Stránka 1 z 2

Umřel motor u 1.7 td nejde nastartovat.

Napsal: 26 čer 2008, 20:19
od dietrich
Po napíchnutí počítač vykazuje Recirkulace sys. výfuk. plynů a Ecu čerpadla poradí někdo kde je problém?

Napsal: 27 čer 2008, 10:20
od Marick
Jestli je to motor 1.7 DTi ISUZU, tak předpokládám, že odešla řídící jednotka čerpadla. Je to známá závada u tohoto typu motoru. Jednotka je nějak špatně konstruovaná a časem se v ní na plošňáku vypálí nějaké spoje nebo součástky. Nová stojí balík, ale jsou lidi/firmy, které ji umí repasovat (otevřít a přepájet vadné věci), což je levnější.

Prohledej fórum, je tady o tom už něco napsáno. Nebo i jinde na webu.
Samozřejmě to ale může být i něco jiného, tvůj popis je dost stručný...

Napsal: 27 čer 2008, 11:59
od sx02
Ja myslel ze odchazejici ridici jednotky jsou problemem 2.0Dti nebo 2.2 a u 1,7 jsou vcelku spolehlivy, pletu se :?:

Napsal: 27 čer 2008, 12:25
od Hribek
U motorů 2.0 a 2.2 jsou jiné potíže, ale umírajíci řídící jednotka čerpadla je bolest právě motoru 1.7 od Isuzu

Napsal: 27 čer 2008, 12:34
od Marick
Nejjednoduší způsob jak to ověřit je napíchnout k tomu čerpadlu jinou půjčenou jednotku... Je přišroubovaná zezadu na čerpadle čtyřma šroubkama a připojená jedním konektorem. Přístup k tomu je celkem dobrý.

Napsal: 27 čer 2008, 12:48
od sx02
Hribek píše:U motorů 2.0 a 2.2 jsou jiné potíže, ale umírajíci řídící jednotka čerpadla je bolest právě motoru 1.7 od Isuzu
hm, a to jsem si myslel ze jsem nasel optimalni budouci vehykl. :roll:

Napsal: 27 čer 2008, 12:54
od Vojta
odchází všechno a na všech motorech a rozhodně ne jenom na oplech...zvykněte si

Napsal: 27 čer 2008, 14:46
od Chavron
tak je, Vojta ma pravdu. Neexistuje vyrobok, ktory ma nulovu poruchovost a plati to aj u aut. Cim viac ich chodi tymsa ich viac kazi. A Oplov beha teda dost.

Napsal: 28 čer 2008, 19:48
od dietrich
Mám astru g 1.7 dtl jestli je to čerpadlo tak se picnu.Kolik stojí nové?

Napsal: 28 čer 2008, 22:52
od Frydex

Napsal: 02 črc 2008, 21:51
od Pipóch
Pokud ji vymontuješ a pošleš mi ji opravím Ti ji od 3000 - 5000 kč.

Napsal: 05 črc 2008, 00:18
od dietrich
Dal jsem to do opela odtah 1200kč cca12km.Čerpadlo 26 970kč,rozvoďák 613kč kladka 1 103kč ,2 kladka 613kč.Výměna oleje v motoru + filtru 2 221kč.Suma sumarum mě ta sranda vyšla bratru 37 456kč.Ale mám na to záruku to mě těší. :cry: :( 8)

Napsal: 05 črc 2008, 00:36
od dietrich
Překlep 2 kladka 905kč.V celkový ceně je i práce mechanika ta činila i s výměnou oleje 4 860kč.
Práce demontáž čerpadla,výměna rozvodů,montáž čerpadla,nastavení,výměna oleje v motoru+filtr.
Je to moc nebo málo?

Napsal: 06 črc 2008, 15:33
od Máslo
dietrich píše:Překlep 2 kladka 905kč.V celkový ceně je i práce mechanika ta činila i s výměnou oleje 4 860kč.
Práce demontáž čerpadla,výměna rozvodů,montáž čerpadla,nastavení,výměna oleje v motoru+filtr.
Je to moc nebo málo?
¨

to sis měl radši koupit pul jetyho auta :-)

Napsal: 06 črc 2008, 17:43
od milhaus
ja nechapu proc si vsichni mysli ze v autorizaku je to lepsi nez jinde v servisu :evil: :evil: :evil:

znam spousty servisu kde vam na to daj zaruku a bude vas to stat o polovinu min.ja si delal kompletni generalku motoru za 14tis a to tam mam uplne vsechno novy.nepocitam praci pac si to delam sam.

tim vam chci jen rict ze za ty penize muzete udelat i spousty jinech veci ohledne motoru a ne vysolit takovou dardu jen proto ze si rikaj autorizovany servis.bych blyl. :D
je to jen muj nazor a nikdo s nim nemusi souhlasit.