, tou trubičkou zasunuté do otvoru v sání. Zajištěné je to takovým plechovým držákem s jedním šroubem.

To ti jako volně visí na kabelu vedle motoru? V tom případě to ale vůbec nemůže měřit a měla by se ti za jízdy rozsvěcovat kontrolka elektroniky a zaznamenat chybu P0400.

Napřed bych ho teda zkusil namontovat na své místo. Ale podle toho jak vypadá na fotkách, bych možná radši rovnou koupil nový. Originál stojí kolem 2500Kč, neorigo (FACET) kolem 1500Kč.

Napsal: 05 srp 2008, 20:26
od Marick
Skočil jsem do auta udělat fotku, aby bylo jasné kde to je namontované:

Obrázek

Doufám, že to pomůže... 8)

Napsal: 05 srp 2008, 22:24
od jozef.ondrus
vdaka (isto si si dal namahu) ale teraz ked si poslal foto tak nemylime na to iste :D ja som stravil 2 hodiny hladanim nejakej dierky ale bez vysledku :cry:

ono je to vzadu od motora pri riadniecej jednotke cerpadla uplne dole to do sanie nedostane nijako raz, takze co to je mi je stale zahadou

pripajameste zopar fotiek pre spresnenie umiestnenia:
<a href="http://image.dayphorum.eu/img-uyTa3fNh8 ... 853.JPG</a>
<a href="http://image.dayphorum.eu/img-1zZtMwdF6 ... 852.JPG</a>
<a href="http://image.dayphorum.eu/img-dCnORRRbO ... 851.JPG</a>

takze to s tym zltym je riadiace jednotka v zadu za motorom

Napsal: 06 srp 2008, 08:58
od Marick
Aha, máš pravdu, to není ono, to je ještě nějaké jiné čidlo. Je to totiž připojené na jiném kabelovém svazku, blíž u jednotky čerpadla. Mě to zmátlo, protože na té fotce je vidět nápis Delco Electronics 16258659, což by měl být právě MAP senzor (čidlo tlaku sání):

http://www.probedistributors.co.uk/sear ... e=16258659

Tak teď jsem z toho zmatenej...
To co ukazuješ ty tam mám zastrčené někde těsně vedle čerpadla pod palivovýma trubičkama co vedou z čerpadla. Je to špatně vidět, ale je to tam. To ale nevím k čemu slouží...

Napsal: 06 srp 2008, 09:53
od jozef.ondrus
ked bude mat cas mohol by si to odfotit ?
inac ja som tiez myslel ze je to map senzor ale nejako mi to neslo do hlavy ze tam dole

Cukani

Napsal: 27 srp 2008, 20:15
od Šmudla
Hoj mi to děla něco podobneho po vyměně palivoveho filtru asi 14 dni začalo cukat motor jako by vynechal taky mi to sem tam nahlasi chybu čidla otaček motoru děla to 2500 4000 otaček a zatim sem nepřišel čim to je už sem čistil všechno možne a nic.Když na něco přijdeš tak dej vědět

Napsal: 28 lis 2008, 12:01
od santik
znamy ma tiez problem s tymto motorom Astra 1.7DTI 2003 doslova trha
Ked je motor studeny auto ide krasne ako nahle sa zacne ohrievat (2km) zacne trhat (cukat je slabe slovo) v rozmedzi otacok 1700-3000 potom ide zase bez trhania.Na diagnostike vycitalo iba chybu imobilizera.
Este je tam vadne prave predne lozisko ktore sa bude vymienat.
Filtre+olej vymene
Neviete kde moze byt chyba?

Napsal: 28 lis 2008, 12:53
od jozef.ondrus
Ono diagnostika je ccelkom zakerna vec :D sa mi zda. Mne to cuklo nechal som to tak a na diagnostiku som siel po case a cuduj sa svete nic tam nebolo. Ked cuklo znova tak som to na diagnostiku dal okamzite a napisalo snimac otacok. Ako pokus som to nemazal a o par dni zasiel na diagnostiku a uz tam nic nebolo.

Ono ta riadiaca jednotka si to maze ked sa ta chyba neukaze za isty cas znova. Takze ja idem skusit vymenit ten snimac otacok a potom sa uvidi. (Inac v servise mi bolo povedane ze mne to cukne asi preto lebo ked prestane snimat snimac tak otacky motora sa prepocitavaje z cerpadla a kym sa to prepne tak to je ten trh motora)

A k tomu imobilizeru kamarat ma Golfa 4 a mal s tym problem lebo ked imobilizeru hrablo zdochol motor :D a vyzeralo to ako trhanie na tu sekundu :)

Napsal: 19 pro 2008, 15:39
od santik
Tak dalsi mechanik tvdri vstrekovacie cerpadlo.Kolko stoji nove popripade repas?