Stránka 1 z 1

Jak odvzdušnit palivovou soustavu u Astry 2,0di 16V

Napsal: 19 čer 2008, 22:26
od reboy
Vyměnil jsem palivový filtr a nemůžu nastartovat motor.Neví někdo jak mám odvzdušnit palivovou soustavu na Astře 2,0Di 16V??V knize Jak na to jsem se dočetl že k tomu potřebuji nějaký odvzdušnovací přístroj.Poradí někdo?

Napsal: 22 čer 2008, 20:41
od Okura
sežen více baterek,
a startuj, stále, mělo by se to odvzdušnit samo

Napsal: 22 čer 2008, 21:36
od mexičan
Nestartovat,hrozý zadření palivového čerpadla!!!!!!!!Vlastní skušenost,při výměně přepadových hadiček mě mechanik tak dlouho startoval motor až zadřel čerpadlo.Čerpadlo nesmí jet na sucho pišou to i v manualu.Zavolat na to odborníky.

Napsal: 22 čer 2008, 22:04
od Marky
Mexican ma pravdu, 2.0 a 2.2 nejsou samoodvzdusnitelne jako 1.7 a pouziva se k tomu odvzdusnovaci cerpadlo.

Obrázek

Napsal: 23 čer 2008, 08:37
od Okura
sorry,
ale myslel sem si že by to mohlo jít, známemu se to podařilo.
radši si to nech odvzdušnit

Napsal: 23 čer 2008, 08:51
od Chavron
ja som to menil sam doma, vymenil som filter, nechal ho nasiaknut naftou a dolial az po vrch. Zalozil dekel, nastartoval na prvy krat a vsetko islo ako ma.

Napsal: 23 čer 2008, 10:37
od glemo
Nazdar.Tak skus naštartovať na technický benzín.Do rozprašovača naleješ benzín,odkryješ sanie,jeden štartuje a druhy z vzdialenosti cca 30 cm rozpračuje po malých dávkach pred saním benzín.Malo by to chytiť.Potom drž mojor chvíľu vo vyžších otáčkach kým sa to celé dobre neodvzdušní.Celý palivový systém na Opli je dost mizerne riešený.A ešte niečo.Keď Ti to takto dlho štartuje je tu možnosť poškodeného čerpadla a časom bude treba robiť repas.Hold choroba Astra G DTL a DTH.Presne týmto spôsobom som štartoval aj svoje auto a veru chvíľu trvalo kým naskočí.Ešte sa dá auto aj roztiahnúť.Má to rozvodovú reťaz tak sa neboj a kľiudne ťahaj.

Re: Jak odvzdušnit palivovou soustavu u Astry 2,0di 16V

Napsal: 23 čer 2008, 19:20
od reboy
reboy píše:Vyměnil jsem palivový filtr a nemůžu nastartovat motor.Neví někdo jak mám odvzdušnit palivovou soustavu na Astře 2,0Di 16V??V knize Jak na to jsem se dočetl že k tomu potřebuji nějaký odvzdušnovací přístroj.Poradí někdo?
Tak jsem odvzdušnil filtr že jsem vytáhl naftu zpětným potrubím až nešel žádný vzduch ale jenom čistá nafta.Povolil jsem matice u vstřikovačů a vypustil z trubek vzduch až šla nafta ale nepodařilo se mi to nastartovat.Navíc se mi rozsvítila kontrolka elektroniky motoru.Tak už nevím co s tím může být. :(

Napsal: 23 čer 2008, 21:53
od glemo
Ja by som to na tvojom miete skúsil roztiahnúť.Zaraď štvorku a postupne preraď do trojky.Poznám chalana ktorý musel tahat svoju Astru tri kilometre kým mu to chytilo.Nakoniec sa ale podarilo.A tá kontrolka...To môže byť spústa vecí.Napr.aj váha vzduchu.Len mi nejde do hlavy prečo začala svietiť len tak odrazu.

Napsal: 11 črc 2008, 01:16
od Harley
Na přepadu z čerpadla odsávej podtlakem palivo. Způsob si zvol sám je více variant a startuj vesele dokud to baterie vydrží. Při delším startování se diagnostika může rozsvítit i bez chyb, až to chytne tak zase zhasne !

Napsal: 11 črc 2008, 07:06
od RomanK
Opel udává toto: rozpojit vratnou hadici u palivového filtru, připojit pomocné el. čerpadlo a čerpat palivo ze vstřikovacího čerpadla. Při tom startovat.
Moje zkušenost je: připojit balonek na přívod paliva do čerpadla (rozpojit hadici u filtru). Povolit trubky na vstřicích, pumpovat palivo až začne z trubek téct, začít startovat a postupně dotahovat trubky (podle toho, kde už stříká palivo). Pokud není čerpadlo moc zavzdušněné (výměna filtru), tak nepovolovat trubky a mělo by to jít taky.

Napsal: 11 črc 2008, 17:41
od reboy
Harley píše:Na přepadu z čerpadla odsávej podtlakem palivo. Způsob si zvol sám je více variant a startuj vesele dokud to baterie vydrží. Při delším startování se diagnostika může rozsvítit i bez chyb, až to chytne tak zase zhasne !
Pešně takhle jsem to dělal ale stejně to nešlo nastartovat.Tak jsem musel do servisu a na diagnostice to načetlo špatné čerpadlo.byla špatná řídící jednotka na čerpadle a celé čerpadlo šlo na opravu.Celá tahle sranda přišla na 38 tis Kč :shock: docela dost že?a navíc mi mechanik řekl že tyhle čerpadla to normálně dělají že odejdou po 150000 až 200000km a musí se zrepasovat.tak vám všem radím pozor na čerpadla v astře 2,0di nebo 2,0 tdi

Napsal: 13 črc 2008, 22:59
od Harley
Tak to si měl smůlu. Čerpadla odcházejí ale není to pravidlo. Znám auta co odešlo čerpadlo i ve 30tis km ale i taková co mají 300tis km s původním čerpadlem. Záleží hodně na kvalitě nafty (v ČR velký problém)